TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Mary Kay מקדמת את המחויבות להעצמה נשית גלובלית בפורום של ההסכם של האו"ם לשוויון מגדרי


Mary Kay
ההסכם הגלובלי, שתומכים בו מנהלים כלליים, הוא מסגרת מעשית לפיתוח, יישום וגילוי של מדיניות ופרקטיקות של קיימות, שמציעה למשתתפים קשת רחבה של זרימות עבודה, כלי ניהול ומשאבים, שכולם מיועדים לעזור לקדם מודלים עסקיים ושווקים בני קיימא

במסגרת המחויבות המתמשכת שלה להעצמה ויזמות נשית, Mary Kay Inc., יחד עם האחים וורנר, קוואלקום ואחרים, התייחסה ליתרונות הכלכליים, חברתיים וקיימות של שוויון מגדרי גלובלי בהסכם הגלובלי של האו"ם לשוויון מגדרי, אירוע שאורגן על ידי Global Compact Network USA (GCNUSA) בלוס אנג'לס, קליפורניה. האירוע האזורי התקיים במטה של המטרו ב-One Gateway Plaza והזמין את המשתתפים לחקור את הדרכים הרבות שבהן עסקים יכולים לנקוט בפעולות לגבי יעד הפיתוח בר הקיימא של האו"ם 5 (SDG 5) כדי לקדם שוויון מגדרי במקום העבודה, בשוק ובקהילה.

ההסכם הגלובלי, שתומכים בו מנהלים כלליים, הוא מסגרת מעשית לפיתוח, יישום וגילוי של מדיניות ופרקטיקות של קיימות, שמציעה למשתתפים קשת רחבה של זרימות עבודה, כלי ניהול ומשאבים, שכולם מיועדים לעזור לקדם מודלים עסקיים ושווקים בני קיימא. עם יותר מ-10,000 משתתפים מחברות ובעלי עניין אחרים מיותר מ-160 מדינות שפועלים דרך 68 רשתות מדינתיות, זאת יוזמת הקיימות התאגידית ההתנדבותית הגדולה ביותר בעולם.

SDG 5 מתייחס לחמישי מיעדי הפיתוח בר הקיימא של האו"ם שאומצו על ידי המדינות החברות באו"ם ב-2015 כקריאה אוניברסלית לפעולה כדי לשים קץ לעוני, להגן על כדור הארץ ולהבטיח שכל האנשים ייהנו משלום ושגשוג עד 2030. SDG 5 מתמקד במיגור כל אפליה נגד נשים ונערות -- לא רק זכות אדם בסיסיות אלא גם חיוני לעתיד בר קיימא. הוכח שהעצמת נשים ונערות ממריצה צמיחה ופיתוח כלכליים.

"Mary Kay תמכה בלהט בזכויות והעצמת נשים ברחבי העולם מאז הקמתנו ב-1963", אמרה דבורה גיבינס, מנהלת התפעול הראשית של Mary Kay, Inc.. "אירועים כמו ההסכם הגלובלי של האו"ם לשוויון מגדרי מקדמים שיח בין מנהלי עסקים ומנהיגי קהילות כדי ללמד איך אנחנו יכולים לחולל שינוי ולקדם שינוי משמעותי במסע להשגת SDG 5".

גיבינס השתתפה באירוע של האו"ם כחלק מפאנל שעסק במנהיגות תאגידית בשוויון מגדרי. הצטרפו אליה בפאנל קים וויליאמס, סגנית נשיא בכירה ומנהלת כספים ראשית של האחים וורנר בידור ורשמי צ'ר, סגנית נשיא להנדסה בקוואלקום. את הפאנל הנחתה הולי סמיתסון, מנכ"לית אתנה. נינה הצ'יגיאן, סגנית ראש העיר לעניינים בינ"ל של לוס אנג'לס, דיברה אף היא.

"שוויון מגדרי במקום העבודה מציע יתרונות אמיתיים לכולם", הוסיפה גיבינס. "אני קוראת לעמיתינו בעסקים להתחייב פומבית להיות שווים מבחינה מגדרית על ידי גיוס, פיתוח וקידום נשים וגם על ידי עידוד נשים מנהלות בארגונים שלהם. לפי UN Women, בקצב הנוכחי יעברו 140 שנה עד שנגיע לשוויון מגדרי בתפקידי הניהול הבכירים. אנחנו יכולים, וחייבים, להשתפר. האירוע הזה הוא צעד חשוב לפעול עם אחרים במגזרי העסקים, ההשקעות, המימשל והאקדמיה שלהוטים כמונו לפתור את הבעיה הזאת".


אודות Mary Kay
מרי קיי אש, אחת מהמנפצות המקוריות של תקרת הזכוכית, הקימה את חברת הקוסמטיקה שלה לפני יותר מ-55 שנים עם שלוש מטרות: להציע הזדמנויות מתגמלות לנשים, לספק מוצרים שאי אפשר לעמוד בפניהם ולהפוך את העולם למקום טוב יותר. החלום הזה פרח לחברה של מיליארדי דולרים עם מיליוני מוכרות עצמאיות בקרוב ל-40 מדינות. Mary Kay מוקדשת לחקר המדע שמאחורי היופי ולייצור מוצרים לטיפוח לעור, קוסמטיקה צבעונית, בשמים ותוספי תזונה בחזית הקידמה. Mary Kay מחויבת להעצים נשים ואת המשפחות שלהן על ידי שותפויות עם ארגונים מרחבי העולם, להתמקד בתמיכה במחקרי סרטן, להגן על שורדות של אלימות במשפחה, ליפות את הקהילות שלנו ולעודד את הילדים שלנו ללכת בעקבות החלומות שלהם. החזון המקורי של מרי קיי אש ממשיך לזהור -- שפתון אחרי שפתון. למידע נוסף, בקרו בבקשה באתר www.marykay.com.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il