TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כלל ביטוח ופיננסים מצטרפת לאלייד נדל"ן לרכישת מקרקעין בתל אביב של משפחת מוזס, בהשקעה של 150 מיליון שקל


יוסי דורי, קרדיט צילום: סיון פרג'
על המקרקעין שבו פעל בית הדפוס הוותיק "גרפוליט", זכויות בניה להקמת שני מגדלים למגורים ותעסוקה בהיקפים משמעותיים

כלל ביטוח ופיננסים חתמה על עסקת נדל"ן נוספת במסגרתה היא מצטרפת לחברת אלייד נדל"ן, לרכישת המגרש שבו עמד במשך שנים בית גרפוליט ברחוב הגר"א 15 בתל אביב, בהשקעה של כ-150 מיליון שקל.
על מגרש זה, ששטחו כ-4.5 דונם, פעל במשך שנים בית הדפוס של עודד מוזס - נצר למשפחת מוזס, בעלת השליטה בקבוצת ידיעות אחרונות.

יוסי דורי, משנה למנכ"ל ומנהל חטיבת ההשקעות בכלל ביטוח ופיננסים מסר: "אנו שמחים ומברכים על השותפות עם אלייד נדל"ן בעסקה משמעותית זו.


מדובר בעסקת נדל"ן נוספת באזור שוקק פעילות ומסחר, בטבורה של העיר תל אביב שישמש כאזור עסקים ומגורים גם יחד.


אסטרטגיית ההשקעה של הקבוצה מתמקדת, בין היתר, בצבירה ורכישה של נכסים תזרימיים ואיכותיים, ואנו צופים כי הצטרפותנו לעסקת רכישת נדל"ן זה, בעל פוטנציאל תשואה גבוה, יניב תשואה מותאמת סיכון בתיקי העמיתים והנוסטרו".

במסגרת תכנית בניין עיר חדשה שמקדמת עיריית תל אביב, המתחם ייקרא מתחם "בני ברק" כחלק ממתחם "הגר"א-הרכבת", הנמצא בקרבת דרך מנחם בגין, ובמפגש הרחובות בני ברק, הרכבת, הגר"א וסלומון. במתחם כולו מתוכננים חמישה מבנים בשימוש של מגורים, מסחר, תעסוקה ושימושים ציבוריים.במתחם בני ברק תוכל להקים אלייד שני מגדלים – האחד למגורים והשני לתעסוקה, בגובה של עד 34 קומות.

יצוין, כי כלל ביטוח ופיננסים מצטרפת לאלייד נדל"ן להקמת מגדל התעסוקה בלבד, בו יחזיקו אלייד וכלל בשותפות בזכויות שוות. מגדל התעסוקה כולל זכויות בניה לכ-28 אלף מ"ר למשרדים ותעסוקה וכ - 900 מ"ר למסחר. הפרוייקט ינוהל ויוקם על ידי אלייד נדל"ן. יובהר, כי הזכויות למגדל המגורים נותרות במלואן בבעלות אלייד נדל"ן.

העסקה הנוכחית מצטרפת לשורת עסקאות נדל"ן נוספות שביצעה קבוצת כלל בתקופה האחרונה, ביניהן רכישת מבנה תעשייתי מידי קרן פורטיסימו, המשמש את חברת טוטנאוור באזור התעשייה הרטוב (עסקת(Sale & Leaseback , השקעה במתחם כורזין בגבעתיים בסך של 350 מיליון שקל בפרויקט מגורים, משרדים ומסחר. בפרויקט זה שותפות גם צמח המרמן ואורוקום אסטרטגיות.

כלל ביטוח ופיננסים יוצגה בעסקה על ידי עורכי הדין ענת מולכו, יונתן טיסונה ומייקי יבין ממשרד עורכי הדין עמית פולק מטלון.
את אלייד נדל"ן ייצגו בעסקה עורכי הדין אוהד זלבסקי, אלעד כהן ומורן ברוך ממשרד עורכי הדין זלבסקי ושות'.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il