TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלבומי המשפחה הישנים מתעוררים לחיים, בצבע


MyHeritage
הסטרטאפ הישראלי MyHeritage השיק כלי חדשני להפיכת תמונות שחור לבן לצבעוניות

ניתן להתנסות בטכנולוגיה ללא תשלום, כדי לשחזר תמונות של בני הדורות הקודמים בקישור: www.myheritage.co.il/incolor

ניתן להשתמש גם בצילומים של ארועים היסטוריים בתולדות מדינת ישראל: קישור לגלריה

חברת ההיי-טק הישראלית MyHeritage, המנהלת את מאגר אילנות היוחסין הגדול בעולם. השיקה יישום חדשני המאפשר להמיר בתוך מספר שניות תמונות ישנות בשחור לבן לצבעוניות באיכות חסרת תקדים. זאת על ידי טכנולוגיה מתקדמת מבוססת בינה מלאכותית, המזהה את הצבעים המקוריים.

הכלי שנקרא MyHeritage In Color מאפשר, תוך תשומת לב יוצאת דופן לפרטים, לשחזר את התמונות של בני הדורות הקודמים במשפחה, בצבעי הבגדים אותם לבשו כשהצטלמו, ליהנות ממראה הנוף הטבעי וסביבת המגורים. ניתן לשחזר באמצעותו בקלות רבה גם תמונות היסטוריות שאותן עד היום מעולם לא ראינו בצבע.

במאגר MyHeritage מאות מיליוני תמונות ישנות שהעלו משתמשים לאורך השנים, אותן יוכלו כעת המשתמשים לצבוע בקלות דרך אפליקציות MyHeritage בסמארטפון או דרך האתר במחשב ולהעלות תמונות נוספות. את המצולמים בתמונות ניתן לתייג בתמונה הצבעונית וכך כל בני המשפחה יוכלו להנות מהשבת הצבע לתמונות הישנות. התמונות הצבעוניות ניתנות לשיתוף בקלות רבה ברשתות החברתיות ובוואטסאפ.

להשקת היישום החדש קדם הליך פיתוח מורכב שכלל המרת מיליוני תמונות ישנות לצבעוניות. הטכנולוגיה החדשה התנסתה באמצעות מיליוני התמונות, בהבנת העולם והצבעים השונים בו כדי להשיג דיוק מקסימלי בשחזור הצבעים המקוריים.


התמונות המקוריות המומרות נשמרות אף הן, ללא שינוי, כך שניתן להשוות בין התמונות בשחור לבן לתמונות בצבע, ולהתרשם ממידת הדיוק בתהליך הצביעה.

טכנולוגיית צביעת התמונות נמצאת תחת רישיון של חברת DeOldify, שנוסדה על ידי מהנדסי התוכנה ג'ייסון אנטיק ודנה קלי. גרסה מוקדמת של טכנולוגיית DeOldify נתרמה על ידי אנטיק לרשות הרבים בנובמבר 2018. אנטיק וקליי עדכנו שוב את הטכנולוגיה במאי 2019, ומאז המשיכו לשפר אותה לצורך שימוש מסחרי. הגרסה האחרונה של השניים מפיקה תמונות צבעוניות באיכות חסרת תקדים והיא כרגע בלעדית ל-MyHeritage.

"התמונות שנצבעות באמצעות MyHeritage In Color הן עוצרות נשימה", אומר גלעד יפת, מייסד ומנכ"ל MyHeritage, שהתנסה בהמרת תמונות משפחתו לצבע. "היישום החדש, יחד עם הכלים הנוחים לבניית אילנות היוחסין, מאגר הרשומות ההיסטוריות וטכנולוגיות הצלבת המידע, מגשימים את חזוננו לאפשר למיליוני המשתמשים להכיר לעומק את הסיפור המשפחתי שלהם ובכך לעורר את ההיסטוריה המשפחתית שלנו לחיים."

"בנימה אישית, היה זה תהליך מרגש עבורי לראות את סבי וסבתי ואת הוריהם לובשים צבע מול עיני. כל קרובי המשפחה שלי שעמם שיתפתי את התמונות התרגשו אף הם, מבוגרים וצעירים כאחד. זהו תהליך שמשנה את האופן בו אנו רואים אבותינו. לפתע אנו רואים את אבותינו מתעוררים לחיים. אני מאמין שמיליוני אנשים יבינו היום, בזכות MyHeritage In Color, כמה כיף ומהנה יכולה להיות ההיסטוריה המשפחתית של כולנו", סיכם יפת.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il