TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מנור וכפיר גינדי מתמזגים עם קאנומד


חגית ויינשטוק - צלמת ליהי אדל-חסון
נחתם הסכם למיזוג פעילות הקאנביס הבינ״ל של מנור וכפיר גינדי, בעלי אי.יו. ביופארם עם קאנומד
קאנומד תצא לגיוס ציבורי בהיקף של 18 מיליון שקל המהווה תנאי למיזוג

החברה הממוזגת תחזיק במתקן גידול Indoor בתקן EU-GMP וכן בחוות גידול מאושרת לגידול מסחרי

ד״ר מיקי דור שכיהן בעבר בתפקיד ניהול בכיר ביחידה לקאנביס רפואי שבמשרד הבריאות, מצטרף לצוות הניהולי של החברה בתפקיד מנהל רפואי ראשי

החברה צפויה לפעול בכל שרשרת הערך והתקשרה בהסכם לרכישת שליטה בבית מרקחת המתמחה בתחום הקאנביס הרפואי

אי.יו.ביופארם (EU BIOPHARM), חברה בבעלות מנור וכפיר גינדי (כבעלי השליטה) ועוה"ד חגית ויינשטוק ודודו זהבי (כבעלי מניות מיעוט), העוסקת בגידול, שיווק והפצת קנאביס רפואי, חתמה על הסכם לרכישת אחזקות שליטה של 50.02% בקאנומד (ת"א: קנמד-ש), חברה ציבורית בעלת חממות פעילות ורישיונות לריבוי וגידול מסחרי של קנאביס רפואי.

ההסכם כפוף להשלמת הנפקה ציבורית של 18 מיליון שקל, בה ישתתפו כפיר ומנור גינדי בהיקף של כ-3 מיליון שקלים לפחות. במסגרת ההסכם יוקצו מניות נוספות למנור וכפיר גינדי, על פי עמידה באבני דרך שנקבעו בהסכם.

ד״ר מיקי דור, לשעבר הרופא הראשי של היחידה לקאנביס רפואי (יק"ר) במשרד הבריאות, מצטרף לצוות הניהולי של החברה בתפקיד מנהל רפואי ראשי.

בעלי מניות המיעוט באי.יו.ביופארם, עו״ד חגית ויינשטוק ודודו זהבי ממשרד עורכי הדין ויינשטוק-זהבי, הובילו וליוו את העסקה ואת המינוי עד להשלמתם, כמומחים מובילים לרגולציה ועסקאות בשוק הקנאביס הבינלאומי.

כפיר גינדי, מייסד-שותף באי.יו. ביופארם: "אנו שמחים לקדם את המיזוג עם קאנומד. החברה המשותפת גם תייצר קנאביס רפואי לשוק המקומי על פי התקינה החדשה של משרד הבריאות מהחווה של קאנומד וגם תמכור, על פי הסכם קיים, תוצרת קנאביס רפואי לחו"ל. אנו פועלים להקמת מתקן ה-Indoor שלנו בתקינת EU-GMP כך שנוכל לייצא כאשר ייפתח הייצוא מישראל.״

קאנומד היא חברת ציבורית הנסחרת בבורסת תל אביב ועוסקת בתחום הקנאביס הרפואי. לחברה מתקן גידול בבקעת הירדן שקיבל רישיון לריבוי וגידול מסחרי וצפוי לקבל אישור על עמידה בתקן IMC-GAP. לקאנומד חממות פעילות עם אפשרות להרחבה משמעותית, 17 קוי גנטיקה של קנאביס והסכם מחייב למכירת התוצרת עם חברה ישראלית.

אי.יו.ביופארם החלה בהקמת מתקן גידול Indoor מתקדם ומפעל לעיבוד תוצרת קנאביס רפואי, בשטח כולל כ-3 דונם באזור התעשייה ציפורית שיפעל בתקינת EU-GMP, IMC-GAP, IMC-GMP מתוך מטרה לספק תוצרת קנאביס רפואי בעיקר לשוק הבינלאומי. כושר ייצור המתקן יעמוד על כ-8 טון בשנה. תחילת פעילות במתקן מתוכננת לרבעון הרביעי של 2020. לחברה הסכם הפצה מחייב למכירת תוצרת בהיקף 3 טון לשנה עם החברה הגרמנית ACA Muller, המייבאת מוצרים רפואיים ומשווקת אותם, בין השאר, בבתי מרקחת בגרמניה ובעולם. אי יו ביו פארם רכשה 55% מבית מרקחת במרכז המתמחה במכירת קאנביס רפואי בהיקפים משמעותיים. לאי.יו. ביופארם החזקה בחברת הפצה גרמנית אחרת בעלת רישיון להפיץ קנאביס רפואי באירופה . בעלי השליטה בחברה הם מנור וכפיר גינדי - אנשי עסקים ויזמי נדל"ן ישראלים, בניו של משה גינדי וחלק ממשפחה ענפה של יזמי נדל"ן. מנור גינדי נולד ב-1974 בראשון לציון, שירת בצה"ל במודיעין חיל האוויר. הוא נמנה על המייסדים של "גינדי TLV", יחד עם אחיו רו״ח כפיר גינדי יליד שנת 1981. מנור וכפיר הם מבעלי חברות בתחום הנדל"ן מתחילת שנות ה-2000. בעלי מניות מיעוט בחברה הם עו"ד חגית ויינשטוק ועו"ד דוד זהבי, מייסדים שותפים במשרד עוה"ד ויינשטוק-זהבי.

ויינשטוק-זהבי הוא משרד עורכי-דין בעל ניסיון עשיר ורב שנים של ייעוץ וייצוג משפטי לחברות ומשקיעים מובילים, פרטיים וציבוריים, בישראל ובחו"ל. החברה מתמחה מאז שנת 2015 בנושאי שוק הקנאביס המוסדר הגלובלי, עם דגש על תחומי הרגולציה, הליטיגציה והעסקאות בתחום בישראל, אירופה וקנדה, מה שהופך את המשרד למומחה המוביל בישראל בתחום זה. המשרד מייצג נכון להיום עשרות חברות ומשקיעים מהארץ ומהעולם בתחום, וככזה מהווה מרכז גלובלי ליצירת קשרים ושיתופי פעולה בינלאומיים בין משקיעים וחברות, ומספק גם ליווי וייעוץ בעת הקמת חברות קנאביס בעלות פעילות תפעולית על גבי כל שרשרת הערך של הקנאביס - מגנטיקה, דרך גידול וייצור, ועד פיתוח ושיווק מוצרים ותוצרת. המשרד הוקם בשנת 2006 על ידי עו"ד חגית ויינשטוק ועו"ד דוד זהבי, ומונה כיום צוות של עשרה עורכי-דין מומחים כל אחד בתחומו, ודוברי עברית, אנגלית, איטלקית וצרפתית. משרדי ויינשטוק-זהבי נמצאים בתל אביב.

עורכי הדין אילן גרזי, עליזה גביזון ונועה רגב ממשרד פרל כהן ייצגו את קאנומד במסגרת עסקת המיזוג. את האחים גינדי ייצג בעסקה משרד עורכי הדין AYR – עמר רייטר ז'אן שוכטוביץ ושות', באמצעות עו"ד תומר אלטמן, שותף וראש תחום ני"ע, ועו"ד רחלי זילברפרב-שרייבר, מהמחלקה המסחרית.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il