TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אשדוד מכוונת להיי טק


פתיחת הבוטקמפ באשדוד. קרדיט יח"צ
נפתחה הכשרה ראשונה מסוגה לתושבי אשדוד והסביבה

לראשונה באשדוד: השבוע יצא לדרכו בוטקמפ ה-DevOps הראשון בניהולה של חברת develeap, שנועד להכשיר מומחי DevOps, אחד התפקידים המבוקשים והמתגמלים בעולם ההיי-טק.


בהכשרה, אשר נערכת במרכז כיוונים באשדוד וניתנת ללא תשלום למועמדים שעברו ראיונות ומבחנים אינטנסיביים טרם קבלתם להכשרה, לוקחים חלק 13 משתתפים תושבי העיר והסביבה.


המסלול הייחודי בן 10 שבועות, מועבר ומנוהל כולו על ידי חברת develeap, אחת החברות המובילות בישראל בתחום ה-DevOps.


לאחר תהליך הכשרה אינטנסיבי הכולל תוכנית לימודים מעמיקה ועבודה מעשית, בוגרים שיימצאו מתאימים יוכלו להיקלט בחברה כעובדים, ולהשתלב בסניף החדש שצפוי להיפתח באשדוד.


יניב קקון המשנה לראש עיריית אשדוד ומחזיק תיק הצעירים בירך על פתיחת הקורס והוסיף: "ההכשרה מצטרפת למרכז היזמות, למאיץ הטכנולוגי ולאקוסיסטם המתפתח במרכז כיוונים בעיר, עם דגש על פיתוח יזמות, בעיקר בעולם ההיי-טק, בקרב תושבי אשדוד".


אתי לוגסי, מנהלת מרכז כיוונים: ״אנו מברכים על שיתוף פעולה זה עם חברת היי-טק ששמה לה כיעד לפתח הון אנושי ולהעסיק צעירים גם מחוץ לגוש דן. הבנו בכיוונים כי מדובר בתחום פיתוח חדש לצעירי העיר, פעילות שתשתלב בכל תחום פיתוח הקריירה בכיוונים, ויחד התחלנו להוביל עם החברה תהליך חשיפה וסינון – והינה נפתח הקורס הראשון. תודות לדינה בר אולפן, המשנה למנכ"ל, וליניב קקון, מחזיק תיק הצעירים, שבזכותם הצלחנו להביא יחד עוד בשורה לצעירי העיר, בהכשרה ובתעסוקה איכותית בעבורם״.


מיקי חובל, תושב אשדוד ופעיל חברתי, מנהל קבוצה ב-develeap ומנהל את פעילותה בדרום: "דבליפ בשיתוף עם מרכז כיוונים ועם עיריית אשדוד שמחים לצאת לדרך במסלול הבוטקמפ הראשון בעיר. התוכנית תאפשר לבוגרים התפתחות אישית ומקצועית בקריירת ההיי-טק, שתשנה את חייהם. הבחירה שלנו באשדוד היא במסגרת מימוש תפיסת Local Grown Hi-Tech – כישרונות מקומיים שישרתו את התעשייה המקומית ומעבר לה, ויכשירו את הדור הבא של ההיי-טק המקומי".
נותר לנו רק לאחל למיזם בהצלחה ומקווים לראות עוד כמוהו.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il