TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלביט מערכות זכתה בחוזה - 103 מיליון דולר


צילום אלביט מערכות
לאספקת חליפות לוחמה אלקטרונית מוטסות למדינה באסיה
חברת אלביט מערכות, בניהולו של נשיא החברה, בצלאל מכליס הודיעה היום כי זכתה בחוזה בהיקף של כ-103 מיליון דולר לאספקת חליפות לוחמה אלקטרונית (ל"א) מקיפות עבור חיל אוויר של מדינה באסיה. החוזה יבוצע במהלך תקופה של שלוש שנים וכולל תמיכה לוגיסטית לטווח ארוך.

במסגרת החוזה, אלביט מערכות תצייד את מסוקי הלקוח בחליפות ל"א מקיפות הכוללות גם מערכות אמצעי נגד. חליפות הל"א תספקנה למסוקים הגנה משופרת על מנת לעמוד בדרישות המבצעיות של הלקוח.

אדגר מימון, סמנכ"ל בכיר ומנכ"ל אלביט מערכות ל"א וסיגינט-אלישרא, מסר: "הביקוש למערכות ל"א מוכחות מבצעית הולך ומתחזק על רקע התגברות העימות בספקטרום האלקטרו-מגנטי והפיכת האיום על כלי טיס לאקוטי יותר. אני מאמין שאלביט מערכות ממוצבת היטב בכדי לספק מענה לצורך ההולך וגדל״.

רקע :
חטיבת הלוחמה האלקטרונית של אלביט מוגדרת בישראל כתשתית לאומית (תלמ"י), וכבית הלוחמה האלקטרונית של מדינת ישראל. חטיבה זו מפתחת ומספקת טכנולוגיות קצה ללוחמה אלקטרונית ומודיעין אותות לכל זרועות מערכת הביטחון.

בשנים האחרונות ישנו ביקוש הולך וגובר, בכל העולם, למערכות לוחמה אלקטרונית חדשניות, ולמערכות לוחמה אלקטרונית אווירית בפרט. זאת, בשל העלייה המתמשכת בחשיבות שמדינות מייחסות לפעילות הגנתית והתקפית בספקטרום האלקטרו-מגנטי, ולאור התגברות האיום על כלי טיס.

הזכייה של אלביט בחוזה המשמעותי הזה באסיה מצטרפת לשורה של הישגים של החברה בתחום הלוחמה האלקטורנית בשישה חודשים האחרונים. ברבעון הראשון של השנה אלביט חתמה על חוזה סכום גג בהיקף של 471 מיליון דולר עם חיל האוויר האמריקני בכדי לצייד את מטוסי האף-16 במערכות אינפרה-אדום להתראה מפני טילים; אלביט נבחרה על ידי משרד הביטחון הגרמני לתכנון מערכות הלוחמה האלקטרוניות למסוקי התובלה של חיל האוויר הגרמני (מצ״ב תמונה); ומשרד הביטחון של פורטוגל העניק לאלביט בסוף אוקטובר 2019 חוזה בהיקף של 50 מיליון דולר לאספקת מערכות הלוחמה האלקטרונית למטוס ה- KC-390 החדש של חיל האוויר הפורטוגלי.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il