TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

מאמרים

סקירות על גלוב אקספ. יהש, גזית גלוב, בזק


סקירות על: גלוב אקספ. יהש, גזית גלוב, בזק
לוי עובדיה | 5/9/11, 10:29
סקירות על גלוב אקספ. יהש, גלוב,

גלוב אקספ. יהש, 2-9-11
פרשת דרכים בגלוב :
הנכס מגיה לשער 5.5, בהמשך למהלך העולה שבו הגרף נתון, ועליות אלא הגיעו משער 4.2, ונשאלת השאלה מה קורה עם ההתנגדויות הקרובות של הנכס כאשר: ישנה מחלוקת מסוימת בין המתנדים העיקריים, כאשר כרגע היחס הוא 3 ל 1 לטובת מהלך יורד ! האחד אשר בעד המשך עליות הוא מתנד ADX, המבוסס, הממוסד, ורציני, ואילו בין השוללים את המשכו של המהלך מעלה, נמצא מתנד סטוכסתיק, שהוא אשף הקניות ומכירות יתר , יחד עם חבר למקצוע , מתנד CCI. מתנד סטוכסטיק נמצא בקרבת סיום הסקאלה שלו כך שהוא ידרוש במהרה תיקון מטה בכדי שיוכל להתאוורר, ואילו מתנד הCCI, חברו, מאשר את קו ה 5.6 (עשירית מעל המחיר ) כקו התנגדות אשר לא צפוי להיפרץ.
היה והנכס כן פורץ למרות היותו בעמוק בקניות יתר, ההתנגדויות הקרובות הם , 5.6--5.9--6.2--6.5., כאשר כרגע הצפי על פי הגרף והמתנדים הוא לאפשרות הגעה ל 5.6, עליה בתוך יומי וחזרה לסגירה מתחת לאותו קו, כך שבסוף היום רמה זו תאשר התנגדות, סינריו זה יחשב כחיובי, והסנריו השלילי , יחשב , כאשר הנכס פותח בחלון מעלה ביום ראשון אל עבר ה 5.6 או יותר, ומשם יחל להתממש מטה כאשר הסגירה באותו יום , תהיה מתחת לקו ה 5.6.
לסיכום: מהלך עליה יפה כבר ביצע הנכס, ושאלת המשכו של המהלך מוטלת בספק, כאשר הוא נמצא גבוה מאוד בקניות יתר, על כן גם באם לא יתחיל הנכס להתממש כבר ביום א" הקרוב, הוא צפוי לעשות כך בהמשכו של השבוע הקרוב.



הנכס אשר יצא למהלך עולה לאחר שברמת 3500 יצר תחתית כפולה , והגיע לגבוה ב 3750, מוותר על המשך המהלך ויוצר איתות להיפוך מטה ביום חמישי האחרון, כאשר הקונים לא יכלו להתמודד עם כוח המוכרחים מעל רמת 3700, וגם לא יכלו לתיקון פיבו 38.2%. בנוסף הנכס שובר שוב את ממוצע 20 , מה שמכניס אותו שוב למגמה מינורית יורדת. ועם נתונים טכניים רעים שכאלה , הנכס עושה אחורה פנה ומתחיל להתממש. הצפי ביום א" הקרוב הוא להמשך ירידות כאשר התמיכות הקרובות יכנסו לפעולה כבר בתחילת שבוע הבא. והם 3600-3500. ההתנגדויות הישארו ב 3700--3800. המתנדים העיקריים כבר הרגישו את התפנית ביום ה" האחרון ובכך , מאשרים את המהלך הטרומי אשר כבר החל ביום המסחר האחרון.
לסיכום : החולשה חזרה לגרף של
גזית גלוב ביום ה" האחרון ! הצפי על פי הנרות היפנים והמתנדים לאחר שהרמות החשובות ב3700, 3800, לא הושגו , הוא חזרה למהלך יורד , כך התמיכות הקרובות נמצאות על הכוונת,


בזק : 02-09-11.
הנכס הפך את רמת ה 800, לחלומותיו השחורים, 19 ימי מסחר ברציפות המנייה לא מצליחה לפרוץ את קו ההתנגדות האופקי , מחוזק על ידי רמת פיבו כאשר הערך 800 הוא גם תיקון 50% על המהלך היורד האחרון, וכחברה בתא" 25, כאשר המדד כן עלה מרמת 1024 מעלה במשך שבועיים לגבוה ב 1137, בזק לא הצליחה להתרומם ולנצל את המומנטום של המדד ! כול קבוצת הנרות היפנים אשר נוגעים או מתקרבים לקו ה 800 הם שליליים , כך שכול הגעה או נגיעה , זמנה את המוכרים להיכנס למסחר ולגבור על הקונים בכמות הסחורה. וביום המסחר האחרון גם כאשר המנייה פתחה בחלון מעלה, של קרוב לאחוז, לא הצליחו הקונים להתרומם גבוה יותר ולסכן את רמת ה 800. המתנדים העיקריים אשר ניצלו את הדשדוש בן 19 ימי המסחר בכדי להתאוורר, הגיעו למעשה לקניות יתר , כך שגם אם עכשיו הנכס מוצא את הכוחות לפרוץ מעלה, הוא יחויב לרדת לצורך הוצאת המתנדים מהאזורים של קניות יתר ! כך שעליות במנייה , לא לימים הקרובים, ואם בכלל.
לסיכום: כאשר הקונים לא מנצלים מצבי מסחר ומתעכבים בהחלטתם, המוכרים נכנסים במהירות לתמונה , ומראים את השליטה בגרף ! על כן יחד עם הדשדוש , הגרף של בזק מציג חולשה, קניות יתר, וחוסר יכולת לפרוץ קווים חשובים, כך שגרף זה צפוי להמשיך לרדת כבר ביום א" הקרוב, כאשר הוא צפוי לפגוש את התמיכות ב 760--746--734. ואולי בהם למצוא את התמיכה הטובה אשר תוכל להוביל את הנכס לפריצת קו ה 800 הבעייתי.



הכותב או מקליט את הסקירות הוא סוחר פרטי מקצועי,המשתמש בכישוריו,בהבנת גרפים נרות יפנים,לכתיבת סקירות על נכסים שונים.אין באמור לעיל משום יעוץ או המלצה לקניה או מכירה של ני"ע ו/או מכשירים פיננסים אחרים.הנכתב אינו מהווה יעוץ או תחליף לייעוץ מקצועי אחר.סוחר הקורא את המידע דרך הסקירות,אינו יכול להניח כי הסתמכות על הדעות וההמלצות המובאות בסקירה,תיצור עבורו רווחים.הכותב עשוי לסחור או להחזיק פוזיציות פתוחות על הנכס.המידע המופץ דרך הסקירות הינו אינפורמטיבי בלבד ולא נועד לשמש הצעה או שידול לקנות או למכור נכסים פיננסים.
http://www.candletrade.co.il/
גזית גלוב, 02-08-11.
בזקגזית

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il