TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

מאמרים

מצב הבורסות 2 למרץ 2012


אוראל סרור
שבוע של ירידות הסתיים כאשר שפל חדש נוצר במחזורי מסחר גבוהים לאחר דשדוש בחודשיים אחרונים מגמה דובית במתנד העוצמה היחסי – RSI מאותת על מכירות יתר
אוראל סרור | 2/3/12, 13:45
מדד ת"א 25:
שבוע של ירידות הסתיים כאשר שפל חדש נוצר במחזורי מסחר גבוהים לאחר דשדוש בחודשיים אחרונים מגמה דובית במתנד העוצמה היחסי – RSI מאותת על מכירות יתר, ולפני שהמדד ימשיך לרדת לכיוון רמת התמיכה הבאה שלו סביב 1000 נקודות, ייתכן ונראה תיקון מעלה לכיוון 1100 נקודות. רמת התנגדות משמעותית שתאותת על סוף הדשדוש עם נטייה לירידות יהיה כאשר המדד יתבסס מעל 1140 נקודות, רמת התנגדות אופקית אשר גם חופפת להתנגדות של ממוצע נע ארוך-200 ימים.

מדד הבנקים:
מהלך ירידות השבוע ושבירה של ממוצעים נעים קצר ובינוני 50 ו 100 ימים בהתאמה הסתיים כאשר המדד נעצר על תמיכה אופקית 911 נקודות, הירידות שבוע האחרון לוו במחזורי מסחר גבוהים מהממוצע, אך למרות זאת נראה כי רמת התמיכה האופקית 911 מהווה תמיכה חשובה וחזקה. מתנד העוצמה היחסי – RSI נמצא במכירות יתר, וזה מאותת על סיכוי גבוה יותר למהלך עליות מעלה, מאשר לשבירת התמיכה האופקית.
במידה ורמת 911 נשברת כלפי מטה, רמת התמיכה הבה הינה 840 נקודות.
פריצה והתבססות מעל 1000 נקודות יוביל למהלך עליות לכיוון 1100 נקודות אשר חופף לממוצע נע ארוך 200 ימים.

מדד נדל"ן 15:
המדד ממשיך להיסחר בדשדוש בתוך תעלה בין רמת תמיכה עולה אשר חופפת כמעט לממוצעים נעים קצר ובינוני ובין רמת התנגדות עולה אשר חופפת להתנגדות ממוצע נע ארוך.
מחזורי המסחר סביב הממוצע ומתנד העוצמה היחסי נמצא ברמת מכירות יתר, לאור זאת והמצאות המדד על רמת תמיכה עולה, הסיכוי כרגע לטובות מהלך עליות לכיוון ההתנגדות העולה סביב 290 נקודות מאשר לשבירה של התמיכה העולה.
במידה ורמת התמיכה העולה נשברת היעד כרגע הינו אזור 262 נקודות ולאחריו רמת תמיכה 234 נקודות. פריצה של ההתנגדות יוביל למהלך עליות לכיוון 302 נקודות.

נאסדק:
המדד ממשיך להיסחר במרות שיא של יותר מעשור, רמת תמיכה משמעותית 2883 מהווה רמת תמיכה חשובה במידה ותשבר ייחשב הדבר איתות שלילי למדד בטווח הקצר ובינוני.
היעד כרגע הינה רמת 3050 נקודות שהינה התנגדות עוד משנת 2000 . לאחריה במידה ותפרץ רמת ההתנגדות באה 3500 נקודות.
בעזרת סרגל "פיבונאצ'י" ניתן להעריך יעדים בצורה נוספת ואפשר לראות שרמת ההתנגדות שצוינה 3500 נקודות חופפת ליעד ראשון של פיבונאצ'י 138.2% (דומה לתיקון טכני ראשון 38.2%). ועל כן הדבר מאותת על רמת התנגדות משמעותית.

אס אנד פי 500:
המדד ממשיך במגמת העליות שלו, אך סטייה דובית (שלילית) בין המדד לבין מתנד העוצמה היחסי – RSI בשילוב עם המצאות המדד על רמת התנגדות אופקית חזקה, מאותת כי קיים סיכוי גבוה יותר למהלך ירידות אפילו עד אזור 1300 נקודות טרם יפרוץ את 1370 .
פריצה של 1370 ייחשב איתות חיובי והמשך מהלך עליות לכיוון 1560 .



דאקס:
מהלך העליות הגיע לסיום בטווח הקצר כאשר המדד מתקשה לפרוץ את רמת ההתנגדות 7000 נקודות. סטייה דובית בין המדד לבין מתנד העוצמה היחסי בשילוב ירידה במחזורי המסחר, מאותת כי קיים סיכוי גבוה יותר למהלך ירידות קצר טווח מאשר לפריצה.
במידה ונראה מימוש קל המדד צפוי להגיע לכיוון 6640 נקודות כרמת תמיכה אופקית קצרת טווח, ולאחר מכן לנסות לפרוץ את רמת ההתנגדות 7000 נקודות.
במידה ורמת 7000 תיפרץ ייחשב איתות חיובי עם יעד באזור 7511 נקודות.
במידה ורמת התמיכה 6640 תישבר רמת התמיכה הבאה באזור 6370.

דולר שקל:
במסחר ארוך הטווח הדולר והשקל נסחרים בתוך תעלה עולה, כאשר היעד כרגע בטווח הקצר הינו התחזקות הדולר מול השקל עד לרמת 383 במידה ורמת התנגדות זו תיפרץ היעד הבא יהיה אזור 390 נקודות.
במידה ורמת התמיכה העולה נשברת היעד הראשון הינה רמת תמיכה 370 נקודות..

ראש מחלקת המחקר ב- Ulysses Capital שהינה קרן השקעות פרטית בעלת אסטרטגיות השקעה ייחודיות
אסטרטגית ההשקעה מבוססת על ניהול פוזיציות באופן דינמי ע"י מודלים סטטיסטיים-מתמטים ומערכות מסחר אוטומטיות
מסחר מבוסס אלגוריתמים (Algo-trade) הינה שיטה בה משתמשים בבינה מלאכותית לביצוע ניתוח נתונים בזמן אמת.

חפשו אותנו בפייסבוק: Ulysses Capital
http://www.ul-capital.com
דוא"ל : orel@ul-capital.com

מובהר ומודגש כי האמור בסקירה זו אינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. בפרסום המידע בסקירה זו אין משום המלצה או חוות דעת בקשר לביצוע כל עסקה או השקעה בניירות ערך, לרבות רכישה ו/או מכירה של ניירות ערך. יודגש כי לגבי כל מידע מכל סוג המופיע בסקירה – על כל אדם לבצע בדיקה ואימות נוספים, תוך התחשבות בנתונים ובצרכים המיוחדים שלו. יצוין כי במידע עלולות ליפול טעויות וכן עשויים לחול לגביו שינויי שוק ו/או שינויים אחרים, וכי אף עלולות להתגלות סטיות משמעותיות בין התחזיות והניתוחים המופיעים למצב בפועל. אשר על כן, קבלת החלטה כלשהי על סמך נתון, דעה, חוות דעת, תחזית או ניתוח המופיע במסגרת הסקירה - הינו על אחריות הקורא בלבד.


 

ראש מחלקת המחקר ב- Ulysses Capital שהינה קרן השקעות פרטית בעלת אסטרטגיות השקעה ייחודיות

אסטרטגית ההשקעה מבוססת על ניהול פוזיציות באופן דינמי ע"י מודלים סטטיסטיים-מתמטים ומערכות מסחר אוטומטיות

מסחר מבוסס אלגוריתמים (Algo-trade) הינה שיטה בה משתמשים בבינה מלאכותית לביצוע ניתוח נתונים בזמן אמת.

 

חפשו אותנו בפייסבוק:  Ulysses Capital

 http://www.ul-capital.com

דוא"ל : orel@ul-capital.com

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il