TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

סקירות שוק

סקירה שבועית


שבוע המסחר נסגר באווירה שלילית לאחר זמן רב בו המגמה החיובית שלטה במחוזותינו. בסיכום שבועי המעוף סגר בירידה בשיעור של כ-0.78% ומחזור המסחר היה גבוה מהממוצע. חשוב לציין, שמחזור המסחר בירידות היה גבוה משמעותית מאשר בימים של עליות
עידן סער | 9/10/10, 19:02
שלום רב,

שבוע המסחר נסגר באווירה שלילית לאחר זמן רב בו המגמה החיובית שלטה במחוזותינו. בסיכום שבועי המעוף סגר בירידה בשיעור של כ-0.78% ומחזור המסחר היה גבוה מהממוצע. חשוב לציין, שמחזור המסחר בירידות היה גבוה משמעותית מאשר בימים של עליות. הקרבה לרמות השיא ללא ספק מזמינה מוכרים רבים לשוק וכל עוד ההתנגדות השבועית לא נפרצת נצפה להמשך דשדוש או מימוש בשוק.

מבחינה טכנית המעוף לא צלח בפריצת ההתנגדות. כפי שניתן לראות בגרף השבועי של המעוף השיא לא נפרץ וכתוצאה מכך החל מימוש בשוק. ביום המסחר האחרון מדד המעוף סגר במחיר של 1216.38(נמוך שבועי), כאשר הגאפ הפתוח ברמת 1204.5 לא נסגר עדיין וההתנגדויות הקרובות שוכנות ברמות 1220 ו - 1230. ההתנגדות המשמעותית שוכנת ברמת 1242 ורק פריצתה תאשר את המשך המגמה החיובית בשוק.

התמונה במדדי המשנה נראית שונה מהמעוף. מדדי הבנקים ות"א 75 סגרו השבוע בירידות של כ- 3.32% ו 1.47% בהתאמה, בעוד מדד הנדל"ן סגר בעלייה של 2.13%. יש לציין כי מדד הנדל"ן הגיע במהלך השבוע להתנגדות ברמת 325 ומשם התממש בשיעור של 2.8%.

מדד הביומד סגר בעלייה של 0.15% לעומת ירידה של 3.98% בשבוע שעבר. החלטנו בצוות Bwise לפרסם מספר מניות שנעקוב אחריהן בשבוע המסחר הקרוב:
בריינסוויי ביוליין ודי מדיקל נסחרות על תמיכה חזקה. ביומדיקס , ביונדווקס , אבוג'ן ומזור קרובות לפריצה טכנית.

מניית גבעות יהש התייצבה השבוע וסגרה את שבוע המסחר בירידה של 5.43%. לאחר פתיחה סוערת של המניה וירידה עד לרמות 7.5-7.6, הצליחה המנייה להתייצב באזור תמיכה זה ועלתה בשיעור של כ-17%. לקראת פתיחת שבוע המסחר ההתנגדות למניה שוכנת ברמת 9 והתמיכה ברמת 7.6.

מניות נוספות מתחום חיפושי הנפט שהחלטנו לסקר הן גלוב אקספלוריישן וזרח יהש. מניית גלוב אקספלוריישן התממשה השבוע והגיעה עד לתמיכת שיא קודם ברמת 8.5, התנגדויות קרובות למניה שוכנות ברמת 9.4 ו – 10, כאשר פריצת רמת 10 צפויה לתת למניה איתות טכני חיובי. מניית זרח יהש נתמכה ביום המסחר האחרון על רמת 9.1 המשמש קו תמיכה עולה.
גילוי נאות - בחדר המסחר נקנתה המניה ברמת 9.2, התנגדות קרובה ומשמעותית למנייה שוכנת ברמת 10.1 ופריצתה תחשב כאיתות טכני חיובי.

מדדי וול-סטריט סגרו את שבוע המסחר בעליות נאות. מדד הS&P500 נסגר מעל לרמת 1150 וייחשב חיובי כל עוד ייסחר מעל לרמה זו. הצמד דולר שקל ירד השבוע ישירות לתמיכה ברמת 3.58 ויהיה מעניין לעקוב האם רכישות הדולר של נגיד בנק ישראל בשילוב התמיכה הטכנית יובילו להיפוך המגמה.

בכל סקירה שבועית נעלה פינה שתקרא "הזרקור", פינה זו תיתן לכם גולשי Bwise את המידע הטכני הרלוונטי לגבי מניות שלדעתנו כדאי לעקוב אחריהן:

1. חבס - חברה מסקטור הנדל"ן, בשלושת החודשים האחרונים המניה מדשדשת בין רמות 800 ל – 950 תוך כדי בניית תבנית טכנית הנקראת משולש קלאסי. פריצת התבנית תחשב כאיתות חיובי למניה.

2. מולטימטריקס - חברה מסקטור ההשקעה והאחזקות, המניה תנודתית ואגרסיבית ולכן אינה קלה למסחר. לאור הגידול במחזורי המסחר בחודש האחרון נכנסה המנייה לפינת הזרקור שלנו, פריצת קו הבלימה ברמת 109 תחשב כאיתות טכני חיובי.

3. אמפל אמריקן - חברה המשקיעה בנדל"ן, תעשיה ואנרגיה. לאחרונה נסחרת המניה מתחת לקו התנגדות יורד שלא נפרץ. פריצת הקו תחשב כאיתות טכני חיובי.


לסיכום

שבוע המסחר שחלף נפתח בעליות נאות שהובילו להתנגדויות מהותיות. מדדי המעוף והנדל"ן נמצאים סמוך לנקודות פריצה משמעותיות ופריצתן תיתן איתות חיובי לשוק כולו ובעיקר למניות מסקטור הנדל"ן, לדוגמא מניית אפריקה ישראל שנסקה השבוע. המעוף קרוב לשיא כל הזמנים ולכן המסחר באזור זה אינו קל. התנהלות נכונה בכניסה לטריידים, מימוש רווחים והפעלת סטופים מהירים בעת הצורך תשרת אותנו נאמנה.

בחודש אוקטובר נפתח חדר המסחר ברגל ימין. דוגמא לכך היא מניית אלווריון אשר נקנתה בתחילת השבוע וביום חמישי יצאה מהתיק ברווח של כ - 20%. אנו ממשיכים לעקוב באופן תמידי אחר מניות בעלות פוטנציאל עליות דומה, אך חשוב לציין, כי בנוסף לנקודת כניסה נבונה, התנהלות נכונה תוך כדי הטרייד תורמת באופן משמעותי לתשואת התיק.
לפרטים והרשמה לחדר המסחר לחצו כאן.
לצפייה בתשואות חדר המסחר לחצו כאן.
שיהיה לכולנו שבוע מסחר מוצלח,
בברכה,
צוות Bwise

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il