TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חלופה טובה יותר לבנקאות - ClubSwan.com


ClubSwan
ClubSwan.com, המובילה בפתרונות פיננסיים מוכווני חברים, מרחיבה עוד את יכולות הבנקאות החלופית החדשניות שלה לשווקים גלובליים חשובים

כשהמוסדות הפיננסיים המסורתיים ממשיכים להתקשות לספק דרכים חדשניות ומשמעותיות להביא ערך ללקוחות -- אנשים וחברות -- וכשיש צמיחה גלובלית בנכסים דיגיטליים ומטבעות קריפטו, ClubSwan.com ממשיכה להתפתח כדי לעמוד ביעילות ובדרישות שהנכסים החדשים האלה והלקוחות שלנו דורשים ושלבנקים המסורתיים אין תשובה להן.

במקום זאת, חשבונות בנקים סגורים, פעולות שנדחות, לקוחות שנפגעים מעיכובים בקבלת הכסף שלהם (אם הוא בכלל מתקבל) - כל אלה הם הנורמה אצל הבנקים המסורתיים. וכדי להוסיף על הדילמה הזאת, פתרונות אמינים שמקנים ללקוחות שקט נפשי לגבי נכסי קריפטו וגם מטבעות מסורתיים, לא היו קיימים... עד עכשיו. חלופה טובה יותר לבנקאות קיימת עכשיו בכל העולם -- היא בדוקה, מוכחת ובנויה עבור מי שדורש פתרונות בנקאות חלופית מתקדמים, אינטואיטיביים וחדשניים למטבעות גלובליים ונכסי קריפטו כאחד.

ClubSwan.com היא פתרון הבנקאות החלופית החדשני שזמין בכל העולם, ומגשר בין עולם המטבע המסורתי ועולם הקריפטו. עם המרת קריפטו לפיאט מזומן של כמעט מיליארד דולר ($1,000,000,000.00), ClubSwan סיפקה את אמצעי הכניסה והיציאה כדי לשרת גם פיאט וגם קריפטו. החברות הגלובלית הזאת מאפשרת למשתמשים לבצע עסקאות באופן חלק ללא צורך לרכוש אסימון מסוג כלשהו כדי לאפשר הוצאה ושימוש. ClubSwan מגשרת באופן טבעי את ההמרה של הפיאט לעולם הקריפטו -- בעבר, זאת הייתה בעיה ישנה עבור משתמשי קריפטו. עם שירותי סגנון חיים ייחודיים כולל נסיעות סיטונאיות, שירותי בנקאות חלופית איתנים, היכולת להמיר באופן חלק קריפטו לפיאט ומערך רחב של יתרונות שהובאו לפלטפורמה אחת, החברות ב-ClubSwan משבשת את ענף הפינטק והבנקאות בקנה מידה עולמי.

החברים מקבלים כרטיס חיוב שמקבלים אותו בכל העולם... קבלה במכשירי בנק אוטומטיים, בחנויות ובאינטרנט. מסופק באמצעות DHL בתוך ימים מההרשמה לחברות.
תטענו, תנהלו או תעבירו בקלות מטבעות מרובים מיידית או כמעט מיידית
נצלו את הנסיעות המוזלות באמצעות הצוות של Concierge שפועל 24/7 -- עם הנחות משמעותיות מהמחירים של אתרי נסיעות גדולים.


תתחילו לבצע עסקאות כמעט מייד אחרי השלמת ההפעלה של החברות.
ClubSwan.com גם חוללה מהפכה בחוויית ההצטרפות על ידי דיגיטציה של תהליך ה-KYC. כשהציות וחוויית לקוח איתנה נמצאים במרכזה של תוכנית החברות הזאת, תוך חמש דקות בלבד לקוח חדש יכול להירשם והלקוחות מקבלים מייד שלושה חשבונות ארנק במטבעות מרובים (ליש"ט, אירו, דולר אמריקני) ויכולת להחזיק עד שבעה ארנקי קריפטו (BTCH, BCH, ETH, LTC ועוד). הלקוחות יכולים לשלוח כסף לכל העולם באמצעות העברה בנקאית או מארנקי קריפטו.

תוכנית החברות של ClubSwan מוצעת עכשיו עמלה של 40% על כל ההפניות. עכשיו הזמן להתנסות בחלופה באמת טובה יותר לבנקאות ולרומם את החיים.
לשאלות או הרשמה: https://clubswan.com/?rc=JVGOEJ23

חלות מגבלות, ראו את התנאים והתניות. מהירויות האינטרנט נקבעות על ידי ספק האינטרנט שלך.

אודות ClubSwan:

ClubSwan היא ארגון מבוסס טכנולוגיות שיוצר שותפות בין חברויות סגנון החיים שלו ופלטפורמת שירותים פיננסיים שנתונה לרגולציה בבריטניה. ClubSwan יצרה שותפות עם Nvayo Limited, מוסד לשירותים פיננסיים בריטי שנתון לרגולציה של הרשות (הבריטית) להתנהלות פיננסית (FCA), שמורשה להחזיק יתרות במטבעות מרובים, לבצע תשלומים ולהנפיק כרטיסי תשלומים. Nvayo לא מספקת שירותי קריפטו כלשהם. שירותי מטבעות קריפטו לא נתונים כיום לרגולציה של FCA או כל רגולטור אחר בבריטניה. אתם מבינים שהמחיר או השווי של נכסי קריפטו יכול לעלות או לרדת במהירות בכל עת. הסיכון להפסד בקנייה, מכירה והחזקה של נכסי קריפטו או השקעה בהם יכול להיות ניכר ואתם יכולים להפסיד את כספכם. נכסי קריפטו שהתקבלו בקשר לעסקאות במטבעות קריפטו לא יהיו מוגנים (במסגרת תקנות הכסף האלקטרוני 2011 של בריטניה) או מכוסים בתוכנית הפיצויים של השירותים הפיננסיים. אנחנו לא מציגים מצג כלשהו בנוגע לכדאיות של ביצוע עסקאות במטבעות קריפטו. אנחנו לא יכולים להבטיח את העיתוי הנכון, הדיוק או השלמות של כל מידע או נתונים שמשתמשים בהם בקשר להחזקתך בחשיפה כלשהי לנכסי קריפטו. ClubSwan מציעה שירותים ותמיכה נוספים באמצעות פלטפורמת תמיכת הלקוחות והטכנולוגיה שלה שכוללת עסקאות בנכסים/ מטבעות דיגיטליים והמרתם למזומנים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il