TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

סקירות שוק

סקירה שבועית 15-02-08

שבוע המסחר הסתיים בעליות שערים מדד ת"א 25 עלה 3.1% מדד הנדל"ן עלה 7.1% והפתיע בהתאוששות מרשימה בהובלת מניית אפריקה ישראל אשר רשמה עליה דו יומית של 11%. מדד היתר 120 עלה השבוע 3.3% ומדד התל טק עלה 3.8% בתמיכת המניות הדואליות בנסד"ק. מדד הבנקים לא הצטרף לחגיגה ועלה 1.5% בסה"כ.
מתן משה ודני סונסינו D22-ONLINE  | 15/2/08, 00:00

שבוע המסחר הסתיים בעליות שערים מדד ת"א 25 עלה 3.1% מדד הנדל"ן עלה 7.1% והפתיע בהתאוששות מרשימה בהובלת מניית אפריקה ישראל אשר רשמה עליה דו יומית של 11%.

מדד היתר 120 עלה השבוע 3.3% ומדד התל טק עלה 3.8% בתמיכת המניות הדואליות בנסד"ק.

מדד הבנקים לא הצטרף לחגיגה ועלה 1.5% בסה"כ.

 

בכותרת הראשית של השבוע זכתה מניית אפריקה ישראל של לב לבייב אשר זינקה השבוע ב 11% ומשכה איתה מעלה את כל מדד הנדל"ן, מסתבר שקצת יחצנות לא הזיקה מעולם, אבל הנקודה המשמעותית בדבריו של לבייב לדעתנו היא סימון נקודת התחתית של אפריקה ישראל המניה המרכזית מדד נדל"ן 15, בכך אנו רואים נקודת אור למניות הנדל"ן אשר חוו מפולת במלוא מובן המילה. אם אפריקה הגיע לנקודת השפל לטווח ארוך ונסחרת לדעת אנליסטים במחיר הוגן אזי מניות נדל"ן נוספות יזכו ליהנות מאפקט לבייב ולרשום תיקון טכני חיובי בטווח הקצר.

מדד המעו"ף הצליח לפרוץ השבוע את השרוול היורד במחזור גדול ובכך סימן לסוחרים ולמשקיעים שהגיעה השעה להעז ולרכוש מניות, למעו"ף התנגדות ברמת 1100 הנקודות אותה לא הצליח לפרוץ ביום חמישי האחרון בנוסף ברמת 1135 הנק' תעמוד לשוק התנגדות כשוחה יותר בממוצע 200. כידוע מדד המעו"ף אינו חי בזירה הפיננסית לבדו ומדדי וול סטריט מכתיבים את הטון לשוק המקומי לטוב ולרע, במידה שהדאו והנאסד"ק יצאו לתיקון טכני למהלך הירידות האחרון נוכל לראות את המעו"ף מצטרף לחגיגה. בחודש ינואר שהיה החודש הקשה ביותר בשנים האחרונות נפלטו שחקנים רבים מהשוק המקומי, פקיעת האופציות לחודש ינואר שלחה כותבים רבים לפנסיה מוקדמת בכפייה ומשקיעים רבים שראו עצמם נופלים אל תוך תהום מכרו את תיק ההשקעות שלהם ולהערכתנו רבים מהם יישארו לפי שעה מחוץ למשחק, הבורסה הפכה לאחרונה להיות מגרש המשחקים של הסוחרים מהזן הקשוח והמהיר המפעילים את מלוא עוצמתם במסחר תוך יומי, שאר הציבור השונא סיכון נרתע מהתנודתיות הרבה בשוק וממלא תפקיד פאסיבי אם בכלל.

 

הכותרת הטכנית של השבוע שמורה למדד הכללי אשר ביצע נר היפוך מירידות לעליות בדיוק על קו המגמה העולה ארוך הטווח משנת 2003, המדד הכללי נתמך על רמת 880 הנק' ומראה סימני התאוששות יחד עם זאת הבורסה המקומית כמו שאר השווקים הפיננסים בעולם לא יצאה מכלל סכנה, ומחייבת אותנו להיות ערניים והחלטיים מאוד. שבירת רמת 880 הנק' במדד הכללי תכניס את הבורסה המקומית לסערה ותביא לירידות שערים חדות מאוד בכל המדדים.

 

לסיכום:

הבורסה לקחה השבוע אתנחתא קלה מהירידות שפקדו אותה בתקופה האחרונה אך נראה כי הדובים עדיין מורגשים בשטח ומתכוננים ככל הנראה להתקפה נוספת כשכולנו נחשוב שהלכו לישון, לכן מחובתנו לשמור על ערנות ומשמעת מרביים תוך לקיחת רווחים מהירה והפעלת סטופים קצרים.

 

 

  

מדד המעוף-

המדד פרץ השבוע את השרוול היורד ונתקל ברמת 1100 המהווה התנגדות אופקית.

פריצת רמת 1100 תסמן יעד של 1112 שם נמצאת התנגדות בדמות תיקון פיבונאצ'י 38.2%.

פריצת רמת 1112 תסמן יעד של 1139 שם נמצאת התנגדות בדמות תיקון פיבונאצ'י 50%+ ממוצע 200.

 

לחץ על הגרף לתמונה מלאה

.

.

.

מדד הנדל"ן

המדד נתמך על זווית גאן ירוקה ובנוסף פרץ השבוע את השרוול היורד מעלה.

רמת 557 מהווה התנגדות אופקית ופריצתה עשויה להוביל להתנגדות החזקה הנמצאת ברמת 581 שם נמצא גאפ פתוח.

 

                                              לחץ על הגרף לתמונה מלאה

 

.

.

.

מדד הבנקים

המדד מדשדש מעל התמיכה האופקית החשובה ברמת 1230 בגרף ניתן לראות שנתמך על קו מגמה  עולה במתנד זרימת הכסף ה-o.b.v .

רמת 1325 מהווה התנגדות של תיקון פיבונאצ'י 38.2%.

 

לחץ על הגרף לתמונה מלאה

.

.

.

מדד היתר 120

לאחר שהמדד שבר את קו התמיכה העולה ארוך הטווח המשיך השבוע להיתמך על מניפת פיבונאצ'י 50% ,כשהעלייה האחרונה מוגדרת כתיקון טכני בלבד למגמה השלילית.

 

לחץ על הגרף לתמונה מלאה

.

.

.

מדד התל-טק

המדד שניתמך השבוע על תיקון פיבונאצ'י 61.8% ממשיך לנוע בתוך השרוול היורד וקרוב לפריצתו.

פריצת רמת 290 תהווה איתות חיובי למדד והוא עשוי להגיע לרמת 300 המהווה התנגדות.

 

בברכה

צוות  D22ONLINE

 

סקירה זו אינה מהווה תחליף לייעוץ מקצועי. משקיע הקורא את הסקירה אינו יכול להניח כי הסתמכות על הדעות וההמלצות המובאות בה, תיצור עבורו רווחים. צוות האתר עשוי לסחור להחזיק למכור את המניות המובאות בסקירה או חלק מהן.סקירה זו הינה אינפורמטיבית בלבד, ולא נועדה לשמש הצעה או שידול לקנות או למכור מניות כלשהן. אין הסקירה מתיימרת להיות ניתוח מלא של כל העובדות הנזכרות בה. דעות המובאות בסקירה עשויות להשתנות ללא שום הודעה נוספת.כמו כן אין בסקירה על מנת להטיל חבות כל שהיא על D22ONLINE  או באים מטעמה. הכותב/ים אינו יעוץ השקעות. ט.ל.ח.

 

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il