TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בינת פותחת את Bynet Inside LAB, מעבדה חדשנית בתחום ה-AI – INFERENCING


בינת
המעבדה מסיעת ללקוחות OEM הזקוקים לאופטימיזציה לצורך בדיקות ביצועי המודל ובחירה נכונה של פלטפורמת חומרה מתאימה

בשנים האחרונות אנו שומעים יותר ויותר שה־AI (Artificial Intelligence), נכנס כמעט לכל תחום. ארגונים רבים מבינים כי הבינה המלאכותית הוכיחה ומוכיחה את עצמה כמנוע צמיחה משמעותי. דבר נוסף איתו מתמודדים הארגונים הוא השימוש בביג דאטה ובמה שניתן להפיק ממנו. אולם, רוב החברות שאינן מהתחום הטכנולוגי מתקשות למצות את הערך הרב הטמון בנתונים. הסיבות לכך מגוונות וכוללות, בין היתר, מחסור בכוח אדם מיומן, פערים טכנולוגים, חוסר בהבנת הערך והפוטנציאל וחשש מהשקעה גדולה שלא תחזיר את עצמה בהכרח.

מנגד, אותם חברות ערות לכך שכניסה לתחומים אלה, בהקדם, תיצור עבורן מנועי צמיחה משמעותיים, שיפתחו עבורם אופציות וכיוונים לתחומים חדשים. ארגונים אלה יהיו בנקודת פתיחה טובה משמעותית מאילו, שיחכו ויתמהמהו.

לטובת חברות אלה וגופים אחרים, בינת פותחת מעבדה ייחודית וראשונה מסוגה המאפשרת ללקוחותיה לבחון ולאפיין פתרונות, מוצרים ושירותים. תהליך העבודה מתבסס על החומרה והתוכנה של הלקוח והינו ממוקד ובהשקעה נקודתית. במהלך ביצוע תהליך העבודה במעבדה, מומחי בינת מלוים את הלקוח לכל אורך בדיקות ביצועי החומרה ומסייעים לו בבניית התצורה המתאימה ביותר עבור צרכיו. כך, יכולות החברות המשתמשות במעבדה לקצר משמעותית את ה- Time to market. המעבדה עושה שימוש בטכנולוגיות המבססות על Nvidia יחד עם הידע הרב והמולטי-דיסיפלינרי של בינת לשירות מגוון רחב של לקוחות ביניהם גופי AI, OEM, ועוד.

המעבדה מסיעת ללקוחות OEM הזקוקים לאופטימיזציה לצורך בדיקות ביצועי המודל ובחירה נכונה של פלטפורמת חומרה מתאימה. המעבדה מאפשרת ללקוחות OEM להתמקד רק בפיתוח המוצר ובחדשנות ומספק להם את שאר השירותים – במקום אחד.


במהלך ביצוע תהליך העבודה במעבדה, מומחי בינת OEM מלוים את הלקוח לכל אורך בדיקות ביצועי החומרה ומסייעים לו בבניית התצורה המתאימה ביותר עבור צרכיו. כך, המעבדה מייתרת ללקוח את הזמן והעלות להקמת מתקן אופטימיזציה עבור בדיקות האינטגרציה בין התוכנה לחומרה שלו. בסיום תהליך העבודה במעבדה, לקוחות OEM מגיעים לכדי תצורת חומרה סופית עבור המוצר שלהם ובכך חוסכים את הצורך בהקמת תשתית תפעולית והנדסית
לאורך תהליך העבודה במעבדה יתנסה הלקוח במגוון חומרות ויקבל ייעוץ ממומחי בינת/NVIDIA במהלך בדיקות המוצר. המעבדה מאפשרת עבודה בסביבה שאיננה מפריעה לייצור.


Kaleidoo מבית בינת, המתמחה בעלמות ה- Data וה- AI נותנת מענה ושירותים לארגונים וחברות, שמעוניינים לייעל ולמקסם את הפעילות העסקית על ידי הטמעה של פתרונות AI מבוססים למידה חישובית ואנליטיקה מתקדמת. היכולות לבחון וליישם בצורה מהירה רעיונות, כיוונים ודוגמאות הינה קריטי בעולם העסקי והדינמי. השילוב בין מומחי Kaleidoo עם הידע והניסיון בתחום יחד עם החומרה המתקדמת של Nvidia מאפשרת הזדמנות ייחודית לטרנספורמציה אמתית.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il