TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

הטיפ השבועי

סקירה שבועית


שבוע המסחר נסגר בעליות שערים ובניסיון נוסף לפרוץ את רמת 1340 במעוף
עידן סער | 8/1/11, 19:23
שלום רב,

שבוע המסחר נסגר בעליות שערים ובניסיון נוסף לפרוץ את רמת 1340 במעוף. השבוע הראשון לשנת 2011 נפתח בעליות שערים קלות. ביום שני השבוע נגע המעוף ברמת 1340 אך לא הצליח לפרוץ. בהמשך השבוע התממש המעוף עד לרמת 1322 ולקראת סופו ביצע ניסיון נוסף לפרוץ את רמת 1340 אך שוב ללא הצלחה.

לקראת פתיחת שבוע המסחר נסמן שתי רמות חשובות: האחת, רמת ההתנגדות ב - 1340 כאשר פריצתה תחשב כאיתות חיובי למעוף והשניה, נקודת השיא האחרונה ברמת 1320. כל עוד המעוף ידשדש בין שתי הנקודות לא נצפה למהלך חריג בשוק.

בסיכום שבועי סגר המעוף בעלייה של 0.72% במחזור מסחר ממוצע.

השבוע היינו עדים לפריצות מרשימות בחלק מהמדדים, מדד הנדל"ן פרץ בפתיחת שבוע המסחר קו בלימה עולה ובסיכום שבועי עלה בשיעור של 3.78% . מבחינה טכנית, ההתנגדות המשמעותית הקרובה למדד שוכנת באזור 380-385. מדד ת"א 75 פרץ את ההתנגדות ברמת 934 ובסיכום שבועי עלה בשיעור של 2.89%. ממבט טכני ההתנגדות המשמעותית הקרובה למדד שוכנת ברמת 1000.

מדד הבנקים סגר את שבוע המסחר בעלייה של 0.27% בלבד. כל עוד המדד ייסחר מעל לרמת 1410 הוא יחשב כחיובי. מדד היתר סגר את שבוע המסחר בעלייה של 1.1% . המדד שנחשב לחזק ביותר השבוע הוא תל-טק 15. בסקירה השבועית הקודמת ציינו כי רמת 250 מהווה התנגדות למדד, השבוע פרץ המדד את רמה זו וסגר בעלייה הגבוהה ביותר מבין המדדים השונים, עלייה בשיעור של 4.19%.

סקטור הנפט והגז

את גולת הכותרת בסקירה תפסו מניות גבעות יהש וגלוב אקספלוריישן. לאחר זמן רב בו המניות דשדשו ונטו לירידות, הצליחו לבסוף להיתמך ולהתהפך בליווי מחזורי מסחר גדולים, והשבוע לראשונה מזה זמן רב פרצו התנגדויות טכניות . גבעות יהש נתמכה בחודש דצמבר 2010 על רמת 7 והשבוע פרצה קו התנגדות יורד ברמת 8.3. ההתנגדות הקרובה למניה שוכנת ברמת 9.1.

מניית גלוב אקספלוריישן נתמכה בחודש דצמבר על השיא הקודם ברמת 6.3. מנקודה זו התהפכה וביום המסחר האחרון פרצה המניה את רמת 7.7 ועלתה בשיעור של כ - 7.89%. ההתנגדויות הבאות למניה שוכנות ברמות 8.7 ו9.4 (גלוי נאות- המניה נקנתה בחדר המסחר ברמת 7.8).

מניות רציו יהש, דלק קידוחים ואבנר יהש השייכות למאגר לוייתן סגרו את שבוע המסחר בעליות שערים נאות לאחר פתיחה שלילית. מניית רציו בלטה מעל כולן בעלייה שבועית של 3.9%.

מניית מודיעין יהש דשדשה לאורך כל השבוע בין רמת 4.8 ל-5.1. מבחינה טכנית ניתן לזהות תעלה יורדת מדויקת במניה כאשר פריצתה ברמת 5.2 עשויה להוביל עד לרמת ההתנגדות הבאה ברמת 5.8.

מניית ישראמקו יהש עלתה במהלך השבוע עד להתנגדות הכפולה של ממוצע 50 ודופן עליון של תעלה יורדת. התמיכה למניה שוכנת ברמת 42-41.8, מבחינה טכנית רק פריצת ההתנגדות באזור 45-46 תחשב לאיתות חיובי למניה.

בכל סקירה שבועית נעלה פינה שתקרא "הזרקור". פינה זו תיתן לכם גולשי Bwise מידע טכני רלוונטי לגבי מניות שלדעתינו כדאי לעקוב אחריהן:

1.גולף מסקטור ההלבשה והאופנה - ביום המסחר האחרון הגיעה המניה להתנגדות של קו מגמה יורד ומניפת פיבונאצ'י 31.8, המניה סגרה את יום המסחר במחזור מסחר גדול מהממוצע, פריצת קו זה תחשב כאיתות חיובי למניה.

2.מכתשים אגן מסקטור הכימיה והפלסטיק - בעקבות הודעת המכירה שפרסמה החברה עלתה המניה עד להתנגדות של קו מגמה יורד. פריצת קו ההתנגדות תיחשב כאיתות טכני חיובי.

3.חבס מסקטור הנדל"ן - ממבט על גרף המניה מתחילת שנת 2010 ניתן לראות שלושה שיאים יורדים משמעותיים , פריצת קו ההתנגדות המחבר בין שלושתם תיחשב כאיתות טכני חיובי למניה.

לסיכום

המעוף ממשיך לטפס מעלה בליווי תיקונים מינוריים. המגמה לטווח הקצר והארוך עדיין מוגדרת כחיובית. מדדי הנדל"ן והתל טק פרצו השבוע ומניות מסקטור זה צפויות להמשיך ולרכז סביבן עניין.

לפרטים והרשמה לחדר המסחר לחצו כאן.
לבקשת ניתוחים טכניים למניות לחצו כאן
שיהיה לכולנו שבוע מסחר מוצלח,
בברכה,
צוות Bwise

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il