TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

מאמרים

מצב הבורסות25 לפברואר


אוראל סרור
null
אוראל סרור | 25/2/12, 13:05
מדד ת"א 25:
לאחר הגעה לרמת התנגדות אופקית ארוכת טווח סביב 1140 נקודות המדד החל במימוש בשבועות האחרונים בתוך תעלה יורדת ונסחר כרגע סביב ממוצע נע בינוני-100 ימים וממוצע נע קצר-50 ימים כרמת תמיכה.
שבירה של הממוצעים הנעים ורמת התמיכה היורדת באזור 1100-1097 נקודות ייחשב איתות שלילי למדד ולמהלך ירידות לכיוון 1053-1050 נקודות שם קיימת רמת תמיכה אופקית.
פריצה של רמת התנגדות 1139-1140 נקודות אשר חופפת להתנגדות של ממוצע נע ארוך -200 ימים ייחשב איתות חיובי לקראת המשך מהלך עליות לכיוון 1200 נקודות

מדד הבנקים:
המדד נסחר כבר תקופה באזור רמת תמיכה אופקית 967 נקודות אשר חופפת לממוצע נע בינוני – 100 ימים וממוצע נע קצר -50 ימים. מחוזר מסחר גבוה והמדד כרגע מתחת לממוצעים אלו, ומעל לתמיכה האופקית, שבירה של תמיכה זו ייחשב איתות שלילי ויוביל למהלך ירידות לכיוון 843 נקודות המהווה רמת שפל אחרונה וכן רמת תמיכה אופקית.

מדד נדל"ן 15:
המדד נסחר בתוך תעלה נסגרת בין רמת תמיכה עולה אשר חופפת לתמיכה של ממוצעים נעים בינוני-100 ימים וקצר - 50 ימים לבין רמת התנגדות יורדת החופפת לממוצע נע ארוך -200 ימים. פריצה של ההתנגדות ייחשב איתות חיובי עם מהלך עליות לכיוון 300 נקודות . שבירה של התמיכה העולה ייחשב איתות שלילי ומהלך ירידות לכיוון 261 נקודות.

נאסדק:
לאחר פריצת שיא של השנים האחרונות מאז שנת 2000 רמת התמיכה 2885 מהווה רמת תמיכה חשובה כל עוד המדד מעליה צפוי להמשיך במגמת ההתחזקות שלו לכיוון 3510 נקודות. שבירה של תמיכה זו והתבססות מתחת אמנם ייצור רמת שיא גבוהה יותר וימשיך את מגמת ההתחזות לטווח הארוך, אך יוביל למימוש בטווח קצר בינוני לכיוון 2500 נקודות.

אס אנד פי 500:
המדד הגיע לרמת התנגדות חשובה מאוד ואורכת טווח מאז משבר ה"סאב-פריים, המדד נסחר מתחת לרמת התנגדות זו באזור 1367 נקודות.
מחזורי המסחר היורדים, והימצאות מתנד העוצמה RSI ברמות קניות יתר מאותת על סיכוי נמוך לפריצה של רמת ההתנגדות הנל, וכנראה יוביל למימוש לכיוון 1300 תרם ינסה לפרוץ את רמת ההתנגדות. לכן לסיכום סיכוי גבוה יותר למימוש קל מאשר לפריצה בימים הקרובים.

דאקס:
מהלך עליות על רמת תמיכה עולה לכיוון רמת התנגדות 7047 נקודות המהווה רמת התנגודת אופקית. פריצה של רמת התנגדות זו ייחשב איתות חיובי.
שבירה של התמיכה העולה ייחשב איתות שלילי לכיוון רמת תמיכה אופקית 6682 נקודות. התבססות זו יוביל בסבירות גבוהה למהלך עליות נוסף לכיוון ההתנגדות האופקית ושבירה של תמיכה זו ייחשב איתות שלילי נוסף ומהלך ירידות לכיוון 6400 נקודות.




דולר שקל:
הדולר נסחר בין רמת התנגדות 377 לרמת תמיכה 370 נקודות. פריצה של ההתנגדות האופקית ייחשב איתות חיובי להתחזקות הדולר לכיוון 380 ולאחר מכן 385. שבירה של התמיכה האופקית יוביל להתחזקות השקל לכיוון 365

ראש מחלקת המחקר ב- Ulysses Capital שהינה קרן השקעות פרטית בעלת אסטרטגיות השקעה ייחודיות
אסטרטגית ההשקעה מבוססת על ניהול פוזיציות באופן דינמי ע"י מודלים סטטיסטיים-מתמטים ומערכות מסחר אוטומטיות
מסחר מבוסס אלגוריתמים (Algo-trade) הינה שיטה בה משתמשים בבינה מלאכותית לביצוע ניתוח נתונים בזמן אמת.

חפשו אותנו בפייסבוק: Ulysses Capital
http://www.ul-capital.com
דוא"ל : orel@ul-capital.com

מובהר ומודגש כי האמור בסקירה זו אינו מהווה תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. בפרסום המידע בסקירה זו אין משום המלצה או חוות דעת בקשר לביצוע כל עסקה או השקעה בניירות ערך, לרבות רכישה ו/או מכירה של ניירות ערך. יודגש כי לגבי כל מידע מכל סוג המופיע בסקירה – על כל אדם לבצע בדיקה ואימות נוספים, תוך התחשבות בנתונים ובצרכים המיוחדים שלו. יצוין כי במידע עלולות ליפול טעויות וכן עשויים לחול לגביו שינויי שוק ו/או שינויים אחרים, וכי אף עלולות להתגלות סטיות משמעותיות בין התחזיות והניתוחים המופיעים למצב בפועל. אשר על כן, קבלת החלטה כלשהי על סמך נתון, דעה, חוות דעת, תחזית או ניתוח המופיע במסגרת הסקירה - הינו על אחריות הקורא בלבד.


ראש מחלקת המחקר ב- Ulysses Capital שהינה קרן השקעות פרטית בעלת אסטרטגיות השקעה ייחודיות

אסטרטגית ההשקעה מבוססת על ניהול פוזיציות באופן דינמי ע"י מודלים סטטיסטיים-מתמטים ומערכות מסחר אוטומטיות

מסחר מבוסס אלגוריתמים (Algo-trade) הינה שיטה בה משתמשים בבינה מלאכותית לביצוע ניתוח נתונים בזמן אמת.

 

חפשו אותנו בפייסבוק:  Ulysses Capital

 http://www.ul-capital.com

דוא"ל : orel@ul-capital.com

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il