TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שקר החן והבל היופי


רשות המסים
במבצע ביקורות בתל אביב נמצאו מכוני יופי וקוסמטיקה שלא דיווחו על הכנסות כחוק
במבצע ביקורות שערך פקיד שומה תל אביב 1 בשבוע שעבר, נבדקו בתי עסק שונים מתחום המסחר ונותני השירותים ברחבי תל אביב. בין היתר נבדקו בתי עסק לגביהם הגיע מידע על העלמת הכנסות לכאורה ועסקים בהם התגלו ליקויים בביקורות קודמות. במבצע נערכו ביקורות ניהול ספרים ב-48 בתי עסק, וב-8 מתוכם התגלו ליקויים. כמו כן, במסגרת המבצע נערכו גם 8 ביקורות לאכיפת החוק לצמצום השימוש במזומן ונמצאו 6 הפרות.

במהלך הביקורות ערכו המבקרים תצפית על מכון קוסמטיקה ועיסויים, שם ראו לקוח משלם על עסקה, ואת בעלת העסק מכניסה את הכסף לכיס ללא רישום כנדרש. מבדיקה מעמיקה של המבקרים במקום נמצא כי בעלת העסק לא רשמה או תיעדה תשלומים נוספים ששולמו באמצעות כרטיסי אשראי במהלך החודשיים האחרונים. כאשר שאלו אותה המבקרים מדוע לא רשמה את התשלומים, ענתה בעלת המקום: "התבלבלתי".

בביקורת אחרת במכון לעיצוב שיער וטיפולי יופי בעיר, מצאו המבקרים תשלומים על סך 32,000 שהתקבלו מספר המשכיר כיסא במקום, שלא תועדו בספרי העסק. לשאלת המבקרים מדוע לא נרשמו הצ'קים כנדרש? ענה מנהל החברה: "אני מוציא קבלות רק ביום הפירעון". במכון אחר לעיצוב שיער וטיפולי יופי בעיר, נמצא כי גם שם תשלום עבור השכרת כיסא לספר העובד במקום לא נרשם בספרים כנדרש. גם כאן תירץ בעל המקום כי הוא "מוציא קבלות רק ביום הפירעון".

במכון קוסמטיקה אחר בעיר, מצאו המבקרים כי תשלומים מכל ארבעת הלקוחות שקיבלו טיפול ביום הביקורת לא נרשמו בספרי העסק. לשאלת המבקרים מדוע לא נרשמו התשלומים שהתקבלו מהלקוחות ענתה בעלת המכון: "יש לי קושי בהתנהלות "

במהלך המבצע הגיעו המבקרים גם למשרד אדריכלות, שם מצאו תשלומים רבים ששולמו במהלך החודשיים האחרונים בסך כולל של כ-10,000 ₪, שלא נרשמו בספרים. לשאלת המבקרים מדוע לא תועדו התשלומים, ענה בעל המקום: "אין לי מזכירה קבועה מדי פעם באה מישהי ומסייעת לי אבל היא לא באה מספר ימים".

פעילות ביקורת זו, נערכה כחלק מפעילות נרחבת של רשות המסים כנגד מעלימי מס והון שחור. זאת, במסגרת המדיניות של הגברת פעילות האכיפה לשיפור ושימור יכולת ההרתעה, הרחבת המודיעין, בין היתר על ידי עריכת מבצעי שטח, שמטרתם להביא לדיווחי אמת ולגביית מס אמת ובכך להגביר את השוויון בנטל בקרב האזרחים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il