TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מורן אטיאס והיונים האייקוניות של ביטוח ישיר בקמפיין חדש וחגיגי


ביטוח ישיר
מורן אטיאס הגיעה במיוחד מהוליווד כדי לככב עם היונים של ביטוח ישיר בפרסומת לשירות ייחודי וחדש: שירות 'ישיר עד אליך'

ביטוח ישיר השיקה קמפיין חדש אליו גויסה מורן אטיאס, לככב לצד יוני ויונה, היונים של ביטוח ישיר, אותם מדובבים טל פרידמן ואלי פיניש. קמפיין זה הוא השלישי מתוך סדרה של שירותי פרמיום שביטוח ישיר מציעה לכלל לקוחותיה, במטרה לשנות את תפיסת השירות בעולם הביטוח, ואומרת: "ברגעים שצריך ביטוח תשאירו את זה לנו". בקמפיין נחשף שירות חדש וראשון בשוק הביטוחים – שירות 'ישיר עד אליך' לסיוע במקרה של תאונת דרכים.


בסרטון, מורן אטיאס בדרכה לפרמיירה חשובה ביחד עם הנהג שלה, שהחליט לקחת קיצור דרך השדות, כדי להגיע בזמן. הנסיעה בשדות גרמה לתקלה ברכב והם נאלצו לעצור בצד, בשטח שכולו בוץ. מורן יצאה כעוסה מהרכב, מתהלכת עם העקבים בבוץ בזמן שהנהג מסביר לה שהשאיר לביטוח ישיר את הטיפול ברכב. היונים יוני ויונה צופות על המתרחש מהצד, וכשהן מגלות שזו מורן אטיאס, מתגשם חלומו של יונה (פיניש) והוא מתחיל לדבר מתוך גרונה של אטיאס ויוני (פרידמן) מדבר מגרונו של הנהג. מכיוון שיונה לא יודע להתהלך בעקבים, מורן נופלת עם שמלת הקוטור לבוץ, ותוך כדי מגיח הרכב החלופי שביטוח ישיר שלחה, שאמור לאפשר למורן להמשיך בדרכה לפרמיירה.


שירות 'ישיר עד אליך' ניתן להפעלה במצבי תאונה, בהם הרכב של המבוטח יכול לנוע, אך צריך להגיע אל המוסך לתיקון. צוות מתוך המוסכים המובחרים של ביטוח ישיר יגיע אל הנקודה שיבחר המבוטח, וישנע את הרכב אל המוסך. המבוטח יקבל בינתיים רכב חלופי ובתום הטיפול יוחזר אליו רכבו המתוקן, לכל מקום שיבחר.


שירות "ישיר עד אליך" הוא חדש ובלעדי מבין כל חברות הביטוח בישראל, לכלל לקוחות החברה וללא תשלום. עד היום, במצבים בהם הרכב ניזוק, הלקוח היה צריך להגיע אל המוסך בכוחות עצמו, לקבל רכב חלופי ולחזור לאסוף את הרכב לאחר התיקון. עם שירות זה, לקוחות ביטוח ישיר אינם צריכים להגיע אל המוסך, ונחסכים מהם זמן וטרחה רבים. את השירות ניתן להפעיל באמצעות שיחת טלפון לשירות ביטוח ישיר או באופן דיגיטלי דרך האתר. עם יצירת הקשר, ניתן לשלוח תמונות המתעדות את הרכב הניזוק, שיועברו למחלקת התביעות של ביטוח ישיר. במקרה של תאונה ללא צד ג', ביטוח ישיר גם תנהל את התביעה ללקוח, מבלי שיצטרך להתעסק בה.


שירות "ישיר עד אליך" הוא השלישי בסדרת שירותי הפרמיום שמוענקים לכלל לקוחות החברה. השירות הראשון שהושק בקמפיין עם נועה קירל הוא מוקד 24/7, הזוכה להצלחה רבה בקרב לקוחות החברה, וכולל סיוע והנחיה לאורך כל שעות היממה בזמן תאונת דרכים. השירות השני שהושק הוא 'מפתח תמורת מפתח' בקמפיין עם שלמה שרף וזהיר בהלול.


סמנכ״לית השיווק של ביטוח ישיר, מרב קליפר-פרץ: "ביטוח ישיר ממשיכה להוביל את מהפיכת השירות ללקוחות וזאת במסגרת השקת האסטרטגיה החדשה שאומרת ללקוחות ברגעים שצריך ביטוח 'תשאירו את זה לנו'. המטרה היא להעלות את סטנדרט השירות למבוטחים שלנו ולהיות לצידם ברגעי האמת, במיוחד במקרה של תאונה או כשהרכב ניזוק. התפיסה היא שירות "פרימיום" לכלל הלקוחות וזאת ללא תוספת עלות".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il