TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת המחקר פורסטר ציינה את TIBCO Spotfire כמוביל בתחום כלי ה-BI בדו"ח ראשון מסוגו


יעל גרופ
מיכאל קוגן, ראש תחום דאטה ואנליטיקה ב-Yael Group: "פורסטר משנה גישה בבחינת כלי BI ומפרסמת דו"ח הבוחן קטגוריות חדשות שמבטאות את הכיוון אליו הולך שוק ה-BI בעולם"

Tibco Spotfire (טיבקו ספוטפייר) המיוצג בישראל ע"י Yael Group, קבוצת ה-IT מהמובילות בישראל, דורג השבוע על ידי חברת המחקר פורסטר כמוביל בתחום כלי ה- BI. הדירוג משנה כיוון ועובר לראשונה, מבחינה של קטגוריות קלאסיות לכלי BI - לבחינה של קריטריונים חדשים, המבטאים מגמות חדשות בשוק.

דו"ח פורסטר



בנוסף לבחינת יכולות התחברות לנתונים, self service וויזואליזציות חכמות, נבדקו גם: יכולות פיתוח, התאמה והרחבה של הפלטפורמה, יכולות שילוב הפלטפורמה במערך התפעולי (ולא של אנליטיקה בלבד, כגון: הזנת נתונים, ניהול טרנזקציות וכיוב') וכן, יכולות של BI to AI: שילוב מובנה של יכולות machine learning, אנליטיקה מתקדמת, ו- UI מבוסס שפה טבעית. הדו"ח נחלק לפלטפורמות אשר מנוהלות ע"י הלקוח מול פלטפורמות המנוהלות ע"י היצרן (on-premise וניהול בענן). חברות נוספות שנכללו בדוח הן: סייסנס, טבלאו, מיקרוסופט וקליק.

Tibco Spotfire (טיבקו ספוטפייר) המיוצג בישראל ע"י Yael Group, הינו פתרון BI ואנליטיקה להצגה וניתוח של נתונים. לפתרון יכולות data mining גבוהות ויכולות מובנות לסטטיסטיקה מתקדמת, לצד יצירת דשבורדים ותחקור שלהם באופן פשוט ואינטואיטיבי. הדו"ח מצא את טיבקו ספוטפייר כמוביל, בין היתר בשל היכולות המובנות של streaming ו- advanced analytics. כמו כן, פתרון הענן של Spotfire צויין כבעל יכולת לפעול על גבי ענן ללא פשרות באבטחת המידע ולאפשר גישה מקסימלית לנתונים בארגון. לקוחות שהשתתפו בבחינת המוצרים בדו"ח ציינו את טיבקו כ: "מצטיין בקלות השימוש שבו", "עלה מעל לציפיות שלהם מכלי BI".

מיכאל קוגן, ראש תחום פתרונות דאטה ואנליטיקה, בקבוצת יעל: "Tibco Spotfire הינה פלטפורמה פופולארית שמקבלת בדו"ח החדש של פורסטר אישוש לקפיצת המדרגה האדירה שעשתה לאחרונה. זהו הפתרון היחיד שדורג כמצטיין גם בקטגוריה של פתרונות on-premise וגם בקטגוריה של פתרונות המנוהלים בענן. הפתרון מאפשר למעשה את אותן יכולות ה- on-premise גם בשירות בענן. מכיוון שהשוק הולך לכיוון של שירותים ממוחשבים בענן, Tibco Spotfire נותן מענה מלא ומאפשר יכולות BI מתקדמות, תוך שמירה על רמת אבטחה מקסימלית וגישה לדאטה הארגוני מבלי להעבירו לענן".


לדו"ח המלא: https://reprints.forrester.com/#/assets/2/1674/RES143834/reports
https://reprints.forrester.com/#/assets/2/1674/RES151235/reports


אודות Yael Group
Yael Group היא קבוצת IT מהמובילות בישראל. הקבוצה, המונה למעלה מאלף עובדים, מתמחה בפתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה ועוסקת ביישום והטמעה של מגוון מוצרי תוכנה וחומרה מהמובילים בעולם. פעילות הקבוצה, הפעילה בישראל משנת 1967, כוללת פרויקטי אינטגרציה, יישום מערכות ERP ו-CRM, אבטחת מידע, הטמעת פתרונות פיננסיים, BI ואנליטיקה, פתרונות ענן, דיגיטל וניהול תוכן ומסמכים. זאת, לצד הענקת שירותי מיקור חוץ, ייעוץ והדרכה.


קבוצת יעל עובדת בשותפות מתמשכת עם מיטב הספקים כגון,Salesforce : IBM ,Oracle ,Google ,DellEMC ועוד ומספקת פתרונות IT מתקדמים לגופים מכל תחומי המשק: בנקים, חברות ביטוח, קופות החולים, גופים ציבוריים, גופים ביטחוניים, משרדי ממשלה, חברות פרמצבטיקה, טכנולוגיה, מוצרי צריכה ועוד. לאתר הקבוצה: www.yaelgroup.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il