TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

סקירות שוק

סקירה שבועית


שבוע המסחר נפתח בירידות שערים חדות והנמוך השבועי נקבע בפתיחתו ברמת 1218.59.
עידן סער | 20/11/10, 19:17
שלום רב,

שבוע המסחר נפתח בירידות שערים חדות והנמוך השבועי נקבע בפתיחתו ברמת 1218.59.

בסקירה השבועית הקודמת הוצג גרף מעוף בליווי קו תמיכה עולה מהשפל ביולי השנה. ממבט על הגרף כעת ניתן להבחין כי הנמוך השבועי נמצא בדיוק בקו התמיכה, ומנקודה זו שינה המעוף כיוון כלפי מעלה. בסיכום שבועי עלה המדד מהשפל ב - 58 נקודות עד לרמת 1266. אין צל של ספק כי ידם של הקונים נותרה על העליונה והירידות היו תיקון בלבד.

לאחר שבצענו ניתוח טכני מקיף למעוף נוכל להסיק את המסקנות הבאות:

קו תמיכה עולה בעל שלוש נגיעות מציג את המגמה העולה ורק שבירתו תאותת על היפוך.
קיימת תמיכה אופקית חשובה בין רמות 1254-1256 אשר צפויה לבלום את התיקון הבא.
ההתנגדות הקרובה המשמעותית למעוף שוכנת ברמת 1275-1276.
מסקנות אלו מאפשרות לנו ליצור תוכנית עבודה מסודרת, כאשר התייצבות מעל לרמות התמיכה ופריצת ההתנגדות הקרובה תאפשר לנו להגדיל את אחזקות חדר המסחר, בעוד שבירת התמיכה תאותת לנו על צמצום האחזקה והקטנת חשיפה לשוק.

*שבירת קו התמיכה העולה תחשב כאיתות שורט לשוק.

בסיכום שבועי מדד המעוף סגר בעלייה של 1.98%, מדדי הבנקים ות"א 75 סגרו בעליות של 4.93% ו1.8% בהתאמה, מדד הנדל"ן סגר בעלייה של 1.47% והיה החלש מבין המדדים המובילים. ממבט טכני על גרף הנדל"ן נזהה כי המדד נסחר בתעלה עולה וחיובי כל עוד לא נשברה. ההתנגדויות הקרובות למדד שוכנות ברמות 335-336 והמשמעותית מכולן 348. פריצת רמת 348 תחשב כאיתות חיובי למדד

השבוע כיכבו מניות הגז והנפט, למרות מסקנות ועדת ששינסקי חזרו המניות למגמת עלייה וסקטור הגז הנפט סגר בסיכום שבועי בעלייה של 5.2%.
בסקירה הנוכחית החלטנו לנתח את מניית ישראמקו יהש, מהחלשות כרגע בסקטור הגז והנפט. ממבט על גרף המניה ניווכח כי לאחר שנקבע שיא ברמת 58.55(לאחר הנפקת זכויות), ירדה המניה בשיעור של 26% עד לרמת 42.3. מניתוח טכני מעמיק ניתן לראות כי ע"י מתיחת קו מגמה מהשיא ביוני 2009 דרך שאר השיאים והשפלים, היא נתמכה על נקודה משמעותית אשר שבירתה תחשב כאיתות טכני שלילי. מנגד, מנקודה זו המניה עשויה לפתח מהלך עולה חדש.

בכל סקירה שבועית נעלה פינה שתקרא "הזרקור" . פינה זו תיתן לכם גולשיי Bwise את המידע הטכני הרלוונטי לגבי מניות שלדעתנו כדאי לעקוב אחריהן:

1. אזורים, מניה מסקטור הנדל"ן - לאחר גל יורד של 18% הגיעה המניה ביום רביעי האחרון לתחתית תעלה עולה וביצעה היפוך על תמיכה. ההתנגדות הקרובה למניה שוכנת ברמת 1740 ורק פריצתה תאותת על אפשרות למהלך עולה חדש.

2. קווינקו, מניה מתחום ההשקעה והאחזקות - המניה נסחרת בסמוך לקו תמיכה אופקי ברמת 330. בשבוע המסחר האחרון אנו עדים לגידול משמעותי במחזורי המסחר אך עדיין ללא פריצה טכנית. למניה התנגדות באזור 380 ורק בפריצתו יתקבל איתות טכני חיובי.

3. הזדמנות ישראלית, מניה מתחום חיפוש הגז והנפט - למניה התנגדות אופקית ברמת 20. פריצת רמת ההתנגדות תחשב כאיתות טכני חיובי למניה.

לסיכום

שבוע המסחר ההפכפך משאיר רבים מן הסוחרים והמשקיעים באי וודאות מוחלטת. האם המגמה הצפויה עד סוף השנה היא ראלי או "רע לי". כרגע קשה להעריך אך אם נשכיל להשתמש בחוכמה בנקודות הטכניות שצויינו בפתיחת הסקירה, נוכל להיחשף לשוק בצורה נבונה ורווחית. מניות רבות נסחרות במחירים נמוכים ביחס להיסטוריה שלהן ופריצת רמת 1276 במעוף עשויה לתרום למומנטום החיובי.

את שבוע המסחר נפתח באווירה אופטימית לאור הסגירה בוול-סטריט.

לפרטים והרשמה לחדר המסחר לחצו כאן.

לצפייה בתשואות חדר המסחר לחצו כאן.

שיהיה לכולנו שבוע מסחר מוצלח,

בברכה,

צוות Bwise

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il