TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

מאמרים

סקירה טכנית טבע 20-09-12

הסקירה מבוססת על נתונים טכני בלבד, בלי לקחת בחשבון נתונים פונדמנטלי הקשורים למנייה .המנייה נקבעת בחו"ל על כן הסקירה מבוססת על גרף חו"ל. מאז שבירת ה 42$ במאי השנה , המנייה לא מצליחה טכנית להתרומם
לוי עובדיה | 20/9/12, 13:41
אשר ניסתה לעבור את הערך ב 42$ , נסחרת המנייה מתחת לערכים אלא כאשר בנמוך של השנה , הגיע המנייה ל 37$.
בסה"כ , טכנית המנייה מדשדשת בין שני טווחים , כאשר הטווח הראשון הקצר יותר ( מסומן במרקר צהוב בגרף ), הוא בין 39 $ לבין 41 $ , ואילו הטווח השני הרחב יותר ( מסומן במרקר ורוד בגרף ) , הוא בין 42 $ לבין 37 $ , טכנית ניתן לומר בבירור שכאשר הטווח הצהוב ייפרץ או ישבר מטה, ייתן הגרף תנועה של 2$ , בין עם מעלה או מטה .
הגרף גם מושפע , מקו מגמה קצר טווח יורד, המסומן בגרף בקו אדום , וגם מקו מגמה עולה קצר טווח המסומן בגרף בירוק. ולבסוף ניתן לומר שמעבר לטווחי הדשדוש שהמנייה נמצאת בו , היא גם נסחרת בתוך משולש טכני , שיציאה מגבולות המשולש יכולים להוציא תנועה של 5$ , בין עם מעלה בפריצת ה 41$ , ובין אם מטה בשבירת ה 39.5$.
מתנדים עיקריים:
שלושה מתנדי מומנטום בגרף היומי, מצביעים על אפשרות טכנית להמשך ירידות.
שני מתנדי מגמה מצביעים על אפשרות להמשך ירידות , אומנם לא חזקות.


לסיכום :
המנייה נמצאת בשני מצבים טכני ונסחרת בתוכם, כאשר היא גם בטווח דשדוש כפול, וגם בתוך משולש טכני , כול פריצה או שבירה של אותם מצבים טכני יכול להוציא תנועה חדה שתנוע בין 2$, ל 5 $ . מכיוון שהמתנדים העיקריים נמצאים בכיוונם מטה, ו מחירה כרגע 40 $ , אזי ניתן לשאר שהמנייה צפויה להתממש עוד מטה , לפני מהלך עולה כול שהו , כאשר פריצה של אזור ה 41 $ ,יבטל הערכה זו.
במידה ותצנה הודעה פונדמנטלית כלשהי , ייקח הגרף כיוון על פי טיבה של ההודעה .
תודה ובהצלחה
הכותב או מקליט את הסקירות הוא קורא גרפים מקצועי,המשתמש בכישוריו,בהבנת גרפים נרות יפנים,לכתיבת סקירות על נכסים שונים.אין באמור לעיל משום יעוץ או המלצה לקניה או מכירה של ני"ע ו/או מכשירים פיננסים אחרים.הנכתב אינו מהווה יעוץ או תחליף לייעוץ מקצועי אחר.סוחר הקורא את המידע דרך הסקירות,אינו יכול להניח כי הסתמכות על הדעות וההמלצות המובאות בסקירה,תיצור עבורו רווחים.הכותב עשוי לסחור או להחזיק פוזיציות פתוחות על הנכס.המידע המופץ דרך הסקירות הינו אינפורמטיבי בלבד ולא נועד לשמש הצעה או שידול לקנות או למכור נכסים פיננסים.
סקירות לשוק ההון,מאת לוי עובדיה ,המבוססת על נרות יפנים מתקדם,יחד עם ניתוח טכני מערבי,עם התייחסות לקווי תמיכה והתנגדות הקרובים למחיר,ולנרות יפנים אחרונים, כבודדים או קבוצה,תבניות נרות יפנים להיפוך ,יעדים אפשריים לנכס,ואפשרויות להמשך התנהלות גרף זה במשך הימים הקרובים, כמו כן מספר אפשרויות לפתיחת המסחר ביום הקרוב,שאת הרמזים לכך אני מקבל מהנרות היפנים האחרונים בגרף זה.

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il