TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

ניתוחים טכנים

סקירה שבועית


שבוע המסחר המקוצר נסגר בירידה של 0.1% ברמת 1225.92. השוק דשדש השבוע ולא נרשמו אירועים טכניים מהותיים. מחזורי המסחר היו נמוכים מהממוצע ונראה כי המשקיעים יחזרו לשוק לאחר החגים
עידן סער | 2/10/10, 18:23
שלום רב,

שבוע המסחר המקוצר נסגר בירידה של 0.1% ברמת 1225.92. השוק דשדש השבוע ולא נרשמו אירועים טכניים מהותיים. מחזורי המסחר היו נמוכים מהממוצע ונראה כי המשקיעים יחזרו לשוק לאחר החגים.

מדד הבנקים לא צלח בפריצת קו ההתנגדות העולה וסגר את שבוע המסחר בירידה של 0.19%. מדד הנדל"ן המשיך להתממש לאחר שנכשל בפריצת קו המגמה היורד. מדד ת"א 75 סגר את שבוע המסחר בירידה של 0.56% לאחר שנכשל בפריצת רמת 860 המהווה לו התנגדות משמעותית.

ניתוח עדכני למדדים ניתן לראות בלחיצה כאן.

לקראת פתיחת המסחר של חודש אוקטובר ההתנגדות למעוף שוכנת ברמת 1238 והתמיכה ברמת 1219. למעוף גאפ פתוח ברמת 1204.5 ותמיכה חזקה נוספת ברמת 1195. אי היכולת לפרוץ את רמת ההתנגדות ב1238 עלולה להוביל לסגירת הגאפ ואף לתמיכה ברמת 1195.

לקראת פתיחת המסחר החודש, החלטנו בצוות Bwise לעקוב אחר מספר מניות נבחרות:

די פארם - המניה פרצה את רמת 2000 בליווי מחזורי מסחר גדולים. ההתנגדויות הקרובות למניה שוכנות ברמות 2200 ו2400. גילוי נאות – המניה נמצאת בתיק חדר המסחר.

אלווריון - המניה נקבעת בוול-סטריט. בשני ימי המסחר האחרונים נתמכה המניה על קו מגמה עולה ראשי בליווי מחזורי מסחר גדולים

מודיעין יהש - במהלך חודש ספטמבר התממשה המניה מרמת 5.6 ועד לרמת 4.4. לאור העובדה כי המניה נסחרת ברמת 4.8 ותמיכתה החזקה שוכנת ברמת 4.7, נצפה לגל עולה חדש במניה כל עוד לא נשברה התמיכה. גילוי נאות – המניה נמצאת בתיק חדר המסחר.

מכתשים אגן - במהלך חודש ספטמבר נסחרה המניה בסמוך לתמיכה האופקית ברמת 1300. לקראת סוף החודש בצעה המניה מספר ניסיונות לפרוץ את רמת 1360 אך ללא הצלחה. להערכתנו, פריצת רמה זו תחשב כאיתות חיובי למניה.

אולימפיה - מניית יתר מסקטור הנדל"ן. לאחר עלייה מרשימה בחודש אוגוסט חזרה המניה לתמיכה הכפולה ברמת 350. נצפה לגל עולה חדש במניה כל עוד לא נשברה התמיכה. גילוי נאות – המניה נמצאת בתיק חדר המסחר.

כן פייט - מניית יתר מסקטור הביומד. לקראת סוף החודש נרשמו מחזורי מסחר גדולים מהממוצע, להערכתנו, כל עוד המניה לא תשבור את רמת 54 ,היא תחשב כחיובית ונצפה שמגמת העלייה בה תתחדש.

בסוף חודש אוקטובר נבדוק את המניות המוצגות לעיל ואת תשואתן, אנא עקבו אחר הנקודות שציינו.

מדדי וול-סטריט סגרו את שבוע המסחר בירידות קלות, מדד הS&P500 סגר בירידה של 0.21% ולא צלח בפריצת רמת 1150. פריצת רמה זו תחשב כאיתות חיובי לשווקים.

לסיכום

חודש ספטמבר הפתיע רבים מהמשקיעים. שחקנים רבים לא סחרו החודש משתי סיבות עיקריות:

האחת, החשש "מספטמבר השחור" והשנייה, תקופת החגים. אנו צופים כי בתחילת אוקטובר יחזרו המשקיעים לשוק ואיתם יגדלו מחזורי המסחר. למרות העליות החדות במעוף, מספר רב של מניות עדיין נסחרות בחסר משמעותי. במידה ורמות ההתנגדות במעוף ובמדדS&P500 יפרצו, נצפה לעליות משמעותיות החודש.

טבלת הטריידים של חודש ספטמבר נסגרה ברווח נאה ביותר. בעוד שמדד המעוף סגר את החודש בעליה של 8%, מנויי חדר המסחר נהנו מטריידים שתשואתם הכוללת גבוהה משמעותית מתשואת המעוף.
לצפייה בתשואות חדר המסחר לחצו כאן.

לפרטים והרשמה לחדר המסחר לחצו כאן.

שיהיה לכולנו חודש מסחר מוצלח.

בברכה,

צוות Bwise

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il