TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יו"ר חדש לאיגוד החברות הציבוריות


גדעון תדמור . קרדיט: יח"צ.
יו"ר נאוויטס גדעון תדמור נבחר לתפקיד יושב ראש איגוד החברות הציבוריות

תדמור, ממייסדי תעשיית הגז הישראלית ויו"ר נאוויטס פטרוליום, נבחר לתפקיד היו"ר על ידי האסיפה הכללית של איגוד החברות הציבוריות. יחליף את יו"ר מיטב-דש צבי סטפק


מנכ"ל האיגוד אילן פלטו: "גדעון תדמור מביא איתו ניסיון של עשרות שנים בשוק ההון הישראלי ורקורד של הצלחות. ברצוני להודות לצבי סטפק על תרומתו לפיתוח שוק ההון הישראלי"


יו"ר האיגוד גדעון תדמור: "שוק ההון הישראלי יודע לייצר הצלחות מקומיות ובינ"ל. אם נדע לשכלל את פעילות השוק, כל המשק הישראלי ירוויח"


איגוד החברות הציבוריות שמח להודיע על בחירתו של גדעון תדמור, ממייסדי תעשיית הגז הישראלית ויו"ר נאוויטס פטרוליום, ליושב הראש החדש של איגוד החברות הציבוריות. בבחירות שנערכו על ידי האסיפה הכללית של האיגוד נבחר תדמור והוא יחליף בתפקיד את יו"ר מיטב-דש צבי סטפק, מוותיקי שוק ההון הישראלי, אשר הודיע על רצונו לפרוש מתפקיד היו"ר, אך ימשיך בכהונתו רבת השנים כחבר הוועד המנהל של האיגוד. תדמור ייכנס לתפקיד היו"ר בשבועות הקרובים.


מנכ"ל איגוד החברות הציבוריות אילן פלטו מסר: "גדעון תדמור מביא איתו ניסיון של עשרות שנים בשוק ההון הישראלי ורקורד מוכח של הצלחות. החברות הציבוריות עומדות בפני אתגרים לא פשוטים, ואני משוכנע שיחד עם גדעון נפעל לפיתוח שוק ההון הישראלי והגדלת מספר החברות הציבוריות. ברצוני להודות לצבי סטפק על פעילותו ארוכת השנים למען החברות הציבוריות ועל תרומתו לפיתוח שוק ההון הישראלי".


יו"ר האיגוד הנבחר ויו"ר נאוויטס פטרוליום גדעון תדמור מסר: "ברצוני להודות לאסיפה הכללית של איגוד החברות הציבוריות על האמון והבחירה לתפקיד היו"ר. יחד עם הנהלת האיגוד נוביל ליצירת אווירה עסקית נוחה למשקיעים ולחברות הציבוריות, תוך שמירה על רמה גבוהה של ממשל תאגידי והעמקת החיבור בין הציבור הרחב לבורסה ולשוק ההון. שוק ההון הישראלי יודע לייצר הצלחות מקומיות ובינ"ל, ואם נדע לשכלל את פעילות השוק, כל המשק הישראלי ירוויח".


תדמור הוא ממייסדי תעשיית הנפט והגז בישראל והוא נמנה על הגורמים המרכזיים האחראיים להצלחתה. תדמור הוא המייסד והבעלים של שותפות נאוויטס פטרוליום שנסחרת בבורסה הישראלית ועוסקת בפיתוח מאגרי נפט וגז טבעי בצפון אמריקה.


בתפקידיו הקודמים כיו”ר דלק קידוחים וכמנכ”ל אבנר נפט וגז, הוביל תדמור את הפיתוח המוצלח של מאגרי הגז הטבעי "ים תטיס" ו'"תמר", והמשיך לקדם את פיתוח סקטור האנרגיה בישראל באמצעות הובלת רצף תגליות הגז הטבעי לחופי ישראל וקפריסין אשר הגיעו להיקף של כ-42 מיליארד מטר מעוקב (TCF), ואשר בראשן תגליות הענק “לווייתן" ( TCF22) ו"תמר" ( TCF11) .


איגוד החברות הציבוריות הוקם בשנת 1991 והוא הארגון היציג של כלל החברות הציבוריות בישראל. האיגוד מייצג את האינטרסים של החברות הציבוריות והמגזר העסקי מול משרדי הממשלה, ועדות הכנסת, רשות ני"ע והבורסה ונלחם בעודף הרגולציה על שוק הון הישראלי.


בין ההישגים הבולטים של האיגוד בשנים האחרונות ניתן למנות הכרה בהוצאות הנפקה לצרכי מס, מעבר מ-4 דוחות ל-2 דוחות לחברות קטנות, הקלות בתיקון 20 לחוק החברות, הפעלת פורום IR לקידום תחום קשרי המשקיעים בישראל ועוד. האיגוד ממשיך לפעול למניעה של רגולציה מחמירה על חברות ללא גרעין שליטה, לקידום הקלות ושמירה על מעמד ההנהלה והדירקטוריון בהליכי קבלת ההחלטות בחברה הציבורית.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il