TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

נוטניקס מסכמת שנה מוצלחת של זכיה בפרסים בתחום ה- IT והתרבות הארגונית


צוות נוטניקס. קרדיט: ניב קנטור
נוטניקס זכתה להוקרה עבור פעילותה בענף, תרבות ארגונית ויכולות ניהול

נוטניקס (NASDAQ: NTNX), מובילה במחשוב ענן ארגוני, רשמה במהלך 2019 סידרה של זכיות במספר פרסים נחשבים עבור יכולות ניהול ותרבות ארגוניים, וכן תארים על פעילותה בענף ה- IT. פרסים אלה מציגים את היכולת של נוטניקס לספק ולטפח באופן קבוע סביבת עבודה חיובית, לקדם חדשנות בתעשייה, ולהעצים ולקדם מנהלים בכירים עם מחויבות ודבקות במשימה עבור נוטניקס ומעבר לה.

"אנו מאמינים כי פרסים אלה מהווים עדות ברורה להובלה של נוטניקס ולשלמות החזון שלה, וכן מחויבות ללקוחות, שותפים, ועובדים, ולתעשייה בכללותה", אמר בן גיבסון, סמנכ"ל שיווק בנוטניקס. "אחד מעקרונות הפעולה המרכזיים שלנו, הוא שכאשר אנו מתמקדים בהצלחה של הלקוחות שלנו, ההצלחה שלנו מגיעה גם היא. נמשיך לפעול באופן רציף לפיתוח חדשנות ולהעצמת אלה שעובדים איתנו".

נוטניקס ממשיכה לאסוף בתארים על פעילותה בתעשיית ה- IT: נוטניקס זכתה לאחרונה בתואר מובילה בדוח ריבוע הקסם של גרטנר לשנת 2019 לתשתית Hyperconverged. זו הפעם השלישית ברציפות שנוטניקס ממוקמת במיקום הגבוה ביותר עבור היכולת להוציא לפועל. בנוסף, CRN בחרה בנוטניקס כאחת מ"ספקי תשתית ה- HyperConverged המוכרים ביותר ברבעון השני של 2019", עם נתח הכנסות של 54.5%. במקביל, נוטניקס נבחרה כספק מוביל של תשתית Hyperconverged על ידי קבוצת המדיה GEC במסגרת פרס GEC השנתי השישי במספר. החברה השיגה תואר Champion במדד של חברת השותפים העסקיים Canalys עבור ערוצי ההפצה לשנת 2019 ב- EMEA. היא גם חברת תשתית ה- hyperconverged שדורגה במקום הגבוה ביותר בערוצי ההפצה ב- EMEA.

נוטניקס קיבלה שלושה פרסים במהלך השנה החולפת המוקירים את ההצלחה הארגונית, את סביבת העבודה, ואת התרבות הארגונית שמטפחת צמיחה של עובדים.


נוטניקס הוקרה באופן רשמי כ"ארגון נהדר" של Work-Certified. המידע שהוביל להענקת הפרס נאסף מעובדים בכל החברה, כש- 87% מאלה שנסקרו דיווחו כי נוטניקס היא מקום נהדר לעבוד בו. Comparably בחרה בנוטניקס כאחת מ"18 החברות הטובות ביותר למילניאלים באזור סן פרנסיסקו". מיליניאלים דירגו את 18 העסקים האלה על פי הערכים החשובים ביותר עבורם במקומות עבודה: גמישות, תגמולים שתואמים את הערכים שלהם, השפעה חברתית, ותחושת ערך עצמית במקום תחושה של בורג נוסף בעבודה. נוטניקס גם קיבלה את Timmy Award, אשר מוקיר את החברה כבעלת "תרבות עבודה-טכנולוגית


גם המנהלים של נוטניקס זוכים בהוקרה: מנכ"ל נוטניקס, דהיראג' פנדי, נבחר על ידי CRN כאחד מ- 25 המנכ"לים המשפיעים ביותר של 2019. ה- Business Insider בחר ב- CIO וונדי פייפר כאחת מ- 25 ה- CIO החדשניים ביותר. היא גם נבחרה לקבלת פרסי ORBIE, כ- CIO השנה ב- Bay Area, בקטגוריה הארגונית. Openrise העניקה לויוק בתינה, סמנכ"ל השיווק, פרס על "תאוצה עסקית יוצאת דופן". קלאודיה לי, מנהלת שיווק שותפים, נבחרה כאחת מ"נשות ערוצי ההפצה" של CRN לשנת 2019.

אודות Nutanix Solutions
Nutanix Solutions היא חברת תוכנת מחשוב ענן אמריקאית שהוקמה בשנת 2009 ופועלת בישראל כשש שנים. החברה מספקת פתרון תשתית ענן היברידי באופן אחוד, ומסייעת ללקוחותיה לייעל את פעילויות הדאטה סנטר שלהם ולהפעיל יישומים באופן נרחב On Premise ובענן. החברה היתה החלוצה בתחום ה- Hyper Converged Infrastructure (HCI) ומובילה כיום תחום זה, שמשמעותו איחוד מחשוב, וירטואליזציה, אחסון, רשת ואבטחה בפתרון אחד. ל-Nutanix Solutions כ- 6,000 עובדים ברחבי העולם. היא מציגה הכנסות בסך 1.5 מיליארד דולר ונסחרת בנאסד"ק תחת NTNX.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il