TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

יותם יקיר נבחר כמנכ"ל מוזיאוני חיפה


יותם יקיר קרדיט צילום דוברות הכנסת יצחק הררי
יותם יקיר צפוי להתחיל את תפקידו בחודש הבא
ראש חטיבת ההסברה בכנסת ודובר הכנסת לשעבר יותם יקיר, צפוי להתמנות לתפקיד מנכ"ל מוזיאוני חיפה. דירקטוריון חברת מוזיאוני חיפה, בראשות יושבת הראש נעמה לזימי, אישר פה אחד את המינוי ואחל הצלחה ליותם יקיר. המינוי טעון עדיין את אישורו של משרד הפנים.

יותם יקיר נבחר על ידי וועדת איתור לתפקיד מנכ"ל מוזיאוני חיפה, תפקיד עליו התמודדו עשרות מועמדים, ונחשב לתפקיד משמעותי בהגשמת חזון ראשת העיר חיפה עינת קליש-רותם להפוך את חיפה לעיר תיירות ומוזיאונים מרכזית שתמשוך אליה קהלים חדשים ומגוונים מרחבי הארץ והעולם. בראש ועדת האיתור עמדה יו"ר הדירקטוריון נעמה לזימי, וחבריה היו מנכ"ל עמותת סחלבים בעיריית מודיעין מכבים-רעות מיקי בר, ונציג משרד הפנים בשארה עבסאוי.

יותם יקיר נולד וגדל בחיפה והוא איש תוכן בכיר, עיתונאי בעברו, שמילא תפקידים בכירים בעיתונות ובתקשורת, בין השאר כמנהל מחלקת החדשות של גלי צה"ל, ראש סניף ידיעות אחרונות בחיפה והצפון, עורך מקומוני הצפון ועורך "קול חיפה" של רשת ידיעות תקשורת ועוד. בשנים האחרונות מילא כאמור תפקיד בכיר בהנהלת הכנסת ועוד קודם לכן כיהן כדובר קבוצת התקשורת "בזק". יותם יקיר גם כיהן כסגן נשיא לפיתוח משאבים בשני מוסדות אקדמיים נחשבים - המרכז הבינתחומי הרצליה והאקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים. יקיר בן 56, חי עם בת זוגו לאה ואב לנוגה ואיתמר.

יותם יקיר צפוי להתחיל את תפקידו בחודש הבא.

חברת מוזיאוני חיפה היא חברה לתועלת הציבור (חל"צ) ומאגדת בתוכה את המוזיאונים המובילים בחיפה ובהם מוזיאון חיפה לאמנות, המוזיאון הימי הלאומי, מוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית , מוזיאון העיר- חיפה, מוזיאון הרמן שטרוק ומוזיאון מאנה- כץ. במוזיאוני חיפה מבקרים מדי שנה כ-200,000 מבקרים. 140 העובדים של מוזיאוני חיפה מפיקים למעלה מ-30 תערוכות שזוכות להכרה ארצית ובינלאומית בתחומי האמנות העכשווית, האמנות היפנית , האמנות המקומית והבינלאומית , תערוכות היסטוריות וארכיאולוגיות ותערוכות בהקשר של העיר חיפה.

יושב ראש הכנסת יולי יואל אדלשטיין : "יותם יקיר מוכר לי היטב כאדם מוכשר במיוחד וכמי שתמיד הולך עם הלב. אם ליבו של יותם מנחה אותו לאתגר חדש, אני סמוך ובטוח שימשיך להוליך גם במוזיאוני חיפה שינויים משמעותיים והתפתחות שתרתק רבים. מברך אותו בחום ומאחל בהצלחה".

יו"ר דירקטוריון מוזיאוני חיפה, נעמה לזימי: "שמחה לברך על מינויו של יותם יקיר למנכ"ל החדש של חברת מוזיאוני חיפה. בתום תהליך ארוך, מסודר ומקצועי, אני בטוחה כי בחרנו את המועמד המתאים ביותר לפיתוח והצעדת המוזיאונים קדימה. מתוך, חזון, אהבת האמנות, התרבות, הרוח והקהילה. בהצלחה גדולה מכולנו".

ראשת העיר חיפה, ד"ר עינת קליש-רותם: "מברכת על אישור הדירקטוריון למינוי יותם יקיר כמנכ"ל החברה, אני רואה במוזיאונים חלק חשוב ומשמעותי בציר התרבותי- עירוני- חברתי של חיפה וצופה שיתוף פעולה מפרה שייקח את המוזיאונים שלנו קדימה, לחדשנות, אומנות פורצת דרך והתפתחות מרשימה לטובת כלל הציבור".

יותם יקיר: "מודה על הבחירה בי ומבטיח לא לאכזב. יש לי קשר רגשי עמוק לחיפה, שהיא אחת הערים היפות בתבל - מהערים הנדירות שיכולות 'למגנט' המוני מבקרים ותיירים. פיתוח מוזיאוני חיפה הוא חלק מחזון רחב ובתפקיד מנכ"ל המוזיאונים יש לדעתי סיכוי אמיתי ליצירת שינוי של הצבת חיפה כעיר מוזיאונים מרכזית. מבחינתי זהו אתגר יצירתי ומרתק, שאני ממתין לו בציפייה עצומה".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il