TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קמהדע נכנסת לשותפות עם אלבוטק


קמהדע
תשווק ותפיץ שישה מוצרים ביוסימילרים בישראל; פוטנציאל מכירות השיא עד 30 מיליון דולר בשנה

קמהדע בע"מ (NASDAQ and TASE: KMDA) מדווחת היום על כניסה להסכם עם אלבוטק, חברת תרופות בינלאומית , לשיווק והפצה בישראל של פרוטפוליו המונה שישה מוצרים ביוסימילרים של אלבוטק, בכפוף לקבלת האישורים הרגולטורים ממשרד הבריאות הישראלי. קמהדע ממנפת כיום את מומחיותה ונוכחותה בשוק הישראלי להפצה, בישראל, של יותר מ -20 מוצרים אשר מיוצרים על ידי חברות אחרות.

צנרת המוצרים של אלבוטק כוללים מוצרי ביוסימילר שמטרתם לטפל במחלות אוטואימוניות, אונקולוגיה ומחלות דלקתיות. בכפוף לאישור משרד הבריאות הישראלי, קמהדע מצפה להשיק בישראל את המוצר הראשון מבין המוצרים האלו, PF708 במהלך שנת 2022. PF708 הוא מוצר ביוסימילר ל- Teriparatide, מוצר שאושר על ידי ה- FDA המשווק על ידי חברת Eli Lilly and Company תחת שם המותג Forteo® / Forsteo® לטיפול באוסטאופורוזיס בחולים עם סיכון גבוה לשבר.


 PF708 קיבל לאחרונה אישור של מינהל המזון והתרופות האמריקני (FDA) והוא ידוע בשם המותג Bonsity ™. לאחר קבלת אישור ה-FDA על ידי אלבוטק, חמשת המוצרים הנוספים הכלולים בהסכם צפויים, בכפוף לאישור משרד הבריאות הישראלי, להיות מושקים בישראל בשנים 2023-2025. אלבוטק תהא אחראית על פיתוח, ייצור ואספקת כל חמשת המוצרים.

ביוסימילר הוא מוצר ביולוגי הדומה מאוד וללא הבדלים משמעותיים מבחינה קלינית ממוצר ייחוס מאושר קיים. מסלול האישור הביוסימילרי הוקם כאמצעי לספק אפשרויות טיפול נוספות, להרחיב את הגישה לתרופות מצילות חיים, ולהוזיל את עלויות הטיפול הבריאותי באמצעות תחרות.

השוק הישראלי הנוכחי של מוצרי הייחוס המאושרים, אליו מיועדים ששת מוצרי הביוסימילר של אלבוטק, מוערך בטווח של בין 125 מיליון דולר ל -150 מיליון דולר בשנה. בהתבסס על הוזלת מחיר המחירון המשוערת, כתוצאה מהרחבת התחרות הנובעת מהשקת ששת מוצרי הביוסימילר האלו, ועל בסיס פוטנציאל החדירה לשוק, קמהדע מעריכה את פוטנציאל מכירות השיא, הניתנות להשגה תוך מספר שנים ממועד השקה, של סך ששת המוצרים, בטווח של 20 מיליון דולר עד 30 מיליון דולר בשנה.

מגזר מוצרי ההפצה של קמהדע, הכולל כיום כ -20 מוצרים, הניב בשנת 2018 הכנסות בסך 23.7 מיליון דולר ו -22.6 מיליון דולר בתשעת החודשים הראשונים של 2019.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il