TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

הצמדדה למדדים

הצמדה לדולר

האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה.
רונן בירן | 31/3/08, 00:00

האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה. האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה. האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה. האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה. האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה. האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה. האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה. האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה.

האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה. האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה. האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה. האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה. האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה. האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה. האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה. האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה. האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה. האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה. האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה. האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה. האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה.

האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה. האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה. האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה. האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה. האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה. האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה. האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה. האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה. האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה. האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה. האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה. האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה. האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה. האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה. האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה. האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה. האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה. האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה. האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה. האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה. האם יש טעם להצמיד את המשכנתא למדד עכשיו כשהדולר נמוך? על זאת ועוד בכתבה.

- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il