TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מטריקס DevOps הטמיעה פתרונות ניהול פרויקטים בחברת Gett


מטריקס
מטריקס DevOps, המתמחה בתחום ה-ALM וה-DevOps, ביצעה פרויקט ייעוץ והטמעה של כלי ניהול תהליכים של Atlassian בחברת Gett (גט), המספקת שירותי מוניות

במסגרת הפרויקט סיפקה מטריקס DevOps שירותי ייעוץ והטמעה של פתרון ניהול הפרויקטים וניהול Backlog בעזרת Structure. בנוסף, על מנת לעבוד עם פתרון הוליסטי ושפה אחידה בארגון, בחרה גט לרכוש ישירות ממטריקס DevOps את מגוון פתרונות Jira, איתם כבר עבדה קודם לכן.


בתחילת הפרויקט סיפקו מומחי מטריקס DevOps דמו (פיילוט) שאפשר לאנשי גט להבין כיצד באפשרותם לעשות שימוש בפתרונות ושירותי החברה, על מנת להשיג את התוצאות הנדרשות. באמצעות הדרכה מותאמת לצרכי הלקוח, סיפקה חברת מטריקס DevOps את הכלים והייעוץ הנדרש לאנשי המקצוע של גט, על מנת לאפשר להם להשתמש בכלים החדשים בפשטות ובאופן מיידי.


הטמעת הפתרונות נועדה על מנת לתת מענה לצוות מנהלי הפרויקטים (PMO’s) להתייעל בתהליכי הניהול עליהם הם אחראים בארגון, באמצעות כלי פשוט לניהול פרויקטים וניהול Backlog, שיאפשר להציג את הנתונים בצורה מובנת ולהציג אותם לכל בעלי העניין של החברה.


הפרויקט ארך כחודש וחצי וכיום ממשיכה מטריקס DevOps לתמוך בגט וליעל את השימוש בכלי העבודה. באמצעות הפתרונות והשירותים של החברה, גט הצליחה להימנע מרכישה של כלים נוספים תוך שימוש באוטומציה ובבניית דשבורדים המספקים שקיפות אודות תהליכי עבודה, מדדים, עמידה ביעדים ועוד.


דנה ורטהיים, מנהלת קבוצת PMO בגט, אמרה: "לאחר שקיבלנו מספר חוות דעת חיוביות על הצוות המקצועי של מטריקס DevOps הבנו שהם יהיו הבחירה הנכונה ביותר לארגון שלנו וכבר בשלבים הראשונים של הפרויקט התרשמנו מאוד מהפעילות שלהם ומרמת השירות הגבוהה שהציגו. היום במבט לאחור אני יכולה לומר שההשקעה בפרויקט הזה היתה נכונה. האינטראקציה לאורך כל הדרך היא מקצועית ואישית, אנחנו נשמח להמשך שיתוף פעולה בעתיד במידה ונרצה להטמיע כלים נוספים כי אנחנו יכולים לסמוך על כך שיש לנו פרטנר איכותי כמו מטריקס DevOps".


אורן קרוג, מנהל פעילות מטריקס DevOps, אמר: "כשהתחלנו לעבוד עם גט, ראינו שהתהליכים מאוד זריזים. הבנו שהחברה מוכוונת 'ביזנס' ושהאנשים שם באים לעבוד, וכך זה גם היה נראה בשטח. הפרויקט בוצע במהירות שיא וביעילות ואנחנו שמחים שהצלחנו לסייע לחברה לייעל את תהליכי העבודה וניהול הפרויקטים שלה בזמן כל כך קצר. המטרה שלנו היא לא לבלות שנים בבית הלקוח, אלא להעביר אליו את הידע ולתת לו לשחות לבד ואנשי גט עושים זאת כיום באופן ראוי להערכה".
לסרטון המספק מידע נוסף ניתן ללחוץ כאן.

אודות מטריקס DevOps
מטריקס DevOps מבית מטריקס, מתמחה בתחום ה- ALM, AGILE ו- DevOps ומספקת כלים, יעוץ ואינטגרציה לתהליכי פיתוח מקצה לקצה, עבור ארגונים המפתחים מוצרי תוכנה ומערכות. בין לקוחותיה נמנות חברות כמו אקס-ליבריס, StartApp, Playtika, ורינט, תע״א, חיל האוויר, אלביט, נייס ועוד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il