TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת אלקטרה, בניהולו של איתמר דויטשר, הודיעה הבוקר על זכייתה בהסכם אסטרטגי שתבצע עבור חברת רפאל מערכות לחימה מתקדמות בע"מ.


חברת רפאל
חוזה אסטרטגי לאלקטה- תנהל את כלל המערכות האלקטרו-מכאניות והשירותים של מתקני רפאל בהיקף של כ-650 מיליון שקל

חוזה אסטרטגי לאלקטרה:


 


תנהל את כלל המערכות האלקטרו-מכאניות והשירותים של מתקני רפאל בהיקף של כ-650 מיליון שקל


 


מדובר בפרויקט Facility Management גדול ומורכב, שנחתם למשך שנתיים עם אופציות להארכה של עד 6 שנים נוספות, ובמסגרתו תעסיק אלקטרה כ-300 עובדים


 


 


קבוצת אלקטרה בע"מ, בניהולו של איתמר דויטשר, הודיעה היום על זכייתה בהסכם אסטרטגי שתבצע עבור חברת רפאל מערכות לחימה מתקדמות בע"מ. מדובר בחוזה Facility Management (ניהול אחזקה ושירות מתכלל) של כלל מתקני רפאל בישראל למשך תקופה של שנתיים עם אופציות להארכה של עד 6 שנים נוספות, ובהיקף כולל של כ-650 מיליון שקל.


 


הפרויקט, שיבוצע ע"י החברה-הבת אלקטרה FM, יכלול ניהול כלל המערכות האלקטרו-מכאניות והשירותים של מתקני רפאל, לרבות אחזקה, מיזוג אויר, חשמל, מערכות בקרה ומבנה, ניקיון, הדברה וגינון בניהול מרכזי שיופקד בידי חברה ייעודית שתוקם עבור הפרויקט. חברה זו תעסיק כ- 300 עובדים. הפרויקט, הנחשב לאחד מפרוייקטי ה-Facility Management הגדולים ביותר שהוקמו עד היום בישראל, נדרש לרמת אחזקה וזמינות האופייניים לחברות טכנולוגיה ביטחוניות.


 


איתמר דויטשר, מנכ"ל אלקטרה בע"מ: "אנו גאים על זכייתנו בפרויקט אסטרטגי חשוב זה, ומודים על הבעת האמון מצד רפאל. לאלקטרה ידע טכנולוגי עשיר וניסיון רב שנים בניהול פרויקטים מורכבים ומאתגרים בתחום ה-Facility Management, ואנו מאמינים שגם פרויקט ייחודי זה יאפשר לנו להביא לידי ביטוי את כלל יכולות ומיומנויות הקבוצה ברמת הביצוע והאיכות הגבוהים ביותר".


 


סמנכ"ל התפעול ברפאל, מר יואב וקסלר, בירך על חתימת החוזה ואמר, "חברת אלקטרה זכתה בחוזה לאחר תהליך מכרזי, ועמדה בהצלחה בכל הקריטריונים. חוזה האחזקה האחוד שנחתם, הוא מהגדולים והמתקדמים במשק, בבסיסו פלטפורמה תפעולית שממצבת את אחזקת התשתית ברפאל ברמה מתקדמת. רפאל רואה בספקיה שותפים מלאים להצלחתה, ואנו מצפים לתחילת העבודה המשותפת עם אלקטרה".


 


בחודש מאי פרסמה אלקטרה בע"מ את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון לשנת 2020. הכנסות הקבוצה ברבעון עלו בכ-13.8% לכ-1.88 מיליארד שקל, והרווח הנקי הרבעוני הסתכם בכ-40.5 מיליון שקל. צבר העבודות של אלקטרה, נכון ליום 31 למרץ 2020, הסתכם בכ-14.5 מיליארד שקל.


 


קבוצת אלקטרה בע"מ, בניהולו של איתמר דויטשר, נחשבת לאחת הקבוצות הקבלניות המובילות בישראל. הקבוצה פועלת כיום, באמצעות החברות הבנות שבבעלותה, בחמישה מגזרי פעילות: פרויקטים למבנים ותשתיות בישראל; פרויקטים למבנים ותשתיות בחו"ל; שירות ואחזקה; פיתוח והקמה של נדל"ן בייזום, ומגזר הזכיינות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il