TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טופ קפיטל מקבוצת לידר שוקי הון תקים חברת ליווי פיננסי לפרוייקטי נדל"ן


פולי טטרו
הכשרה חברה לביטוח תיכנס כמשקיעה בחברה

הכשרה חברה לביטוח צפויה להחזיק 20% מהחברה ותעמיד לה מסגרות אשראי לצרכי מימון הפרויקטים אותם היא מלווה

הכשרה חברה לביטוח בניהולו של שמעון מירון, עתידה להיכנס כמשקיעה בחברת מימון לפרויקטי נדל"ן שמוקמת ע"י טופ קפיטל, זרוע מימון הנדל"ן של לידר שוקי הון. החברה תעניק מעטפת פיננסית מלאה ליזמי נדל"ן שתכלול הפקת פוליסות חוק מכר, מסגרות אשראי לבניה, כולל השלמות הון עצמי, וכל יתר שירותי המימון הנדרשים ליזמים במסגרת ליווי בניה.


הכשרה, שלאחרונה הודיעה על כניסתה לתחום הלווי פיננסי ופוליסות המכר, תיכנס לשיתוף פעולה זה במקביל להקמת מערך שיתופי פעולה עם בנקים וקרנות מימון נוספות, כחלק ממערך ההשקעות הכולל של החברה.


הכשרה חברה לביטוח מקבוצת אלעזרא אמורה להחזיק 20% מהחברה ותעמיד לחברה מסגרות אשראי לצרכי מימון פעילותה השוטפת ולמימון הפרויקטים אותם היא מלווה.


בנוסף, הכשרה חברה לביטוח תהיה אמונה על הנפקת פוליסות על פי חוק המכר. לידר טופ קפיטל יהיו אמונים על שירותי החיתום, הניהול והליווי הפיננסי.


החברה תשאף ליצירת שיתופי פעולה עם בנקים להם קיימת מגבלת הון ומגבלות ענפיות לסקטור הנדל"ן וכן עם קרנות מימון המתמחות בשירותי חיתום ובליווי פיננסי ליזמים, המבקשות להנפיק פוליסות מכר לרוכשי הדירות.


לידר טופ קפיטל מקבוצת לידר שוקי הון הינה מהחברות הוותיקות והמובילות במימון חוץ בנקאי לנדל"ן ומהווה שותף טבעי להכשרה ביטוח במימוש האסטרטגיה שלה להרחבת פעילותה בתחום פוליסות חוק המכר. החברה החדשה תנוהל על ידי גיא רוזן ופולי טטרו, שותפים ומנכ"לים משותפים בחברת לידר טופ קפיטל.

שמעון מירון מנכ"ל הכשרה חברה לביטוח: "המהלך יהווה נדבך נוסף במימוש האסטרטגיה של החברה להגדלת היקפי ההכנסות ולגוון את אפיקי ההשקעות שלה על ידי כניסה לענפי פעילות אלטרנטיביים, לא סחירים, הפועלים בקורלציה נמוכה לשוק ההון ומייצבים את הרווחיות של החברה.

"באמצעות השקעה בחברה אנחנו מרחיבים את תחומי ההשקעות לאפיקים חדשים. מדובר בהמשך מגמה של מדיניות להגדיל את רווחי החברה בתחומים שונים. היתרון המובהק של החברה שטופ קפיטל מקימה תעניק טיפול מקיף מהיר יעיל ואישי שלא קיים בחברות אחרות, לאור הניסיון של טופ קפיטל בתחום".
פולי טטרו, מנכ"ל משותף לידר טופ קפיטל: "שיתוף הפעולה האסטרטגי מול הכשרה ביטוח מהווה נדבך נוסף באסטרטגיית הצמיחה של החברה להוות גוף חוץ בנקאי מוביל בישראל למימון פרויקטים בנדל"ן והרחבת מעטפת השירותים הכוללת שהחברה מעמידה ללקוחותיה במחירים תחרותיים למערכת הבנקאית בישראל".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il