TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

וורן באפט לא חושב שירידת המחירים בשוק המניות הזדמנות לקנות


וורן באפט
המשקיע האגדי וורן באפט נשאר על הגדר עם 137 מליארד דולר מזומנים
וורן באפט חיכה שנים שמחירי המניות יהיו אטרקטיביים יותר כנראה שהוא לא ציפה שמצב השוק ברבעון הראשון הוא ההזדמנות לכך.

כאשר וירוס הקורונה הגיע לארה"ב, ברקשייר הת'אווי (BRK.B) של המשקיע המפורסם הגיע לשווי מזומנים של 137 מיליארד דולר בסוף מרץ, מה שהפך את באפט למוכר הגדול של השקעותיו עד כה השנה.

הירידה החדה בשוק המניות עוררה ויכוח בשאלה לאן פניו מועדות , כאשר כמה משקיעים פיננסיים מובילים הדגישו הזדמנויות קנייה ואחרים מנבאים ההיפך שסבב הירידות הביא יחריף. מי שמצפה לראות את וורן באפט מתחיל לבצע השקעות ולנצל את ההזדמנות ככל הנראה יתאכזב, ברקשייר צמצמה את רכישות המניות שלה גם כאשר מניותיה חוו את הירידה הרבעונית הגדולה ביותר שלה יותר מעשור, בעוד שמכירות ההשקעות של החברה מגיעות לסכום של 6.1 מיליארד דולר באפריל אשר מדובר בגדילה משמעותית בהשוואה לרכישות של 1.8 מיליארד הדולר בשלושת החודשים הראשונים של השנה.

בראיון טלפוני לבלומברג, ג'ים שנאהן, אנליסט באדוארד ג'ונס, אמר " אם באפט לא רואה הזדמנות קניה אפילו בהשקעות שלו מה עלינו לחשוב על השקעות לטווח ארוך? האם זה לא הזדמנות בעבור משקיעי הערך לטווח זמן ארוך?"

מניות המוגדרות כ Class A של ברקשייר צנחו השנה כ -19% עד לסגירת יום שישי, גרוע מירידה של 12% ב- S&P 500 באותה התקופה. ברקשייר רכשה מחדש רק 1.7 מיליארד דולר ממניותיה שלה, פחות ממה שהיא עשתה בשלושת החודשים האחרונים של שנת 2019. החברה חשפה לאחרונה שהיא חזרה בה מניסיון להשקיע בדלתא איירליינס וסאות'ווסט איירליינס בעקבות הקפאת קווי התעופה ומגבלות הנסיעה בגלל וירוס הקורונה.

אלדר גריידי,  מעריך שבאפט, יו"ר ומנכ"ל ברקשייר, נמצא כבר שנים במרדף אחר השקעות בעלות תשואה גבוהה ונאבק בין מה שכינה מחירים "בשמיים". זה עורר מגוון שאלות לגבי השאלה האם הוא יכול להמשיך ולקיים את החזון שלו למה שהפך את ברקשייר לאחת מחברות ההשקעות היקרות בעולם.
ברקשייר החלה לראות את תוצאות וירוס הקורונה החל בחברת הרכבות שלה, BNSF, שדיווחה על ירידה של 5.2% בנפח ברבעון הראשון. חברת Precision Castparts, שמייצרת מוצרים לחברות תעשייתיות ואנרגיות, דיווחה על מכירות נמוכות יותר בכל השווקים העיקריים שלה, בין היתר בגלל המגיפה והבעיות של חברת Boeing Co. 737 Max. גם חברות ההנעלה והביגוד של החברה נפגעו, ודיווחו על ירידה של 34% ברווחים.

מהחברה נמסר לבלומברג כי העסקים החיוניים שנשארו פתוחים רואים את ההכנסות באטיות "במידה ניכרת" באפריל, בעוד שרבים מאלה שנאלצו לסגור "מושפעים מאוד". ברקשייר לא רשמה ירידת ערך במוניטין ברבעון, אך אמרה כי יתכן שהיא תצטרך לעדכן את הערך של חלק מהשקעותיה בדיווח ברבעון הרביעי. עם זאת, החברה כינתה את הנזילות וההון שלה "חזקים ביותר."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il