TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אקסיליון : הזוכים הגדולים בתחרות הסטארט אפים לערים חכמות Smart Cities eXpo2020


אקסליון זוכים במקום הראשון צילם ניב קנטור
אקסיליון קטפה את המקום הראשון וזכתה בשלושה כרטיסי כניסה לתערוכת הערים החכמות הגדולה בעולם בברצלונה !

מי צוות היזמים שצריכים לשייף את הספרדית ? אלגוריתם בינה מלאכותית שהופך רמזורים לחכמים, גידול ירקות על קירות העיר ועוד פתרונות יצירתיים במיוחד התחרו בתחרות הסטארט-אפים לערים חכמות של אנשים ומחשבים.


אקסיליון קטפה את המקום הראשון וזכתה בשלושה כרטיסי כניסה לתערוכת הערים החכמות הגדולה בעולם בברצלונה !


הסטארט-אפ אקסיליון של היזמים אורן דרור ואילן וייצמן נבחר לסטארט-אפ השנה בתחרות Smart Cities של אנשים ומחשבים, שנערכה אתמול (13/1) כאירוע השיא במסגרת וועידת Smart Cities expo2020 השנתית. הזוכה נבחר מתוך כמה עשרות חברות שהשתתפו בתחרות, שהתקיימה בשיתוף פורום המנמ"רים בשלטון המקומי ונציגות מרכז הירידים פירה (FIRA) ברצלונה בישראל. אקסיליון פיתחה אלגוריתם בינה מלאכותית שהופך רמזורים רגילים לרמזורים חכמים, במטרה לתעדף תחבורה ציבורית בערים הגדולות ולקצר משמעותית את זמן העמידה בפקקים. החברה גייסה עד כה שישה מיליון דולר וערכה פיילוטים בין השאר ברכבת הקלה בירושלים ובמטרונית בחיפה.


באחרונה שולבה הטכנולוגיה שלה בשדרה החמישית בניו-יורק, ובקרוב היא תוטמע גם בלאס וגאס ובערים נוספות בארצות הברית. וייצמן אמר כי "הטכנולוגיה של אקסיליון מבוססת על חיישנים המזהים את מיקומם של האוטובוסים ומשדרים אותם לרמזור. המערכת של החברה קוראת מידע מהגלאים השונים המותקנים בכל העיר ופועלת על גבי המעבד הפשוט שקיים כבר כיום ברמזורים, תוך שימוש באנליטיקה חיזויית ולמידת מכונה. כל הרמזורים קשורים למערכת מרכזית, שמיועדת בעיקר לפיקוח ובקרה". נוסף על הגלאים הפשוטים, ייכנסו לשימוש טכנולוגיות מתקדמות של החברה, שיאפשרו להוסיף מידע גם על בסיס מקורות און-ליין כמו ווייז ורשתות סלולריות. צוות אקסיליון קיבל שלוש כניסות לתערוכה הבינלאומית הגדולה בעולם לערים חכמות, שתיערך בנובמבר הקרוב בברצלונה, במסגרת הכנס השנתי שנערך שם בנושא – מתנת נציגות מרכז הירידים FIRA בעיר. את הפרס העניק סרגי'ו ויניצקי, נציג התערוכה בישראל, ושוויו עומד על כמה אלפי יורו. יצוין כי בשנה שעברה הציגה אקסיליון בביתן של עיריית תל אביב-יפו בתערוכה, ואף הגיעה לשלב הגמר של התחרות הבינלאומית של הסטארט-אפים בתחום הערים החכמות, שנערכת מדי שנה במסגרתה.


למקום השני הגיעה ורטיקל פילד של היזם גיא בר נס ושותפים נוספים. החברה פיתחה פתרון שנועד להחליף את החקלאות המסורתית בקירות אורבניים ירוקים ומניבים, באמצעות גידול ורטיקלי חקלאי של צמחי מאכל בלב הסביבה העירונית. שיטה זו מאפשרת את ניצול החללים הפנימיים במרחב העירוני לאספקת מזון בצורה אחידה, קבועה ואיכותית, לאורך כל השנה וללא תלות בתנאי סביבה ואקלים. הילה בר, מנהלת המחקר של ורטיקל פילד, סיפרה כי מטרת המיזם היא "למצוא פתרונות באורבניזציה לאתגרים כמו זיהום אוויר ולתרום למאזן פחמן ניטרלי, באמצעות קירות ירוקים". החברה נהנית ממטריה מחקרית של אוניברסיטת בר אילן, המכון הוולקני, הטכניון ועוד.
למקום השלישי הגיעה פלייקום, שהוקמה על ידי יוסי גולן ומשה לוגסי, ופיתחה פתרון להקמת מערכת תקשורת דור חמישי בעיר החכמה.


"עיר חכמה מורכבת מרמזורים חכמים, מכוניות אוטונומיות, תאורה חכמה, פחים חכמים, חנייה חכמה וכדומה, ועל מנת שהיא תתפקד כראוי, יש צורך בתקשורת אופטימלית במקומות הנכונים", אמרו השניים. פלייקום מציעה פתרון לכיסוי תקשורת מתקדמת ואופטימלית לתושבים, תוך הפחתה של נזקי קרינה סביבתיים ותשתית לדור החמישי, כאשר המוצר מתאים לכל רשות מקומית שמעוניינת לנהל ולמטב את המרחב התקשורתי המתקדם, הסבירו היזמים. הפתרון מיועד עבור חברות טלקום שפורסות רשתות תקשורת, וליבת המוצר היא אלוגריתם חדשני, בשילוב עם אפליקציה וחומרה תומכת. החומרה מורכבת מכלי טיס (רחפנים) עם מערכות תקשורת רלוונטיות. פלייקום ערכה פיילוטים מוצלחים עם מספר חברות תקשורת, והיא נמצאת בהליך אישור הפטנט.
בין השופטים בתחרות היו סרג'יו ויניציקי, נציג תערוכת Smart Cities ברצלונה בישראל, נותנת החסות הראשית לתחרות; דפנה לורינץ, דירקטורית מועדון היזמות באוניברסיטת בר אילן; ד"ר עדי קפליוק, לשעבר יו"ר פורום המנמ"רים בשלטון המקומי ומנמ"ר עיריית גבעתיים; קובי נוח, מנמ"ר עיריית רמת גן, אורי בן ארי, יועץ בכיר לערים חכמות; רן גולדשטיין ממרכז בר אילן לערים חכמות, דורון אמיר מנכ"ל חברת הסייבר פלקיסוו; ומומחים נוספים לערים חכמות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il