TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סאטקום מערכות מדווחת על גידול בהכנסות וקפיצה של 39% ב – EBITDA לרמה של 5.3 מיליון דולר


סאטקום מערכות
סאטקום מערכות מפרסמת את תוצאות הרבעון הראשון של 2020 ,החברה מציגה גידול בהכנסות, המשך שיפור משמעותי בשיעור הרווח הגולמי, וקפיצה של 39% ב – EBITDA לרמה של 5.3 מיליון דולר
אסף רוזנהק, מנכ"ל החברה: "סאטקום מציגה רבעון מוצלח נוסף עם שיעורי רווחיות גבוהים וממשיכה במגמת הצמיחה. בזכות חשיבותם של השירותים אותם אנו מספקים, המשכנו הרבעון לחזק את הקשרים עם לקוחותינו ואף לשפר את התנאים של מספר חוזים קיימים. לצד הגידול המתמיד בדרישה לרוחב פס במדינות בהם אנו פועלים, אנו ממשיכים להשקיע במחקר ובפיתוח טכנולוגי במטרה להמשיך ולהוביל את השוק הצומח במהירות".
דגשים לרבעון הראשון:

• צמיחה בהכנסות הרבעון לסך של כ-13.9 מיליון דולר לעומת 13.4 מיליון דולר ברבעון המקביל
• צבר ההזמנות עומד על סך של כ-70.2 מיליון דולר עד לשנת 2024
• הרווח הגולמי הסתכם לסך של 3.9 מיליון דולר, והרווחיות עומדת על כ- 28.5%
• ה-EBITDA הסתכמה לסך של כ- 5.3 מיליון דולר
• ההון העצמי לסוף הרבעון הראשון לשנת 2020, הסתכם לסך של כ-15.1 מיליון דולר
• התזרים מפעילות שוטפת הסתכם לסך של כ- 2.7 מיליון דולר


לדברי עמי ברלב, יו"ר הדירקטוריון: "נכון למועד זה שווקי הפעילות של החברה, הן בחו"ל והן בישראל הפגינו איתנות לאירועי משבר הקורונה הגלובליים. פעילות החברה, המאופיינת בצבר הזמנות משמעותי מלקוחות איכותיים, רמות מינוף נמוכות ויכולות ניהול טכנולוגיות ועסקיות גבוהות, מאפשרות לחברה להמשיך בפעילותה באופן רציף, תוך מתן שירות מצוין ללקוחותינו. לצד זאת, דירקטוריון החברה ער לסיכונים הגלובליים הכלליים בתקופה מורכבת זו, ופועל בכל עת על מנת לנטר סיכונים פוטנציאליים אפשריים, לשמור על מבנה הוצאות נמוך ולבסס תוכניות ניהול סיכונים ארוכות טווח, תוך קיום ניתוחי רגישות. הנהלת החברה ממשיכה בכל עת, גם בתקופה זו במאמצי הפיתוח העסקי, תוך התמקדות בבניית פתרונות טכנולוגיים מתקדמים לטובת צרכי הלקוחות של החברה, ודגש על יכולות השירות ויכולתה של החברה להעניק ללקוחותיה פתרונות ייחודיים אשר מובילים למיצוב מעמדה התחרותי של החברה. אנו מברכים את הנהלת החברה על תוצאות הרבעון האיכותיות, אשר מצביעות על העבודה הקשה המבוצעת ברמה העסקית והארגונית".".

סאטקום מערכות העוסקת במתן שירותי תקשורת באמצעות תשתית לוין ותשתיות נוספות, פרסמה היום תוצאות לרבעון הראשון לשנת 2020:
במהלך שנת 2018 רכשה סאטקום את חלקו של השותף בקונגו. בעקבות הרכישה רושמת החברה בדוח הרווח והפסד הפחתות משמעותיות. בכדי להציג את הפעילות העסקית הרבעונית של החברה יש לקזז מהתוצאות את ההפחתות שנובעות מהרכישה. המספרים להלן הם מספרי הנהלה (Non-Gaap) בניכוי ההפחתות שנובעות מרכישת השותף.

הכנסות החברה לרבעון הראשון הגיעו הסתכמו לסך של כ-13.9 מיליון דולר, גידול של כ-4%, לעומת התקופה המקבילה אשתקד, אז הסתכמו ההכנסות לסך של כ-13.4 מיליון דולר. הגידול נובע בעיקרו משדרוג חוזים ומעסקאות חדשות מתחום שירותי התקשורת.

ההכנסות ממגזר שירותי תקשורת היוו כ-88% מהכנסות החברה לתקופה, בדומה להכנסות המגזר בתקופה המקבילה אשתקד.
ההכנסות ממגזר התקשורת הלוויינית הניידת היוו כ-12% מהכנסות החברה לתקופה, גידול של כ-3% בהכנסות המגזר בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח הגולמי ברבעון הראשון הסתכם לסך של כ-3.9 מיליון דולר (שיעור של כ-28.5%) בהשוואה לכ-4 מיליון דולר (שיעור של כ-29%) בתקופה המקבילה אשתקד.

ה-EBITDA ברבעון הראשון לשנת 2020 הסתכם בכ-5.3 מיליון דולר (שיעור של 38.4%) לעומת 3.8 מיליון דולר (שיעור של 28.6%) בתקופה המקבילה אשתקד.

ברבעון הראשון החברה רשמה רווח נקי בסך של כ-250 אלף דולר בנטרול הפחתות.

ההון העצמי ליום 31.3.2020 הסתכם לסך של כ- 15.1 מיליון דולר.

סאטקום מערכות מחזיקה 5.9% ב-WIOCC, במהלך הרבעון הראשון של שנת 2020 הכריזה WIOCC על חלוקת דיבידנד, כאשר חלקה של החברה עומד על סך של כ-153 אלפי דולר. כמו כן, במהלך הרבעון קיבלה החברה זיכוי מ- WIOCC בסך של כ- 133 אלפי דולר.







אודות סאטקום מערכות:
סאטקום מערכות הנסחרת בבורסה בת"א עוסקת באמצעות חברות בנות במתן שירותי תקשורת בעיקר באמצעות תשתית לוויין אולם גם באמצעות תשתית קרקעית.
לחברה שני תחומי פעילות עיקריים:
שירותי תקשורת נתונים- שירותי קישור ותשתית לרשת האינטרנט העולמית וכן שירותי הקמה והפעלה של רשתות תקשורת.
שירותי תקשורת לוויינית ניידת- החברה מספקת שירותי תקשורת לוויינית ניידת באמצעות לוויין.
מרבית לקוחות החברה ממוקמים באפריקה אך לחברה לקוחות גם באירופה، צפון אמריקה ואסיה וביניהם מפעילי רשתות תקשורת, ממשלות, ספקי שירותי אינטרנט (ISP) עסקים פרטיים ומפעילי רשתות פנימיות כגון ארגונים פיננסיים, מוסדות לימוד, גופים ללא מטרות רווח וארגונים הומניטריים בינלאומיים. בישראל החברה מוכרת לגופים ביטחוניים ומשרדי ממשלה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il