TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יו"ר איגוד הביטקוין בתגובה לעמדת היועמ"ש כי בנקים לא יוכלו לסרב סירוב גורף לפתיחת חשבונות בנק


מני רוזנפלד, יו"ר איגוד הביטקוין. קרדיט לצלם: גלעד אילוז
"היועמ"ש הסיר היום את הסטיגמה הבלתי מוצדקת שהודבקה לביטקוין ומטבעות דיגיטליים"

מני רוזנפלד, יו"ר איגוד הביטקוין : "בעיית הסירוב הגורף של בנקים יצרה בשנים האחרונות מצב קשה, שלא אפשר לחברות לגיטימיות ולמחזיקי ביטקוין כשרים לפעול בחופשיות. אנו שמחים לראות את עמדת היועמ"ש, שמסירה את הסטיגמה הבלתי מוצדקת שהודבקה לעוסקים בתחום. יצאנו למאבק נרחב בנושא ואנחנו שמחים על כך שהיועץ המשפטי לממשלה חיווה את דעתו בנושא בצורה ברורה. אנו מקווים כי חוות דעת זו תשנה את הכיוון בשוק ותסייע למשתמשים שנתקלו בקשיים מול הבנק בביצוע פעולות הקשורות במטבעות דיגיטליים."


אלי טרג'מן, מנכ"ל טזוס ישראל: "כמעבדת חדשנות של גוף בינלאומי משמעותי, אפילו אנחנו נתקלנו בקשיים בפעולות הפשוטות ביותר בשוק, כמו פתיחת חשבונות בנק, מה שהקשה מאוד על הכניסה וההתבססות בישראל. העמדה החדשה תאפשר ליותר גופים לגיטימיים לפעול ותסיר את החומרים הלא מוצדקים שעמדו בפני מי שביקש לפתח טכנולוגיה בתחום".


יובל רואש, מנכ"ל Bits of Gold: "זוהי החלטה חשובה וטובה מאוד של היועץ המשפטי, שהסתייע בצוות בין משרדי של הגופים הציבוריים הרלוונטיים, דוגמת רשות שוק ההון והרשות לאיסור הלבנת הון, שלה ניסיון רב שנים עם גופים ישראלים בתחום כגון ביטס אוף גולד הכפופה לרגולציה הישראלית משנת 2013 (נש״מ).


אמירה זו של היועמ״ש, היא בעלת משמעות בפני עצמה ובעלת השפעה על התנהלות הבנקים המחייבת את הבנקים לעשות בדק בית עמוק, על איך הם מתייחסים לתחום מעתה. לקוחות פרטיים שרוצים לעסוק במטבעות וירטואליים רשאים לעשות כך, ולבנקים אסור לסרב באופן גורף לפתיחת חשבונות בנק או לביצוע עסקה הקשורה במטבעות ללא בדיקה על פי רשימת סימנים בוחנים שהגדיר היועמ״ש.


המשמעות היא שהבנקים לא יכולים לסרב באופן גורף לשרת לקוחות שרוצים להמיר מטבעות קריפטוגרפיים וכל עסקה צריכה להיבחן. יתרה מזאת, פתיחת חשבון בנק שיעברו בו כספים הקשורים למטבעות קריפטוגרפיים, גם הוא צריך לא להיפסל באופן גורף ויש לבחון אותו ע״פ רשימה סימנים הבוחנים את רמת הסיכון.


לכולם ברור כעת שעמדה זו אמורה בשלב זה להיות ברורה מאליה וטוב שנאמרה על ידי היועץ המשפטי ובגיבוי כלל הרשויות הרלוונטיות. המפקח על הבנקים גם הוא התייחס לאמירה של היועמ״ש וסייג אותה בטענה שלא ניתן לחייב את הבנקים לשרת לקוחות העוסקים במטבעות וירטואליים, לפני שהגופים המשרתים אותם בישראל, מוסדרים תחת חוק נותנים שירותים פיננסיים, דבר שצפוי לקרות כאשר תקום ממשלה.


אנו מקווים שבנק ישראל והמפקח על הבנקים יקדימו ויחדדו כבר עכשיו את האמירה הזו של היועמ״ש כלפי הבנקים ושלקוחות בכל הבנקים בישראל יוכלו לעסוק כרצונם באמצעות מטבעות וירטואליים בצורה חופשית."



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il