TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בשורה לעולם המיחזור


מכונת מיחזור טלדור
רשת יוחננוף וקבוצת טלדור יוצאות בפיילוט עמדות חכמות המפרידות בעצמן בין סוגי הבקבוקים והפחיות

ב- 26 סניפי יוחננוף יותקנו עמדות המיחזור החכמות להפרדת סוגי הבקבוקים והפחיות ללא התערבות ידנית. העמדות החדשות ידידותיות לסביבה ומייעלות את תהליך המיחזור, תוך חיסכון של אלפי שקלים בחודש לבית העסק. העמדות יפיקו זיכוי לממחזרים במקום, באופן מיידי ומדויק, ובכך גם יתמרצו יותר צרכנים למחזר

ענקית ה-IT והאינטגרציה טלדור ורשת יוחננוף, סופרשוק לכל המשפחה, יוצאות בפיילוט במסגרתו יותקנו עמדות חכמות למיחזור בקבוקים ופחיות, תוך הפרדה לפי סוגים והפקת זיכוי מהיר, מיידי ומדוייק לצרכנים הממחזרים. המכונה הראשונה הוצבה בסניף יוחננוף ברחובות ועד סוף השנה ישולבו ברשת עשרות מכונות נוספות בסניפים, מנתיבות שבדרום ועד טבריה שבצפון.

רשתות השיווק ונקודות לממכר משקאות, מחוייבים על פי חוק במיחזור, תהליך המתחיל בהפרדה הנדרשת (על פי חוק) של פלסטיק, זכוכית ופחיות. העמדות החדשות הופכות את פעולת המיחזור לקלה ויעילה, מפרידות באופן אוטומטי בין סוגי הבקבוקים והפחיות ומפיקות זיכוי במקום למימוש בבתי העסק, באופן שיעודד צרכנים להמשיך ולמחזר בקבוקים.

עמדות המחזור החכמות הן מתוצרת חברת Diebold-Nixdorf הגרמנית, אחת מיצרניות מכונות המיחזור המובילות בעולם, המיוצגת בארץ בלעדית ע"י קבוצת טלדור. המכונות החדשות מסוגלות להכיל עד 1,200 בקבוקים מכל סוג, זאת בשונה מהעמדות הנוכחיות המצויות ברשתות השיווק, אשר יכולות להכיל רק עשרות בקבוקים ומצריכות ריקון יומיומי. בנוסף, המכונות החדשות מאפשרות דיוק גבוה מספירה ידנית, דבר שיטיב עם בתי העסק, המחויבים לעמוד בחוק המיחזור ולהימנע מקנסות הנובעים מחוסר דיוק בספירה.

לדברי יוני שמעוני כלכלן רשת יוחננוף: "העמדות החדשות הן בשורה אמיתית המאפשרת חסכון בעלויות, בכוח אדם ובמשאבים נוספים שכל קמעונאי מעמיד בכדי לעמוד בדרישות החוק ולשמור על ערכים סביבתיים. זה חלק מהשירות והקלות שאנחנו מציעים ללקוחות הרשת".

לדברי אסף ליטבינוב, מנהל חטיבת שירותים מנוהלים בקבוצת טלדור: "ספירת הבקבוקים נעשתה עד היום באופן ידני, ובאופן טבעי, לעתים נפלו טעויות בספירה. המשמעות של טעויות אלו, היא פסילה של סלי מחזור שלמים וזיכוי חלקי של הרשתות אל מול הרשויות. הנזק הוא כפול - הן באיכות הסביבה והן בתפעול היומיומי ובהחזר הכספי של סניפי הרשת. המכונות החדשות יחסכו לסניפים שעות כוח אדם רבות בספירת בקבוקים".

לדברי נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת טלדור: "קבוצת טלדור גאה להביא חדשנות גם בתחום המיחזור החכם ולהביא לארץ את הטכנולוגיה שהוכיחה את עצמה במדינות רבות. שיעור מחזור הבקבוקים הקטנים בישראל עמד בשנת 2018 על כ-78% ואילו במדינות כמו בארה"ב, סין, גרמניה, בריטניה ונורבגיה, עומד שיעור המיחזור על כ-90%, מאז שילוב המכונות האוטומטיות בתכניות המיחזור הממשלתיות. אנו בטוחים כי שיעורי ההצלחה יעלו גם בישראל הודות להכנסת החידושים בתחום ומאמינים שישראל תוכל להוות סמן ימני גם בתחום זה".

אודות רשת יוחננוף:
רשת מרכולי הענק מונה כיום 26 סניפי סופר-שוק בפריסה ארצית בבעלות משפחת יוחננוף. רשת מרכולי ענק כוללת בסניפיה עולם עשיר ומגוון של מוצרי צריכה, ובכל אחד מסניפי הרשת עומד לרשות הלקוחות היצע מרשים של מחלקות שירות מובילות בתחומן. הרשת נמצאת בבעלות משפחת יוחננוף והחלה את דרכה כחברה סיטונאית בשנות השבעים ויוסדה על ידי אילנה ומרדכי יוחננוף.


בשנת 1992 נכנסה החברה לפעילות קמעונאית מורחבת וכיום הרשת מנוהלת על ידי האחים והאחיות למשפחת יוחננוף בראשותו של איתן יוחננוף ומקפידה לשמור על צביון משפחתי. סניפי הרשת מטבריה ועד נתיבות, ממוקמים במרכזי הערים ובאזורי תעשייה ומסחר, ובצמוד לכל אחד ואחד מהם, עומדים לרשות קהל הלקוחות חניוני ענק גדולים ומרווחים.


צוות הרשת מיומן ובעל תודעת שירות ברמה הגבוהה ביותר בשוק הקמעונאי, ועובר לאורך כל ימות השנה הכשרות מקצועיות המתמקדות גם בהיבט התפעולי וגם בהיבט השירות ללקוח. אתר רשת יוחננוף: www.yochananof.co.il, עמוד הפייסבוק : https://www.facebook.com/yochananof

אודות טלדור:
קבוצת טלדור עוסקת בפיתוח ויישום של פתרונות עסקיים וטכנולוגיים מתקדמים בעולמות התוכנה והחומרה, הדאטה, התשתיות, השירות העצמי והטרנספורמציה הדיגיטלית. טלדור היא אחת ממובילות השוק בישראל בתחום הדיגיטל, תחום הדאטה ותחום החדשנות, כאשר היא מציעה כיום את קשת הפתרונות הרחבה ביותר בענף, ומשרתת למעלה 1,000 חברות, ארגונים ומוסדות ממשלה וציבור. טלדור מתמחה בהבאת תועלות עסקיות ב- Time to Market מהיר ללקוח. עולם התשתיות הפיתוח והשירות של טלדור עובד בצורה אג'ילית, תוך יישום מעגלים קצרים של Design Thinking ושימוש בשפות הפיתוח המתקדמות ביותר, רובן מבוססות קוד פתוח.


טלדור היא החברה היחידה בישראל שהטמיעה טכנולוגיית בלוקצ'יין מקצה לקצה, והביאה לעולמות ה- IT טכנולוגיות חלוציות ופורצות דרך, תוך שמירה על המערכות הקיימות, וניהול סיכונים מוקפד. טלדור נמצאת בשליטת DBSI השקעות בניהולם של ברק דותן ויוסי בן שלום.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il