TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

הטיפ השבועי

עמלות מסחר מוזלות


על פי נהלי הבורסה לניירות ערך אדם פרטי אינו רשאי לסחור במניות, על כן כל פעולת מסחר עליו לעשות באמצעות ברוקר מוסמך.
מערכת טלנירי | 21/7/09, 19:04
על פי נהלי הבורסה לניירות ערך אדם פרטי אינו רשאי לסחור במניות, על כן כל פעולת מסחר עליו לעשות באמצעות ברוקר מוסמך. ברוקר יכול להיות גוף גדול כגון בנק אך לעיתים עדיף לקחת את שירותיהם של ברוקרים פרטיים היות והם מציעים עמלות מסחר מוזלות יותר לעומת הבנקים הגדולים. עמלות מסחר הינן העמלות אשר גובים הברוקרים עבור שירותיהם. ישנן שתי שיטות חיוב מקובלות עבור עמלות מסחר: חיוב עבור כל פעולת ביצוע וחיוב עבור כל מניה. סוחרים הרוכשים אלפי מניות בפעולה בודדת יבחרו ככל הנראה בשיטה הראשונה. סוחרים אשר רוכשים כמויות של מאות מניות ינקטו בשיטה השנייה.

על מנת להתחרות על הלקוחות בשוק ההון יציעו הברוקרים עמלות מסחר מוזלות ללקוחותיהם. כמובן שמי שמקבל עמלות מסחר מוזלות הם בדרך כלל לקוחות אשר היקף הפעילות שלהם משתלם עבור הברוקרים. ישנו יתרון במסחר דרך הבנקים הגדולים והוא שלעומת מסחר דרך ברוקרים פרטיים, אין צורך במינימום של השקעה. כך אפשר לסחור במספר מניות קטן ועדיין להרוויח עמלות מסחר מוזלות מבלי לצאת בהשקעה גדולה מדי.

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il