TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ג'ייסון גרינבלט מצטרף ל-OurCrowd כשותף


ג'ייסון גרינבלט & ג'ון מדבד מנכ''ל. קרדיט צילום: OurCrowd
OurCrowd פועלת מזה זמן רב מאחורי הקלעים לרקום קשרים בין קהילת הסטארט-אפים הישראלית לבין המדינות השכנות במזרח התיכון – למרות העדר קשרים דיפלומטיים

אדריכל תוכנית המאה של הנשיא טראמפ, שיתמקד בבניית קשרים בין OurCrowd הירושלמית לבין שכנותיה באזור, מסר: "כשותף ב-OurCrowd אמשיך לבנות קשרים בין ישראל לבין שכנותיה, לעבוד על מיזמים שנחשבו בעבר לבלתי אפשריים ולבנות ביחד גשר כלכלי של שלום;


בשיתוף עם OurCrowd אני מחויב לבניית מזרח תיכון 2.0 שעוצמתו והאנרגיה שלו יוכלו להעצים את האזור ואת העולם ולהצעיד אותו לעתיד בהיר"


OurCrowd, פלטפורמת ההשקעות הגלובלית המובילה בעולם והמשקיעה הפעילה בישראל בהון סיכון, הודיעה היום כי ג'ייסון גרינבלט, לשעבר עוזר נשיא ארה"ב ונציג מיוחד למשאים ומתנים בינלאומיים, יצטרף ל-OurCrowd כשותף שיהיה אחראי לבניית קשרים באזור המזרח התיכון.


ג'ייסון גרינבלט: "אני מאושר להצטרף ל-OurCrowd ולהנחיל את בשורת הדמוקרטיזציה של השקעות הון סיכון למרחב המזרח תיכוני, לסייע לסטארט-אפים לפתור בעיות טכנולוגיות דחופות בתחומי הבריאות, הקיימות והסייבר, לקשר אותם למשקיעים שיסייעו להם להפוך את רעיונותיהם הנפלאים למציאות".


גרינבלט, אדריכל תוכנית המאה של הנשיא טראמפ להשכנת שלום, היה בין הדוברים המרכזיים בוועידת ההשקעות הבינלאומית של OurCrowd לשנת 2020 שנערכה בחודש פברואר בירושלים. במסגרת נאומו בוועידה הביע גרינבלט את התקווה ששיתוף פעולה כלכלי יכול לאחד בין ישראל לבין פלסטינים ועמים אחרים במזרח התיכון.


"לאחרונה השקעתי זמן רב בפתרון בעיה שרבים סברו כי אין לה פתרון", הוסיף גרינבלט. "יש המתבוננים בבעיה שנראית כבלתי פתירה ופשוט אינם מסוגלים לראות מעבר לה. ויש אחרים, כמו OurCrowd, המשקיעים וחברות הפורטפוליו שלה, המתבוננים בבעיה ולא תופסים אותה כבלתי אפשרית לפתרון אלא כהזדמנות שניתן למנף באמצעות הקצאת משאבים, כישרונות, כושר המצאה ומסירות".


"אני נזכר שביקרתי ברמאללה בשנת 2016, מייד לאחר שאינטל רכשה את מובילאיי בסכום של 15 מיליארד דולר. לעולם לא אשכח שניגש אלי יזם פלסטיני צעיר ואמר לי: 'בבקשה ג'ייסון, עזור לנו ללמוד לבנות ולמכור את המובילאיי שלנו'. נס אומת הסטארט-אפ של ישראל, המספר הלא פרופורציונאלי של טכנולוגיות משבשות ואירועים שמניבים עושר שיוצאים מישראל הם מודל שמדינות אחרות צריכות לאמץ. ישראל היא אור שמאיר את האזור כולו והיא יכולה להפיץ את החשיבה החדשנית שלה ברחבי המזרח התיכון".


"כשותף ב-OurCrowd אמשיך לבנות קשרים בין ישראל לבין שכנותיה, לעבוד על מיזמים שנחשבו בעבר לבלתי אפשריים ולבנות ביחד גשר כלכלי של שלום. באמצעות עבודה משותפת ממוקדת בהשקעות, חדשנות וטכנולוגיה ישראל ושכנותיה יכולות לספק ביחד אנרגיה חזקה וחדשה לאזור. בשיתוף עם OurCrowd אני מחויב לבניית מזרח תיכון 2.0 שעוצמתו והאנרגיה שלו יוכלו להעצים את האזור ואת העולם ולהצעיד אותו לעתיד בהיר"
"המטרה שלי היא לשפר את החיים של תושבי המזרח התיכון ולסייע להם לשגשג ואני אפעל ליצור קשרים ולשחרר את הפוטנציאל המדהים שגלום באזור.


כל עם באזור – הפלסטיני, הישראלי, הירדני, המצרי, הסעודי, הקטרי, העומאני, הבחרייני, הכווייתי, תושבי האמירויות ואחרים – יכולים להצטרף לתנועה זו. יחד אנו מסוגלים לסייע לשנות את האזור ולבנות היום עתיד חדש לכל עמי המזרח התיכון",
"אני מצפה לתחילת המסע המאתגר והמרגש הזה יחד עם ג'ון מדבד ועם הצוות המוכשר של OurCrowd", סיכם גרינבלט.


OurCrowd פועלת מזה זמן רב מאחורי הקלעים לרקום קשרים בין קהילת הסטארט-אפים הישראלית לבין המדינות השכנות במזרח התיכון – למרות העדר קשרים דיפלומטיים. לוועידת ההשקעות של OurCrowd בחודש פברואר נרשמו נציגים מכל מדינה חברה בליגה הערבית.


בחודש ינואר האחרון הפך ג'ון מדבד, מייסד ומנכ"ל OurCrowd, לישראלי הראשון מקהילת ההון סיכון הישראלית שהשתתף באירוע עסקי באבו דאבי כשנאם בכנס SALT במלון Emirates Palace.


ג'ון מדבד, מסר: "אנו מקבלים בברכה את ג'ייסון גרינבלט לצוות OurCrowd. ג'ייסון הוא לא רק בעל חזון שמוצא נתיב לעתיד בהיר יותר לאזור כולו אלא גם אדם שגורם לדברים להתממש. יחד עם ג'ייסון אנו צופים כי נפתח עולם של הזדמנויות חדשות לפורטפוליו הצומח שלנו המונה למעלה מ-200 חברות ו-20 קרנות. זה עומד להיות מסע משותף מופלא ואנו מייחלים להפוך חלומות מאתגרים של שיתוף פעולה כלכלי וטכנולוגי למציאות".


אודות OurCrowd
OurCrowd היא פלטפורמת ההשקעות הגלובאלית המובילה בעולם, והמשקיעה הפעילה ביותר בישראל בהון סיכון. OurCrowd, גייסה עד כה התחייבויות להשקעות של 1.4 מיליארד דולר במעל 200 חברות פורטפוליו ו-20 קרנות, ורשמה 36 אקזיטים, ביניהם: Beyond Meat שהונפקה לפני שנה בנאסד"ק, Jump Bikes שנמכרה ל-Uber, מכירת Briefcam ל-Canon, מכירת Argus ל-Continental, מכירת Crosswise לאורקל, מכירת Replay לאינטל, ומכירת Corephotonics לסמסונג.

OurCrowd נוסדה בירושלים בשנת 2013 והציעה לראשונה בעולם מודל מימון המונים מוסדי, המגובה בידע של 170 עובדי החברה - שמסננים ובוחרים יעדי השקעה מבטיחים עבור משקיעיה. מודל זה פתח את עולם ההשקעות בפני עשרות אלפי משקיעים כשירים שעד עתה לא הייתה להם כל גישה להשקעות איכות בעולם ההיי-טק. כיום רשומים בפלטפורמת ההשקעות של OurCrowd קרוב ל 41,000 משקיעים כשירים מ-183 מדינות וביניהם: מאות קרנות הון סיכון, מאות חברות רב לאומיות ואלפי משקיעים פרטיים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il