TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

סקירות שוק

סקירה שבועית


שבוע המסחר נסגר בדשדוש. עם תחילת השבוע קבע המעוף שיא חדש ברמת 1280.98 ומנקודה זו החל להתממש לאורך השבוע כולו
עידן סער | 6/11/10, 16:41
שלום רב,

שבוע המסחר נסגר בדשדוש. עם תחילת השבוע קבע המעוף שיא חדש ברמת 1280.98 ומנקודה זו החל להתממש לאורך השבוע כולו. הרוחות החיוביות שנשבו מוול סטריט לא עזרו למעוף לשהות מעל השיא שנשבר, וכל עלייה היוותה הזדמנות למימוש רווחים. ממבט בגרף המעוף ניווכח כי ידם של המוכרים על העליונה ובסיכום שבועי המעוף סגר בירידה של 0.41% .

מדד הבנקים סגר את שבוע המסחר בעלייה של 4.32% והוכתר למדד החזק ביותר השבוע. הסיבה לעלייה זו היא פריצת קו התנגדות יורד ארוך טווח. בסקירות קודמות ציינו כי פריצת קו ההתנגדות תחשב כאיתות חיובי למדד ובעקבות הפריצה מניות לאומי ופועלים נהנו ממומנטום חיובי, וסגרו בעליות של 3.88% ו4.73% בהתאמה.

מדד הנדל"ן שבר השבוע קו תמיכה עולה ויצא מתבנית התעלה העולה. כעת התמיכות למדד שוכנות ברמות 332 ו325 כאשר רמת 325 הינה משמעותית. בסיכום שבועי סגר המדד בירידה של 1.16%.מדד ת"א 75 ממשיך להיסחר בתוך תעלה עולה וסגר בסיכום שבועי בעלייה של 0.13%.

השבוע בלטה מניית מודיעין יהש ולאו דווקא לחיוב. ביום רביעי פרסמה החברה דוחות שהציגו ערפול מסוים, בעקבות הדוחות ירדה המניה בחוזקה ואיתה ירדו כל מניות הנפט והגז בשיעורים של עד 10%. למחרת הציגה החברה הודעה מתקנת לבורסה ומניות הסקטור חזרו לעליות. בניגוד למגמת הסקטור מניית ספן שמרה על חוזקה. טכנית, למניה תמיכה חזקה ברמת 170 והתנגדות ברמת 238.

מניה נוספת שבלטה השבוע היא טאואר. לאחר זמן רב בו דשדשה המניה עם נטייה לירידות עלתה המניה ביום שלישי בשיעור של 6% בליווי מחזורי מסחר גבוהים מהממוצע. בסיכום שבועי סגרה המניה בעליה של 15.69% ברמת 572.9.

מניות אסים השקעות, איזי אנרגיה ואנטר הולדינגס נסחרות במרחק של 53% ,98% ו 145% מהשיא שנקבע השנה. בסקירה הנוכחית החלטנו להציג בפניכם נקודות תמיכה והתנגדות חשובות למניות:

אסים השקעות – תמיכה משמעותית ברמת 5.3 והתנגדות ברמת 7.2

איזי אנרגייה - תמיכה משמעותית ברמת 7.4 והתנגדות ברמת 8.8

אנטר הולדינגס – תמיכה משמעותית ברמת 5.1 והתנגדות ברמת 6.2

חשוב לציין שהמסחר במניות אלו הינו אגרסיבי ומחייב מעקב צמוד אחריהן.

בכל סקירה שבועית נעלה פינה שתקרא "הזרקור" . פינה זו תיתן לכם גולשיי Bwise את המידע הטכני הרלוונטי לגבי מניות שלדעתנו כדאי לעקוב אחריהן:

אזורים, מניה מסקטור הנדל"ן - למניה קו תמיכה אופקי ברמת 1750, פריצת אזור ההתנגדות ברמת 1950 תחשב כאיתות טכני חיובי למניה.

כלל ביו, מניה מסקטור הביומד - ביום המסחר האחרון היינו עדים לנר פטיש חיובי במניה על קו תמיכה עולה לטווח הקצר. נר זה עשוי להוציא לפועל גל עולה במניה. פריצת קו ההתנגדות היורד מחודש אפריל תחשב כאיתות טכני חיובי.

נפטא, מניה מתחום חיפושי הגז והנפט - למניה התנגדות משמעותית באזור 1800 ותמיכה ברמת 1680. פריצת רמת 1800 תחשב כאיתות טכני חיובי למניה.

לסיכום:

מדד המעוף המשיך לדשדש זה השבוע השני ברציפות. מלבד מדד הבנקים שנסחר במומנטום חיובי, כל שאר המדדים מדשדשים עם נטייה לירידות. בסופ"ש פרצו מדדי וול-סטריט את השיא השנתי וסגרו את שבוע המסחר מעל לנקודת הפריצה. אירוע זה צפוי להגביר את המומנטום החיובי מעבר לים וכתוצאה מכך לחדש את התנופה החיובית בשוק המקומי.

לפרטים והרשמה לחדר המסחר לחצו כאן.

לצפייה בתשואות חדר המסחר לחצו כאן.

שיהיה לכולנו שבוע מסחר מוצלח,

בברכה,

צוות Bwise

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il