TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בריינסוויי מפרסמת תוצאות כספיות לרבעון השלישי של 2019 ומספקת עדכונים עסקיים


ד"ר כריסטופר וון ג'אקו (Christopher von Jako) - נשיא ומנכ"ל החברה
הכנסות הרבעון השלישי עמדו על 5.9 מיליון דולר, עלייה של 38% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד

בריינסוויי (NASDAQ & TASE: BWAY), מובילה עולמית בטיפול מתקדם ולא פולשני בהפרעות מוחיות, מדווחת היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי שהסתיים ב-30 בספטמבר 2019, ומספקת עדכונים עסקיים.

"אנו מרוצים מהביצועים שלנו ברבעון השלישי של השנה", ציין ד"ר דוד זכות, יו"ר מנכ"ל זמני וממייסדי בריינסוויי. "תוצאות חיוביות אלו משקפות את העלייה המתמשכת בביקוש ובשימוש במערכת ה-Deep TMS שלנו והמומנטום הקבוע של עסקינו במהלך המעבר האסטרטגי של החברה להנהלה שבסיסה ארה"ב, אשר החל במהלך הרבעון השלישי עם הרילוקיישן של סמנכ"ל הכספים הדר לוי לניו ג'רזי. הביצועים ברבעון השלישי ראויים לציון במיוחד על רקע עונתיות המאפיינת בדרך כלל את הרבעון הזה. אנו מצפים להמשיך וליישם את אסטרטגיית הצמיחה שלנו באמצעות התמקדות קפדנית המצוינות מסחרית והתקדמות מדעית".

תוצאות כספיות לרבעון השלישי של 2019

הכנסות שיא רבעוניות של 5.9 מיליון דולר, עלייה של 38% בהשוואה לרבעון השלישי של 2018.
הכנסות חוזרות בהיקף של כ-3.4 מיליון דולר, עלייה של 40% בהשוואה לרבעון השלישי של 2018.
מאז ה-30 בספטמבר אשתקד, בסיס ההתקנות של בריינסוויי עלה ב-138 והגיע לשיא של 488 מערכות Deep TMS, המשקף עלייה של 32 מערכות לעומת הרבעון השני של 2019.


בנוסף, נכון ל-30 בספטמבר 2019, החברה שלחה 132 סלילי OCD בתוספת קסדות ללקוחות חדשים וקיימים, מאז אישור השיווק שהתקבל בחודש אוגוסט 2018.


שיעור הרווח הגולמי עמד ברבעון השלישי על 81%, בהשוואה לשיעור רווח גולמי של 78% ברבעון השלישי אשתקד.


הוצאות המחקר והפיתוח עמדו על 1.9 מיליון דולר הרבעון, בהשוואה ל-1.4 מיליון דולר ברבעון השלישי אשתקד. הגידול נבע מהמשך פיתוח טכנולוגיית ה-Deep TMS, כולל סיום שלב הטיפולים בניסוי לגמילה מעישון והמשך התקדמות בניסויים קליניים לטיפול בהפרעת פוסט-טראומה (PTSD) ועוד הפרעות מוחיות.
הוצאות מכירה ושיווק עמדו ברבעון השלישי של השנה על 3.5 מיליון דולר, בהשוואה להוצאות דומות של 2 מיליון דולר בתקופה המקבילה. העלייה נובעת בעיקר מהרחבת כוח המכירות והאצת פעילויות השיווק הן לטיפול בדיכאון מז'ורי והן ל-OCD.


הוצאות הנהלה וכלליות הסתכמו ב-1.5 מיליון דולר, בהשוואה ל-0.9 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2018. העלייה נבעה מהוצאות נוספות הקשורות להפיכת החברה לציבורית בארה"ב, וכן עלייה בהפרשה לחובות מסופקים.


ההוצאות התפעוליות הסתכמו ב-7 מיליון דולר, בהשוואה ל-4.3 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2018. הגידול נבע בעיקר מחיזוק פעילויות המכירה והשיווק, הגידול בהוצאות המו"פ וגידול בהוצאות הנהלה וכלליות בהמשך להנפקת החברה.


ההפסד התפעולי עמד על 2.2 מיליון דולר ברבעון השלישי של השנה, בהשוואה להפסד תפעולי של 0.9 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. העלייה בהפסד התפעולי עומדת באסטרטגיה של החברה להאיץ צמיחה באמצעות הגדלת כוח המכירות והרחבת פעילויות השיווק הגלובליות.


ההפסד הנקי עמד ברבעון השלישי על 2.6 מיליון דולר, בהשוואה ל-1.5 מיליון דולר ברבעון המקביל.
ההפסד הנקי למניה רגילה (בסיס ומדולל) עמד על 12 סנט, בהשוואה להפסד של 9 סנט למניה ברבעון השלישי של 2018.


המזומן ששימש לפעילות תפעולית עמד על 2.1 מיליון דולר, בהשוואה ל-0.3 מיליון דולר ברבעון השלישי אשתקד.

מצב פיננסי

נכון ליום 30 בספטמבר 2019, לחברה מזומן והשקעות לטווח קצר בהיקף של כ-23.9 מיליון דולר, בהשוואה ל-27.6 מיליון דולר בסוף הרבעון השני של 2019. לבריינסוויי אין חוב, מעבר להתחייבות הנוגעות למענקי מחקר ופיתוח.

עדכונים עסקיים

הרחבת מאמצי המיסחור על מנת להעלות את אימוץ מערכת ה-Deep TMS, כולל גיוס נציגי מכירות נוספים בארה"ב.
השלמת הגיוס הנוכחי לאנליזת ביניים בניסוי רב-מרכזי לטיפול בהפרעת פוסט-טראומה (PTSD); תוצאות הביניים צפויות להתפרסם עד סוף 2019.
השלמת פרוטוקול מתוכנן לניסוי בגמילה משככי כאבים; החברה מצפה להגיש בקשה למכשיר חדש, ואם תקבל אישור - להתחיל בניסוי ברבעון הראשון של 2020.

שיחת ועידה

הנהלת בריינסוויי תקיים שיחת ועידה לפני פתיחת המסחר בוול סטריט ביום ב' ה-25 בנובמבר בשעה 16:00 שעון ישראל (9:00 זמן חוף מזרחי בארה"ב) לדיון בתוצאות הכספיות ומתן תשובות לשאלות:

ישראל: 03-7217998, קוד ועידה 3672577

אודות בריינסוויי
בריינסוויי עוסקת במחקר, פיתוח ושיווק של מערכת רפואית לטיפול לא פולשני בהפרעות נפוצות בתפקודי המוח. המערכת הרפואית אותה מפתחת ומייצרת החברה מבוססת על טכנולוגיה ייחודית ופורצת דרך הנקראת Deep TMS, באמצעותה ניתן להגיע לעומק המוח ולייצר גירוי או דיכוי עצבי. מערכות החברה נמכרות ברחבי העולם ולהן אישורי FDA לטיפול בדיכאון מז'ורי ((MDD ו- OCD ושיפוי ביטוחי נרחב לדיכאון ארה"ב ובנוסף אישורי שיווק באירופה, ישראל ומדינות נוספות למגוון נרחב של מחלות והפרעות מוחיות.












טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il