TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

עמלת פעילות במניות: החל מ-12 אג

מאמרים

סקירה על מודיעין יהש


null
לוי עובדיה | 30/10/11, 12:06
מודיעין יהש , 29-10-11

עליה יפה של 90% במשך 18 ימי מסחר, האם מימושים לפנינו?....

סקירות לשוק ההון,מאת לוי עובדיה ,המבוססת על נרות יפנים מתקדם,יחד עם ניתוח טכני מערבי,עם התייחסות לקווי תמיכה והתנגדות הקרובים למחיר,ולנרות יפנים אחרונים, כבודדים או קבוצה,תבניות נרות יפנים להיפוך ,יעדים אפשריים לנכס,ואפשרויות להמשך התנהלות גרף זה במשך הימים הקרובים, כמו כן מספר אפשרויות לפתיחת המסחר ביום הקרוב,שאת הרמזים לכך אני מקבל מהנרות היפנים האחרונים בגרף זה.
מודיעין 28-10-11
הנכס אשר חימם מנועים לפני 18 ימי מסחר, עלה בחדות במשך אותה תקופה קצרה ב 90%. בחצי הדרך נכתב בעדכונים בפורום טלנירי, שמקום התחברות נוסף או חיזוק ו חזרה להתחברות הוא ב 28, וב נגיעה ב 28.2 חזרה המנייה לעליות כאשר היעד שניתן היה אומנם ברור אבל חשוב מכך גם נכון, והוא ב 42 , ולמה שם? בערך אשר ב 42 מתלכדים למעשה 3 סיבות טכניות שיכולות כול אחת בפני עצמה להיות מקום מועדף למימושים. 1- קו אופקי ב 42 אשר כול עוד הנכס היה מעליו, ההתרסקות נשמרה , אבל עם שבירתו ה 22 הגיע תוך 3 שבועות ! 2- ממוצע 200 החשוב אשר יושב בדיוק ב 42.5 ! 3- תיקון פיבו לכול מהלך הירידות אשר החלו ב 60 עד 22, נמצא ב 41.5 ! כך שאם אכן כול אחד בנפרד שווה הזהרה להמשך עליות , אזי שלושתם ביחד = יציאה מלונג ! עד ויתבהרו תוכניות ההמשך של הגרף .

ביום חמישי האחרון יוצר הגרף של מודיעין תבנית נרות יפנים להיפוך ב שם סש-SASH, תבנית זו אמורה להוציא את הגרף לתיקון מטה , למרות ההתלהבות והמחזורים של הנכס , מצב המתנדים של המנייה , מאוד מתאימים לתבנית נרות אשר נוצרה , ולמעשה MACD,RSI,CCI,STOCHASTIC, מתקפלים באותו יום וכבר מציינים חולשה רבה,(עוד לא מסמנים איתות לירידה ), אבל חולשה זו אמורה להספיק בכדי שהנכס ויתממש, כאשר האזורים החדשים להתחברות כרגע (אולי וישתנו בהמשך ), מצוינים בגרף בצד ימין עם מרקר צהוב, והם למעשה תיקוני פיבו לעליה האחרונה.
לסיכום : עליה יפה, עוצמה רבה בהם, מחזורים מאוד יפים, אבל 90% עליה = שמותר לממש רווחים, על כן ירידה למימושים יחשב רק כטוב לגרף זה , כאשר זה המקום להוסיף שהגרף השבועי נראה פשוט טוב, ויידרש בהחלט המשך עליות לאחר תיקון בריא.
תודה ובהצלחה.

הכותב או מקליט את הסקירות הוא סוחר פרטי מקצועי,המשתמש בכישוריו,בהבנת גרפים נרות יפנים,לכתיבת סקירות על נכסים שונים.אין באמור לעיל משום יעוץ או המלצה לקניה או מכירה של ני"ע ו/או מכשירים פיננסים אחרים.הנכתב אינו מהווה יעוץ או תחליף לייעוץ מקצועי אחר.סוחר הקורא את המידע דרך הסקירות,אינו יכול להניח כי הסתמכות על הדעות וההמלצות המובאות בסקירה,תיצור עבורו רווחים.הכותב עשוי לסחור או להחזיק פוזיציות פתוחות על הנכס.המידע המופץ דרך הסקירות הינו אינפורמטיבי בלבד ולא נועד לשמש הצעה או שידול לקנות או למכור נכסים פיננסים.
http://www.candletrade.co.il/

טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד...

השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם


שם מלא*: ישוב:
טלפון*: דוא"ל:
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il