TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פי.סי.בי טכנולוגיות מדווחת על תוצאותיה לרבעון הראשון של שנת 2020:


עובד שפירא - מנכל פי.סי.בי טכנולוגיות
ההכנסות הסתכמו ב-26.1 מיליון דולר;צבר שיא של הזמנות בהיקף של כ- 64 מיליון דולר; המשך מגמת השיפור ברווחיות התפעולית


25 במאי, 2020 - פי.סי.בי טכנולוגיות, חברה מובילה בייצור מעגלים מודפסים ובהרכבה של רכיבים ומערכות בשליטת קרן פימי (כ-48%), מדווחת היום על תוצאותיה לרבעון הראשון של שנת 2020.


עובד שפירא, מנכ"ל פי.סי.בי טכנולוגיות, מסר: "אנו רואים המשך מגמה ברורה של הביקוש הער למוצרים ולשירותים אותם מספקת החברה, כפי שבא לידי ביטוי בצבר ההזמנות המשמעותי של החברה הגדל מיום ליום ועומד כעת על 64 מיליון דולר, לעומת כ46.5 מיליון דולר בסוף 2019. משבר הקורונה חיזק מאד את ההבנה של לקוחותינו, אשר רובם מתעשיות האלקטרוניקה הצבאית והרפואית אשר הינן תעשיות יציבות, כי ישנו יתרון גדול מאד לעבודה אל מול יצרן מקומי ואנו מאמינים כי מגמה זו תלך ותגדל. מעבר לכך מצבת המזומנים האיתנה שלנו מאפשרת לנו לפעול להרחבת נוכחותנו בשווקים גלובאליים תוך ניצול הזדמנויות שונות שנוצרו בתקופה זו ואנו ממשיכים לפעול בהתאם לתוכניתנו תוך שמירה על עובדינו ועל כללי הבטיחות."


 


תוצאות הרבעון הראשון של שנת 2020


סך ההכנסות הסתכמו בכ-26.1 מיליון דולר קיטון של 9% בהשוואה להכנסות של 28.8 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2019. הקיטון בהכנסות נובע מירידה בהכנסות מהרכבת כרטיסים אלקטרוניים אשר קוזזה עם עלייה בהכנסות ממוצרי מעגלים מודפסים. בנוסף, בעקבות משבר הקורונה חל עיכוב בשרשרת האספקה, דבר שתרם אף הוא לירידה במכירות. בהשוואה לרבעון הקודם, חל גידול של כ-3% בהיקף המכירות.


הרווח הגולמי גדל ב-8.1% והסתכם בכ-3.2 מיליון דולר (.12.3% מההכנסות) לעומת כ-3 מיליון דולר (10% מההכנסות) ברבעון הראשון של 2019. הגידול ברווח הגולמי ובשיעור הרווח הגולמי נובעים משיפור בתמהיל ההכנסות ומכירת מוצרים בעלי רווחיות גבוהה יותר לצד שיפור בתהליכי העבודה ברצפת הייצור.


הרווח התפעולי לפני הוצאות אחרות הסתכם ב-875 אלף דולר, המהווים כ3.3% מסה"כ ההכנסות, בהשוואה לרווח תפעולי לפני הוצאות אחרות של 717 אלף דולר המהווים כ2.5% מסה"כ ההכנסות ברבעון הראשון של 2019. השיפור ברווחיות של החברה ברבעון הראשון של שנת 2020 בהשוואה לרבעון המקביל של 2019 הושג למרות השפעה לרעה בהיקף של כ-500 אלף דולר בשל ירידה חדה בשער החליפין. 


הרווח הנקי הסתכם ב-661 אלף דולר, בהשוואה לרווח נקי של 886 אלף דולר ברבעון הראשון של 2019.


החברה החליטה על חלוקת דיבידנד במזומן של 0.0985 שקלים למניה ובהיקף כולל של 2 מיליון דולר. הדיבידנד ישולם לכל מחזיקי המניות אשר החזיקו במניה בתאריך ה-2 ביוני 2020. תשלום הדיבידנד יתבצע ב-10 ביוני 2020.


 


נכון ל-31 במרץ 2020, יתרת המזומנים ושווי המזומנים של החברה הסתכמה בכ-30 מיליון דולר לעומת כ-33.9 מיליון דולר לתאריך ה-31 בדצמבר 2019.


 


אודות פי.סי.בי טכנולוגיות:


פי.סי.בי טכנולוגיות שבשליטת קרן פימי (כ-48%), הינה החברה המובילה בישראל בייצור מעגלים מודפסים ומהמובילות בהרכבה של רכיבים ומערכות. החברה אשר נוסדה בשנת 1993 נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א ועיקר מכירותיה הינן ללקוחות בשוק הביטחוני והרפואי. כיום, החברה הינה היחידה בישראל בעלת יכולת כוללת של ייצור מעגלים מודפסים וביצוע הרכבת מערכות תחת קורת גג אחת, החל משלב תכנון המעגל ועד הרכבת ובדיקת המוצר הסופי. לחברה שני תחומי פעילות עיקריים:


1.       ייצור ושיווק מעגלים מודפסים: החברה עוסקת בייצור מעגלים מודפסים מתוחכמים ומורכבים מבחינת הגמישות, הצפיפות, מספר השכבות ויכולת העמידות לחום, כאשר התמחותה של החברה הוא בייצור סדרות קטנות ובינוניות במועדי אספקה קצרים.


2.       הרכבת כרטיסים אלקטרוניים ומערכות: החברה מבצעת עבור לקוחותיה, הפועלים במגוון רב של תחומים ושווקים, הרכבה של רכיבים שונים כאשר ביכולתה לתת מענה החל משלב ייצור המעגל המודפס ועד להרכבתו המלאה של המוצר ושילוחו בשיטת ה-Turn Key אשר מספקת ללקוח מוצר מוגמר.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il