TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ביו ויו ו- ANGLE Plcמציגות פתרון משולב לזיהוי ואנליזת תאים סרטניים המצויים במחזור הדם בתערוכת ה-TriCon הקרובה בסן פרנסיסקו


ביו ויו
בכנס זה מציגות חברות מובילות בתחום ה”רפואה מותאמת חולה” , "personalized medicine". הכנס הקרוב יתרכז בחידושים בטיפול, איבחון וטכנולוגיות מתקדמות לקידום טיפולים מתקדמים בתחומים מגוונים, וביניהם מחלת הסרטן
ANGLE Plc (AIM:AGL OTCQX:ANPCY), מובילה עולמית בתחום ה"ביופסיה הנוזלית" (liquid biopsy) המספקת טכנולוגיה לבידוד ואיסוף תאי גידול סרטני ממחזור הדם, וביו ויו בע"מ (TASE:BIOV), מובילה עולמית בתחום מערכות דימות ואנליזת תאים אוטומטיות, מכריזות היום על תוצאות פיתוח משותף ביצירת מערכת משולבת לזיהוי סמנים ביולוגיים על תאי גידול סרטני ממחזור הדם בעלי חשיבות קלינית. הצגת התוצאות תערך בכנס Molecular Tri-Con 2020 השנתי בסן פרנסיסקו במרץ 4, 2020.

בכנס זה מציגות חברות מובילות בתחום ה”רפואה מותאמת חולה” , "personalized medicine". הכנס הקרוב יתרכז בחידושים בטיפול, איבחון וטכנולוגיות מתקדמות לקידום טיפולים מתקדמים בתחומים מגוונים, וביניהם מחלת הסרטן.

המצגת בכנס תיקרא "שילוב טכנולוגיות בידוד תאים ודימות של תאי גידול סרטני ממחזור הדם ליצירת פתרון אפליקטיבי למתן אינפורמציה קלינית מבדיקת דם פשוטה". התוצאות יוצגו ע"י Anne-Sophie Pailhes-Jimenez, ראש צוות הפיתוח של ANGLE.

ביופסיות רקמה משמשות לזיהוי סמנים בעלי חשיבות דיאגנוסטית המספקים אינפורמציה להכוונת הטיפול בחולה סרטן. עם זאת, ביופסיית רקמה הינה הליך פולשני, יקר ומאפשרת איסוף תאים שאינם מציגים את כל מאפייני הגידול. ביופסיית הרקמה מציגה מספר מגבלות וקשיים בביצוע מספר ביופסיות לחולה במהלך הטיפול הדרושות על מנת לאמוד את מצב המחלה.

תאי הגידול הסרטני המצויים במחזור דם החולה מספקים אלטרנטיבה אטרקטיבית לאתגרים אלו. איסוף התאים מתבצע ע"י הליך זול ופשוט - בדיקת דם לא פולשנית, בעזרתה ניתן לבצע מעקב רציף על מצב חולה הסרטן. תאי הגידול הסרטני המצויים בדם מגיעים ממגוון אתרי הגידול ובכך מכילים מאפיינים כוללים ומייצגים של הגידול הסרטני.

שיתוף הפעולה משלב את מערכת ה Parsortix של חברת ANGLE, המאפשרת ביצוע בדיקת ביופסיה נוזלית מבדיקת דם פשוטה לבידוד תאי סרטן לצורף איפיון הגידול הסרטני , יחד עם מערכת הדימות והאנליזה המתקדמת של ביו ויו אשר מספקת מגוון יכולות המאפשרות הפיכת ההליך הידני הסיזיפי של זיהוי ואיפיון תאי גידול ממחזור הדם, לתהליך אוטומטי, מהיר, בעל יכולת אנליזה של מספר רב של דוגמאות התואם את דרישות השימוש הקליני במעבדות ובתי החולים ברחבי העולם.

באמצעות שיתוף הפעולה, ANGLE וביו ויו, משלבות טכנולוגיות מובילות בתחומן ליצירת הליך עבודה עם פרוטוקולים מוסדרים לבידוד ואיפיון תאי גידול סרטני ממחזור הדם במטרה לספק אינפורמציה בעלת חשיבות קלינית לרופאים המטפלים כדוגמאת ביטוי גן ה Her-2 (הרלוונטי לכימוטרפיית ה Herceptin לחולות סרטן השד) ו PD-L1 (הרלוונטי לטיפולי סרטן מבוססי אימיונותרפיה).

ההליך המשלב את מערכת ה Parsotix של חברת ANGLE ו מערכת הדימות של חברת ביו ויו זמינים לשימוש מחקרי בבתי חולים, מעבדות ומכוני מחקר, או ניתן לקבלו כשירות על ידי חברת ANGLE הכולל עיבוד דוגמאת דם הנבדק ודיווח תוצאות אנליזת הביו-מרקרים השונים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il