TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה
> > > הבלוגים הנצפים

1000$ ביום – מיומנו של מסטר האופציות – פתיחת חשבון מסחר באופציות בחו"ל חלק א

1000$ ביום – מיומנו של מסטר האופציות – פתיחת חשבון מסחר באופציות בחו"ל חלק א


איפה סוחרים באופציות ברמה גבוהה באמת? למה קריטי לפתוח חשבון בחו"ל? מהם הברוקרים הטובים ביותר? מסטר האופציות חושף כמה מהסודות בתחום.
economist99 | 28/7/13, 11:56


1000$ ביום זה לא ססמא או סלוגן. זה הסכום שאני מאמין שאתם יכולים להרוויח בכל יום, בממוצע, אם תלמדו ברצינות את התחום ותראו בהשקעה בעצמכם כדבר החשוב ביותר.

1000$ ביום זה שינוי תפיסה וחירות כלכלית. צריך לחלום בגדול אבל צריך גם להשקיע סכום התחלתי וללמוד ברצינות את הנושא. כי 1000$ ביום או יותר יכול להיות גם ההפסד שלכם אם לא תדעו מה אתם עושים.

איפה סוחרים באופציות?

לטעמי התשובה ברורה – בבורסה הגדולה והמפותחת בעולם – בארה"ב.

בלי לגדוע את פרנסתם של העוסקים באופציות בארץ, תסלחו לי אבל אני לא מבין במסחר באופציות מעו'ף וגם לא מתעניין בשאר האופציות בארצנו הקטנטונת.

המגוון העצום של כלי המסחר, הברוקרים, הפקודות, וכמובן נכסי הבסיס – מניות, תעודות סל ומכשירים נוספים מאפשרים לנו רכישת אופציות בטווחי זמן רבים ומגוונים ומאפשרת לנו אפשרויות רווח עצומות בכל יום מסחר, אם נדע לנצל היטב את הכלים.

איפה פותחים חשבון?

בברוקר אמריקני כמובן.

כספכם מבוטח, ההעברות פשוטות והסכום ההתחלתי לפתיחת חשבון הינו בדרך כלל 2000$ בלבד.

לברוקרים האמריקנים יש תוכנות מסחר טובות, שכוללות ציטוטי זמן אמת של מניות ואופציות, בדרך כלל בחינם, גרפים וכלי ניתוח ושלל מוצרים משלימים.

אין כמעט ברוקר בלי אפליקציות אייפון/אייפד שמאפשרות ניידות מקסימלית.
תתארו לכם את האופציה לסחור משפת הבריכה באיים הקריביים, או מבית הקפה הפריזאי ואפילו מהמיטה בבית. בכל זמן ומקום – הנגישות מקסימלית.

מסחר יומי – צריך מינימום של 25,000$.

לקח לי הרבה זמן לגבש את קונפצט המסחר היומי כמנצח במסחר שלי באופציות.
אבל מה לעשות שחוקי הרגולציה האמריקניים אינם מאפשרים לסחור יומית אם אין בחשבון הברוקר שלכם לפחות 25,000$. נשמע הרבה? לא כל כך, אם זהו הביזנס הרציני שלכם.

רצוי להתחיל עם 30,000$ כי לא כדאי להיות כל הזמן "על השפיץ". ניהול נבון של הטריידים מאפשר גידול הון עקבי בסכומים יפים.

אין לכם 25,000$? תפתחו חשבון עם 2,000 דולרים, אבל אל תעשו מסחר יומי יותר מפעמיים בשבוע, כי אז אתם על הרדאר של הברוקר ותקבלו כרטיס אדום והקפאת מסחר, ורק לאחר תחנונים ישוחרר חשבונכם.

תצורת מסחר יומית מוגדרת אצל הברוקרים כ-3 ימי מסחר מתוך 5 ימי עסקים בהם ביצענו מסחר יומי. אז נא להיזהר, או להעביר מראש כסף בסכום של מעל 25,000$.
בפוסט הבא – נגלה לכם עם איזה ברוקרים אנחנו אוהבים לעבוד.

תזכרו בבקשה: 1000$ רווחים בשוק ההון ביום זה לא משהו בלתי אפשרי. אבל תתחילו לפנטז בקטן – גם 100$ ביום, זה בערך 2000$ בחודש. אפשר לעשות את זה ביציבות – רק צריך ללמוד ולהשקיע בעצמנו. וזה הכי חשוב. מי שילמד ויפתח יכולות עצמאיות בתחום – יגלה שזה התחום המתגמל ביותר הקיים.

שלכם, מסטר האופציות
מוזמנים לטוויטר שלנו @economist99
וגם לכתוב לנו: economist99@gmail.com

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:




- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il