TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הדרך להרמוניה עסקית עוברת בחיבור מדוייק ללקוח


Natural_Intelligence - Orly. קרדיט - יחצ.
שנה וחצי לאחר הטמעה של מערכת Dell Boomi, המיוצגת על-ידי מטריקס, חברת האינטרנט Natural Intelligence מכתירה את הפרוייקט כהצלחה עסקית ותפעולית

חברת האינטרנט המובילה Natural Intelligenceבחרה בפתרונות האינטגרציה בענן של Dell Boomi הבינלאומית, המיוצגת בישראל על ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס. המערכת שהוטמעה בהצלחה מאפשרת לחברה ליהנות משיקוף מדויק של הכנסות מלקוחות באופן יומיומי. כתוצאה מכך, החיבור הבלתי אמצעי של החברה ללקוחותיה מאפשר לה לקבל החלטות עסקיות בתבונה וביעילות רבה יותר.


Natural Intelligence מפעילה אתרי השוואות עשירים בתוכן ומידע במגוון תחומים, אשר מסייעים לצרכנים בתהליך המחקר לקראת רכישה מושכלת של מוצרים ושירותים. רכישת שירות או מוצר מתבצעת בפועל באתר הלקוח, שהינו אתר נפרד מהאתרים של Natural Intelligence.


מסלול הרכישה מציב בפני החברה אתגר עצום של איסוף, עיבוד וניטור נפח אדיר של נתונים מכ-600 לקוחות מדי יום. בעבר תהליכי האינטגרציה של העברת נתוני המכירות מהלקוחות היו אורכים מספר ימים ולעיתים אף יותר משבוע - קצב שאיננו הולם חברה המנהלת מאות לקוחות, מריצה אלפי קמפיינים ומנטרת מיליוני משתמשים. בחברה הבינו כי ניהול יומיומי נכון ויעיל של הדאטה הוא קריטי להשגת יעדים עסקיים ומהותי ליצירת חיבור אפקטיבי של החברה עם לקוחותיה.

היום, לאחר הטמעה מוצלחת של פתרונות Dell Boomi, האינטגרציה מול הלקוחות הופחתה ממספר ימים לשעות בודדות, העבודה הידנית המסורבלת הוחלפה באוטומציה מהירה וקלה, ניהול האינטגרציה עבר מידם של אנשי פיתוח למיישמים בקבוצת הפיתוח העסקי הודות לשימוש בפלטפורמת low code, זמני התגובה צומצמו משעות לדקות, יישום ההתאמות הנדרשות לכל לקוח הואץ, וכמות הבאגים - כמו גם חומרתם - הופחתה באופן דרסטי. בזכות כל אלו הצליחה Natural Intelligence לייצר "הרמוניה דאטאית": הדאטה זמינה מיידית כל יום ומשוקפת לעובדי החברה שמסוגלים בכל מצב נתון לקבל עדכון אודות המצב העסקי של כל פרויקט.


"פתרון Dell Boomi נבחר לאחר בחינת ארבעה פתרונות של פלטפורמות ענן מהחברות הגדולות והידועות בעולם בתחום", מציינת אורלי ג׳יראסי גנור, סמנכ״לית, מנהלת אופרציה עסקי ב-Natural Intelligence. "הבדיקה שלנו כללה הוכחת היתכנות עם כל אחד מהמוצרים שעמדו שעל הפרק. המערכת של Dell Boomi נמצאה המתאימה ביותר עבורנו. התרשמנו מהיציבות הטכנית של המערכת, אהבנו את חווית השימוש במוצר שהייתה מאוד ידידותית למשתמש, וכוללת מממשק נח ואינטואיטיבי להפעלה. בשיחות עם נציגי Boomi חשנו גם ביטחון ברמות המקצועיות והמקצוענות, הידע והניסיון העשיר, והשירות המקצועי והמדויק".


שיתוף הפעולה מתחיל בבחירה של המערכת אך המבחן האמיתי הוא בהמשך העבודה השוטפת. גנור מספרת: "מנסיוני, עבודה עם מערכות דורשת לרוב ליווי מאוד תכוף וממושך עם הספק. הופתעתי לטובה לגלות שבמהלך שנה וחצי מאז אימצנו את המערכת, סביבת העבודה שלנו מעולם לא נפלה. בכל התקופה הזאת נדרשנו רק פעם אחת לפנות לספק - וקיבלנו סיוע בתוך שעה מהפנייה, בסוף שבוע. ל-Boomi יש 300 שותפים עסקיים בעולם, וקהילה בועטת של למעלה מעשרת אלפים לקוחות, שמשתפת, מייעצת ומתדיינת בנושאים מקצועיים. השירות והמקצועיות ללא ספק משחקים תפקיד מרכזי בהצלחה של הפרויקט, שאפשר לנו חיבוריות בלתי אמצעית ללקוחות - ברמה הטכנית והעסקית כאחד."


יונתן רוזנטל, מנהל תחום אינטגרציה בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, אמר: "יותר ויותר ארגונים מגלים את הייתרונת שבמעבר לענן ואנחנו שמחים שבאמצעות פתרונות האינטגרציה בענן של דל בומי, גם חברת Natural Intelligence מצטרפת לתהליכים חדשניים אלו. לרשות העובדים עומדת כעת האפשרות למקסם את התהליכים בכל פרויקט, דבר שמביא לגמישות תפעולית רבה והתייעלות ארגונית. ניכר כי החברה עברה שינוי משמעותי מאז החל הפרויקט, כשהיא מציגה צמיחה עסקית משגשגת".

אודות חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס
חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מייצגת בישראל חברות תוכנה בינלאומיות מובילות מזה 30 שנה, כמו גם פתרונות ישראלים מבטיחים, ומספקת שירותי שיווק, ניהול מוצר, יישום ותמיכה מלאה לפתרונות אלו.
החטיבה מספקת פתרונות תוכנה בכל עולמות התוכן של עולם ה-IT, ביניהם: BIG DATA,BI/AI, APM ניטור חווית משתמש, ניהול מערכות, קוד פתוח, שליטה ובקרה, ניהול ידע, ניהול תוכן, אינטגרציה, אבטחת מידע, בדיקות, ניהול הדפסות ועוד. חטיבת מוצרי התוכנה פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם חטיבותיה השונות של מטריקס בתחומי ייעוץ, ביצוע פרוייקטים, הדרכה והטמעה. לחטיבה רשת שותפי יישום ואינטגרציה מתמחים המיישמים ומשלבים את מוצרי החטיבה בפרוייקטים מגוונים.


החטיבה הינה מרכז הידע הגדול ביותר בארץ לפתרונות בינ"ל בתחומי ה-IT השונים ומביאה את הידע והניסיון ללקוחות בארץ בכל מגזרי השוק עם עשרות אנשי מקצוע ומומחים טכנולוגיים המספקים תמיכה, ייעוץ וליווי. לחטיבה מומחיות ייחודית בתחום ה-OEM עבור מגזר הייטק וה-ISV. החטיבה מפעילה מרכז שירות ותמיכה הפועל תחת תקן SO – 9000 הפועל 24/7 וכן שירותי תמיכה ולוקליזציה בבית הלקוח.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il