TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

לנובו ב-CES2020 - מכשירי ThinkSmart המחוברים מגדירים את נוף המשרד החכם החדש


לנובו
פורטפוליו פתרונות מורחב של לנובו כולל את הכלים החדשים ThinkSmart View, ThinkSmart Hub 700 ו-ThinkSmart Manager

לנובו מכריזה ב-CES 2020 על תוספות חדשות לפורטפוליו ThinkSmart שלה. מדובר בתוספות שנועדו להביא שינוי בתקשורת העסקית עם חוויות פגישה משופרות ברמה האישית והקבוצתית. ThinkSmart View החדש הוא התקן תקשורת עסקית אישי לניהול שיחות אודיו ווידאו בפלטפורמת Teams של מיקרוסופט. כן הכריזה החברה על ThinkSmart Hub 700.


מדובר בפתרון Teams מודולרי שכולל בין השאר תצוגת בקרה מבוססת מגע הניתנת להזזה לשימוש בחדרי ישיבות. בנוסף, מציגה לנובו כיצד הפתרונות הללו ניתנים לניהול באמצעות ThinkSmart Manager, תוכנה קניינית המאפשרת לנהל בקלות את מלאי התקני ה-ThinkSmart שלה.


ההתפתחות בנוף המשרד החכם
סביבת העבודה נמצאת בהתפתחות מתמדת, וחברות מובילות בוחנות דרכים ליצור סוגים חדשים של מרחבי עבודה בסביבות המשרדיות כדי לאפשר סגנונות עבודה שונים. כתוצאה מכך, שוק שיתוף הפעולה מתמודד עם מספר הולך וגדל של אתגרים בהיבטי פרטיות, פרודוקטיביות ועבודת צוות. לעובדים יש שליטה גדולה יותר בלוחות הזמנים, והצורך בסביבת עבודה דינמית בה אנשים מגלים מעורבות רבה יותר באופן מקומי וגם בעבודה מול חברים שיושבים במקומות מרוחקים, רק מוסיף ללחץ במקרה של מערכות תקשורת עסקיות המשתמשות בטכנולוגיה מיושנת. אסטרטגית המשרד החכם של לנובו מתמקדת באתגרים אלו.


התכנון של פתרונות שונים המתייחסים לצרכי שתוף שונים יניע תועלות מציאותיות. ארגונים יכולים לטפח חוויות עובדים חיוביות ולאפשר עבודה גמישה יותר. זה עוזר למשוך כישרונות וגם לשמור עליהם, ולשחרר את יצירתיות העובדים. הפתרונות עצמם יכולים להכיל חומרה, תוכנה ושירותים, כולל שירותי המשרד המקצועיים החכמים של לנובו, באמצעותם אנו עוזרים ללקוחות לאמץ טכנולוגיות מקושרות חדשות המשתלבות בדרכי העבודה המודרניות הללו. ThinkSmart גם עוזרת להגן עליכם עם שילוב של פתרונות אבטחה בפורטפוליו ה-ThinkShield שמציעים חבילה של תהליכים ויכולות בהתאמה מלאה לשמירה על הנכסים שלכם.


המרחב האישי

משרד פתוח מקדם את שיתוף הפעולה החברתי ומטפח עקרונות עבודת צוות. עם זאת, הוא גם מפתח אתגרים חדשים בפני התקשורת העסקית. פרטיות וסודיות הם כנראה האלמנטים הברורים ביותר שנפגעים, אבל יש להתמודד גם עם 'זיהום הרעש' המשרדי ועם הדור הקודם של טכנולוגיות לניהול וביצוע פגישות. ThinkSmart View החדש המבוסס על המערכת על שבב APQ8053 של קוואלקום, מספק התקן ייעודי מבוסס מסך מגע לביצוע שיחות וועידה באודיו או וידאו באמצעות Teams. האפשרות להתחיל פגישה בלחיצה בודדת על התצוגה המובנית משמעותה שניתן להצטרף לשיחות תוך מספר שניות בלבד במקום דקות, ואם מצמדים את ההתקן לאוזניות בלוטות', המשתמשים יכולים באופן למעשה לבטל לחלוטין את רעשי הרקע וגם לחזק את היבט הסודיות. מכסה מצלמה פיזי מובנה ואפשרות לנעול את ההתקן באמצעות קוד PIN מספקים אבטחה מבורכת.


ThinkSmart View תוכנן גם לעבוד בסביבות חוץ-משרדיות. העיצוב הידידותי למשתמש מאפשר תפקוד גם בסביבה בה מספר עובדים משתמשים באותו שולחן והוא גם יכול להשתלב היטב במשרד ביתי. הגמישות שלו יכולה אף להוביל לעידן חדש של חדרי טלפון חכם לשימושי ציבורי.


מרחבי היוועדות
הפתרונות הייעודיים שלנו המבוססים על ThinkSmart Hub 500, עם Teams Rooms של מיקרוסופט או עם Rooms של זום, מספקים לקבוצות קטנות של עובדים את היכולת לבצע פגישות במרחבי היוועדות ייעודיים קטנים עד בינוניים.


המרחב הקבוצתי
עבור קבוצות גדולות יותר וחדרי ישיבות תכננו מחדש את ThinkSmart Hub 700. משוב מלקוחות הראה את הצורך בפתרון מדף ניתן להתאמה עם איכות האודיו הגבוהה ביותר ועם בקרות פגישה מובנות. ThinkSmart Hub 700 עבור Teams החדש הוא פתרון שיתוף פעולה מודולרי עבור חדרי ישיבות בינוניים עד גדולים המציע תצוגה ניתנת להזזה עם בקרות ותפקודיות מבוססי מגע. נגיעה אחת היא כל מה שצריך כדי להתחיל פגישה, והשליטה המלאה בפגישה עם יכולת שיתוף תכנים נגישים באמצעות התצוגה הברורה. טכנולוגיית הקול Dolby Audio מקושרת לארבעת הרמקולים המובנים ומערכי המיקרופונים עם יכולת קליטה היקפית מלאה להתמודדות עם אתגרי הקול בחדרי הישיבות הגדולים יותר.

ערכות של Zoom Rooms עבור מרחבי פגישות קטנים, בינוניים וגדולים הכוללים את ThinkSmart Edition Tiny for Zoom (המבוסס על ThinkCentre M920q) זמינות כעת לרכישה. הערכות כוללות את הבקר Tab M10של לנובו, מעמד של הקלר וכן מיקרופונים, רמקולים ומצלמות של לוג'יטק.
בקרוב נרחיב את מרחב הפתרונות של ThinkSmart Edition Tiny כך שיכלול גם את Teams Rooms של מיקרוספט ו-Tap של לוג'יטק.


פריסה וניהול
משרדים מחולקים היום לשטחים שונים, בגדלים שנעים מחדרונים בגודל צנוע ומרחבי היוועדות ועד שטחים גדולים ופתוחים וחדרי פגישות רשמיים. כשחברות מעריכות את צרכי שיתוף הפעולה שלהן במשטחים הללו הן מתאמצות למצוא פתרונות משלימים כדי לאפשר את הפריסה האידיאלית.


שירותי המשרד המקצועיים החכמים של לנובו יכולים לעזור לכם עם שירותים מקצה לקצה, החל בייעוץ דרך פריסה ועד ניהול. ויותר מכך, עם תוכנת ThinkSmart Manager החדשה, הניהול של התקני ThinkSmart נבחרים אף פעם לא היה קל יותר. מחלקות ה-IT יכולות לעקוב, לנהל, להגדיר, לעדכן ולפתור בעיות של התקני ה-ThinkSmart בארגון מתוך פלטפורמת ניהול אחודה. לוח מעקב אחד מספק סטטוסים בזמן אמת, והוא יכול ליצור דוחות לגבי נושאים ומגמות שימוש שעוזרים לשפר ולמטב את היעילות של פתרונות המשרד החכם. ThinkSamrt Manager, עם ההגנה של Lenovo Secure Authentication, יכול גם לשנות מרחוק את סיסמאות ה-BIOS והאדמין הראשי בהתקני ThinkSmart ולמנוע שימוש במחברי USB לא רצויים כדי לשפר את ההנה.


אקו סיסטם נרחב
עם האקו סיסטם הנרחב של השותפים שלנו, כגון תצוגות אינטראקטיביות חכמות של אבוקור, מצלמות בינה מלאכותית של האדלי, ועזרי AV של לוג'יטק נשפר עוד יותר את חוויות המשתתפים כדי להפוך את הפגישות למהנות בעזרת העוצמה של הטכנולוגיות המשתלבות הללו.


"המפגש בין טכנולוגיות משתלבות לשינויים בתרבות העבודה מאפשר את השינוי והמעבר אל מרחבי עבודה חכמים יותר", אמר ג'וזף מינגורי, מנכ"ל, קבוצת המשרד החכם בלנובו. "מינוף הגל הבא של טכנולוגיית המשרד החכם, כגון ThinkSmart View and Hub 700, מאפשר לחברות לתכנן ולעצב את מקום העבודה כדי שיספק יותר גמישות, יצירתיות ומעורבות. העבודה עם אקו סיסטם של שותפים חיונית להעצמת משתמשי הקצה וכדי לאפשר עבודה בשיתוף פעולה בכל רחבי העולם".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il