TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

הטיפ השבועי

אירועים


על שוק ההון משפיעים אירועים רבים, מתחום הכלכלה וגם מבחוץ. מדובר במשתנים כה רבים, אשר לעיתים אף משתלבים ביניהם, שכמעט בלתי אפשרי לחזות כיצד ישפיעו על שוק ההון.
מערכת טלנירי | 21/7/09, 18:59
על שוק ההון משפיעים אירועים רבים, מתחום הכלכלה וגם מבחוץ. מדובר במשתנים כה רבים, אשר לעיתים אף משתלבים ביניהם, שכמעט בלתי אפשרי לחזות כיצד ישפיעו על שוק ההון. אירועים אשר עלולים להשפיע על הכלכלה יכולים להיות רבים ומגוונים. הם יכולים להיות מתחום הכלכלה, כגון ירידת הדולר והכלכלה אמריקאית הקורסת, אך הם יכולים להיות גם מתחומים אחרים כגון מלחמה, חטיפת חיילים, איומים ממדינות אחרות, בחירות מאולצות וממשלות מתחלפות. השווקים לא תמיד מגיבים בזמן אמת כאשר מתרחשים אירועים אלו, וגם אם כן הם יכולים להתאושש במהירות ולהמשיך קדימה.

כאמור לא ניתן לחזות אילו אירועים יתרחשו ומה תהיה השפעתם, אך בהחלט ניתן להעריך תנודות אפשריות בשוק ההון בעקבות אירועים שונים. בין האירועים שעשויים להתרחש ניתן למנות את עליית כוחה של כלכלת סין והגוש המזרחי כולו, מחיר הנפט והעליות והירידות החדות שמאפיינות אותו בשנים האחרונות ועתיד הטכנולוגיה וההתקדמות המואצת בה. ישנו כמובן תחום שהוא לחלוטין בלתי צפוי, תחום האקלים והמגפות. בשנים האחרונות אירועי אקלים כגון שיטפונות ורעידות אדמה השפיעו רבות על הכלכלה. אך אותם, לצערנו, לחלוטין לא ניתן לחזות.

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il