TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מלאנוקס טכנולוגיות מודיעה כי טכנולוגיית 200 גיגהביט אינפיניבאנדHDR תאיץ את מחשב העל החדש במרכז האירופאי לחיזוי מזג אוויר לטווח בינוני ( ECMWF)


מלאנוקס
מחשב העל המקושר על ידי איניפיניבאנד HDR יגדיל את כוח המחשוב של המרכז למחקר אקלים ומזג אוויר פי חמש ויאפשר חיזוי משופר ומדויק יותר

מלאנוקס טכנולוגיות (NASDAQ:MLNX), מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות חכמים מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון, הודיעה היום כי טכנולוגיית ה-200 גיגהביט אינפיניבאנד HDRנבחרה על ידי המרכז האירופאי לחיזוי מזג אוויר לטווח בינוני (ECMWF) להאיץ את מחשב העל החדש והמוביל בעולם שלהם, המבוסס על טכנולוגיית BullSequana XH2000 האחרונה של Atos. על ידי מינוף קצב העברת הנתונים המהירה של אינפיניבאנדHDR , זמן ההשהיה הנמוך במיוחד, ומנועי מחשוב חכמים ברשת, המרכז ישפר, יאיץ ויגדיל את הדיוק של תחזיות מזג האוויר.

"אנו דורשים את כוח מחשוב העל הטוב ביותר ואת הטכנולוגיות הטובות ביותר הקיימות לפעילות החיזוי המספרית שלנו", אמר ד"ר פלורנס ראבייר, מנכ"ל מרכז החיזוי ECMWF. "עם יכולות מחשוב העל החדשות, כעת נוכל להפעיל תחזיות ברזולוציה גבוהה יותר תוך פחות משעה ולאפשר תחזיות מזג אוויר משופרת הרבה יותר. ככל שהממשלות והחברה ממשיכות להתמודד עם השפעות מזג האוויר שנהיה קשה יותר ויותר, אנו גאים להסתמך גם על מחשב על שנועד למקסם את היעילות האנרגטית".

מחשב העל החדש שיוקם בשנת 2020 יהיה אחד ממחשבי העל המטאורולוגיים החזקים בעולם, שיתמוך בחיזוי מזג אוויר וחוקרי מזג אוויר ביותר מ-30 מדינות ברחבי אירופה. הפלטפורמה החדשה, המשתמשת באינפיניבאנד HDR תאפשר להריץ תחזיות מזג אוויר הסתברותיות ברזולוציה גבוהה בכמעט פי שתיים יותר תוך פחות משעה ולשפר את היכולת לפקח ולחזות תופעות מזג אוויר ההופכות קשות יותר ויותר ולאפשר למדינות אירופה לנקוט אמצעי זהירות פרואקטיביים לשמירה על חיים ורכוש.


"אנו גאים בכך שפתרונות ה-200 גיגהביט אינפיניבאנד HDR שלנו יאיצו את אחד ממחשבי העל המטאורולוגיים החזקים ביותר בעולם במרכזECMWF ", אמר גלעד שיינר, סמנכ"ל שיווק בכיר במלאנוקס". “הדמיות אקלים ומזג אוויר הן פעולות מחשוב ומידע אינטנסיביות, ודורשות את טכנולוגיית הקישוריות המתקדמת ביותר כדי להבטיח תוצאות מהירות ומדויקות. טכנולוגית אינפיניבאנדHDR כוללת מספר מנועי האצת וניתוח נתונים, מה שהופך אותה לטכנולוגיה המובילה ליישומים כאלה. אנו מצפים להמשך העבודה עם ECMWF ו- Atos, כדי לפתח את יכולות מחשוב העל הדרושות להדמיות מדויקות ומורכבות עוד יותר בעתיד".

היתרונות הטכנולוגיים של אינפיניבאנד למחקרי אקלים ויישומי חיזוי מזג אוויר הניעו רבים מסוכנויות השירות המטאורולוגיות המובילות בעולם לבחור באינפיניבאנד כדי להאיץ את פלטפורמות מחשב העל שלהן. ביניהן: מטאו פראנס (צרפת), המכון המטאורולוגי הפיני (פינלנד), המינהל המטאורולוגי של סין (סין), השירות המטאורולוגי בבייג'ינג (סין), המרכז הלאומי למחקר אטמוספרי (ארה"ב) וכמובן המרכז האירופאי לתחזיות מזג אוויר בטווח בינוני (בריטניה).

"השילוב בין פתרון האינפיניבאנד HDR של מלאנוקס לבין מחשב העל BullSequana XH2000של Atos מספק טכנולוגית מחשוב על מובילה בתעשייה להאצת יישומים מטאורולוגיים, יחד עם יישומים אחרים למחשוב עתיר נתונים", אמר אנדי גרנט, סמנכ"ל קבוצה, עסקאות HPC אסטרטגיות גדולות ב- Atos. "הטכנולוגיה המשולבת נבחרה על ידי סוכנויות מובילות כמו מטאו צרפת והמכון המטאורולוגי הפיני עבור מחשבי העל החדשים שלהם. אנו נרגשים לבנות עוד מחשב עלBullSequana XH2000 – 200G HDR אינפיניבאנד בשנת 2020, ולעבוד יחד לשיפור היכולת של אירופה להבין ולחזות תופעות מזג אוויר ואקלים".

מקורות נוספים:
למד עוד על מתאמי ומתגי הרשת בטכנולוגיית אינפיניבאנד 200G HDR
עוד על המוצרים והפתרונות שלנו: www.mellanox.com
עוד על פתרונות ה HPC שלנו: http://www.mellanox.com/solutions/hpc/
עקוב אחרינו ב: Twitter, Facebook, , LinkedIn, and YouTube
הצטרפו לקהילת מלאנוקס

אודות מלאנוקס
מלאנוקס טכנולוגיות (NASDAQ: MLNX) היא החברה המובילה בעולם לאספקת פתרונות ושירותי קישוריות אינפיניבנד ואית'רנט מקצה לקצה עבור שרתים ומערכות אחסון. מוצרי מלאנוקס מביאים למרב את הביצועים של מרכזי נתונים, מספקים רוחב פס הגדול בתעשייה, זמן תגובה המהיר ביותר, המאפשרים העברת נתונים מהירה יותר ליישומים והתרת חסימות בביצועי מערכות. החברה מציעה מבחר פתרונות לקישוריות מהירה: מתאמים, מתגים, תוכנה וסיליקון המאיצים זמן הפעלת יישומים וממקסמים הכנסות לטווח רחב של שווקים לרבות מחשוב עתיר ביצועים, מרכזי נתונים לארגונים, Web 2.0, מחשוב ענן, אחסון, ושירותים פיננסיים. מידע נוסף זמין באתר החברהwww.mellanox.com .



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
29/1/20
1. אמצעים לשרתים - אופיר לנדר
כתבה מאוד מעניינת. חשוב לציין שהובלת שרתים צריכה לכלול ציוד מיוחד להובלת חדרי השרתים והמחשבים כגון אמצעי העברה מרופדים לצורך העברת ציוד אלקטרוני רגיש ללא גרימת נזקים כלשהם. למשל, ממה שבדקתי שימוש במנוף מכאני יכול לסיוע בהובלת שרתים גדולים במיוחד.מצאתי על מידע מעולה בhttps://bit.ly/2O5PSG0 ואני חושבת שיוכל לסייע גם לכם.
[סגור תגובה]
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il