TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה
> > בלוגים

עולם הנדל"ן בירושלים

עולם הנדל"ן בירושלים


עולם הנדל"ן באופן כללי הוא עולם לא יציב, מחירי הדירות, השטחים ומוצרי הנדל"ן השונים עולים באופן קבוע ומתמיד ונראה שבזמן הקרוב שזה לא הולך להשתנות.
אסף סוזנה | 19/11/14, 00:00

עולם הנדל"ן באופן כללי הוא עולם לא יציב, מחירי הדירות, השטחים ומוצרי הנדל"ן השונים עולים באופן קבוע ומתמיד ונראה שבזמן הקרוב שזה לא הולך להשתנות. בארץ ניתן לראות בבירור שיש אזורים שניתן לרכוש בהם דירה ומנגד יש אזורים שפשוט לא ניתן לרכוש בהם פיסת נדל"ן אחת אפילו.



כאשר מדברים באופן ספציפי על נדל"ן בירושלים כמעט כל אחד יודע שהנושא רגיש, דירות רבות בירושלים נמכרות בעיקר לקהל שאינו חיי בארץ, ליהודים החיים בחו"ל. פרויקטים רבים נמכרים במכירים גבוהים שרוב האזרחים בישראל אינם יכולים להרשות לעצמם ולכן נשמרים ליהודים עשירים המעוניינים לרכוש פיסה קטנה מארץ ישראל.

נדלן ובעיקר דירות בירושלים זו השקעה מאד מועדפת על יהודי ארצות הברית, צרפת ואירופה. יהודים בעלי יכולים ובעלי הון רוכשים דירות רבות בעיר ירושלים, דבר זה נותן להם תחושה של קירבה לישראל.




דירות בירושלים בבעלות יהודים מחו"ל

בהרבה מקרים שדירות נמכרות ליהודים החיים בחו"ל הדבר מרגיז המון אזרחים המעוניינים לרכוש או להשקיע בנדל"ן בירושלים. ראשי העיר והמנהלים הבכירים טוענים שיהודים הרוכשים את הדירות מגיעים מספר פעמים לישראל ומשאירים כסף רב, דבר זה תורם בצורה משמעותית לפיתוח העיר ירושלים ולכן לא מוכנים לוותר על רעיון זה.
ברוב המקרים דירות כאלו נשארות ריקות ברוב ימי השנה, דבר המאפשר לאזרחים מקומיים, סטודנטים ואנשים עובדים לשכור את הדירות לתקופה ארוכה.

היצע

היצע דירות המוצעות למכירה בירושלים הולך ומצטמצם עם השנים, במיוחד כאשר מדובר על שכונות עמידות, שכונות יוקרה ושכונות הנמצאות במרכז העיר. מנגד, כשמדברים על שכונות מרוחקות שאינם יושבות במרכז העיר כגון שכונת גילה, פסגת זאב וכדומה ניתן למצוא דירות במחירים הרבה יותר סבירים באופן יחסי.

חיפוש דירה בירושלים

אחד הדברים המתישים ביותר בכל נושא הדירות הוא נושא חיפוש הדירה. כאשר מדברים על חיפוש דירה בירושלים הדבר יכול להיות קשה הרבה יותר. אדם שלא מכיר את העיר ולא חיי בה יתקשה מאד למצוא דירה באופן עצמאי. ברוב המקרים אדם שאינו מכיר את העיר יכול בטעות לרכוש דירה באזור לא טוב או אזור לא רצוי. בירושלים יש המון משרדי תיווך, חברות קבלן וכדומה היכולות לתת את השרות ולעזור לרכוש דירה לפי הרצונות והדרישות של האדם הרוצה לרכוש את הדירה.

לסיכום

נדל"ן זו השקעה כספית מעולה עם מגוון יתרונות, כאשר מדובר על ירושלים הדבר נכון עוד יותר. לא משנה אם מדובר בנדל"ן לצורכי מגורים או נדל"ן להשקעה. זה נכון שבירושלים ניתן למצוא דירות הנמצאות בשכונות עם תדמית נמוכה אך העיר ירושלים היא עיר גדולה מאד וניתן למצוא בה מגוון של דירות טובות יותר או טובות פחות.

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:




- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il