TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת ההייטק Optimove מינתה סמנכ"לית חדשה והגיעה לשיוויון מגדרי בהנהלה


יעל לפיד. צילום - אופטימוב
יעל לפיד שימשה סמנכ"לית שירות לקוחות בקפריזה, וכמנהלת חדשנות ומחקר בינלאומי באופטיבייס
חברת אופטימוב, המתמחה בטכנולוגיות שיווק, מינתה את יעל לפיד כסמנכ"לית Customer Delivery בחברה ובכך הגיעה לשיוויון מגדרי בהנהלה הבכירה של החברה.

יעל לפיד שימשה סמנכ"לית שירות לקוחות בקפריזה, וכמנהלת חדשנות ומחקר בינלאומי באופטיבייס. בנוסף, הובילה פרויקט עבור רשות החדשנות, שבו סקרה את הצעות המו"פ והתכניות העסקיות של חברות בגדלים שונים, החל משלבים מוקדמים ועד פרויקטים רב שנתיים של חברות חדשות. היא בעלת תואר שני באלקטרוניקה ותקשורת מהטכניון.

תפקיד סמנכ"לית Customer Delivery באופטימוב כולל ניהול פעילות טכני והובלת צוותי החברה האחראים לקשר ישיר עם הלקוחות הקיימים, שיתופי פעולה עם לקוחות חדשים והטמעת מוצרים המבוססים על דאטה, במטרה להעצים את יכולותיהם של הלקוחות בטווח הארוך. לפיד תנהל גם את מערכת שיתוף הפנימי בתוך החברה על מנת לפתח את המוצרים והפיצ'רים החדשים בצורה האפקטיבית ביותר.

פיני יקואל, מייסד ומנכ"ל אופטימוב: "כמי שמתמחים בחיזוק הקשר בין חברות ללקוחותיהם אנו רואים ערך רב ביצירת גיוון רב בהנהלה ובקרב העובדים ברחבי העולם. הניסיון הרב של יעל בעבודה בענף זה מעניק לה את היכולת הייחודית למקסם את חווית הלקוח של אופטימוב."

אופטימוב מספקת טכנולוגיות שיווק מתקדמות, המבוססות על בינה מלאכותית, ומסייעת למיקסום שווי לקוחות קיימים של חברות המוכרות ברשת. החברה עובדת עם מאות מותגים מובילים בעולם בתחומים שונים כמו מוצרי הצריכה, אופנה, שירותים פיננסיים, תרבות ופנאי, ועוד. החברה מעסיקה 260 עובדים במשרדים בתל אביב, ניו יורק, לונדון, סינגפור, והודו וקולטת עובדים נוספים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il