TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה
> > > הבלוגים הנצפים

1000$ ביום – מיומנו של מסטר האופציות – פתיחת חשבון מסחר באופציות בחו"ל חלק ב

1000$ ביום – מיומנו של מסטר האופציות – פתיחת חשבון מסחר באופציות בחו"ל חלק ב


איפה סוחרים באופציות ברמה גבוהה באמת? למה קריטי לפתוח חשבון בחו"ל? מהם הברוקרים הטובים ביותר? מסטר האופציות חושף כמה מהסודות בתחום.
economist99 | 28/7/13, 11:59
היום נעבור למנה העיקרית – בחירת הברוקר שלנו.

כפי שציינו בפוסטים קודמים והפעם נחדד את זה היטב – אל תנסו לסחור באופציות בבורסות ארה"ב עם ברוקר ישראלי.

אין בעיה להיעזר בברוקר ישראלי כמתווך לפתיחת חשבון בחול בברוקר אמריקני, אבל כל פתיחת חשבון עם בנק/חברת השקעות/ברוקר מקומי תציב אתכם בעמדת נחיתות לעומת בעלי החשבון בארה"ב – בעמלות, בכלי המסחר, ברמת השירות ובכל פרמטר אחר.

כמקצוען בתחום יש לי מסחר חשבונות למסחר יומי בכמה ברוקרים אמריקניים.

יש לזה כמה יתרונות ובעיקר פיזור סיכונים ויכולות. ברוקר אחד איטי מדי? אני סוחר דרך השני. תוכנה נתקעה או אתר נפל? אני ממשיך לסחור.

חוץ מזה למרות שהחשבונות בחו"ל בטוחים ומבוטחים – תמיד טוב לפזר כספנו בכמה מקומות (פולנים או לא פולנים..)

אמנם אתם לא צריכים לסחור כבר מההתחלה עם כמה ברוקרים במקביל אבל חשוב שבחירת הברוקר תהיה מתוך רשימת הברוקרים המוכרת והמקובלת של רשויות המסחר האמריקניות ושהברוקר מספק נתונים ברורים על העמלות שלו, ומהם כלי המסחר והתוכנות.

אנא ודאו כי לברוקר יש פלטפורמת מסחר מתקדמת: גרפים עם ניתוח טכני, ציטוטים של נתונים בזמן אמת, התרעות שונות, וכמובן ביצועים מהירים של פקודות. כמובן שכל מגוון הפקודות הקיים בבורסה חייב להיות נגיש אליכם.

הנה 3 ברוקרים שאני ממליץ עליהם:

MBTRADING מאוד מתאים למתחילים עם עמלת 0.95$ לאופציה. מתאים לרכישה של אופציות בודדות. ברוקר ותיק ומהימן עם אפליקציות לאייפון/אייפד.

TRADEMONSTER ברוקר עם כלי מסחר מתקדמים יותר ואפליקציות טובות יותר אבל עם עמלת מינימום של 12.5$ לאופציות ולכן טוב רק למסחר של מעל 8-10 אופציות בטרייד.

CHOICE TRADE הברוקר הכי זול שאני מכיר שעומד בסטנדרטים שלי. זול מקודמיו, אבל גם נחות בכלי המסחר שלו, איטי לפעמים, אבל אין תחליף לו למי שרוכש 50-100 אופציות ולא רוצה עמלות גבוהות.

יש לי רשימת השוואה מקיפה שאשמח לשלוח במייל למי שמתעניין.

וכן – 1000$ רווחים בשוק ההון ביום זה לא משהו בלתי אפשרי. אבל תתחילו לפנטז בקטן – גם 100$ ביום, זה בערך 2000$ בחודש. אפשר לעשות את זה ביציבות – רק צריך ללמוד ולהשקיע בעצמנו. וזה הכי חשוב.

שלכם, מסטר האופציות
מוזמנים לטוויטר שלנו @economist99
וגם לכתוב לנו: economist99@gmail.com


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:




- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il