TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חברת הנדלן פרשקובסקי מציגה תוצאות שיא לרבעון השלישי של 2019


יוסי פרשקובסקי, יו״ר החברה
זינוק של 277% ברווח הנקי לרבעון השלישי של שנת 2019 ל-51 מיליון שקל

זינוק של 60% בהכנסות החברה לרבעון
שיעור רווחיות גולמית של 28% לרבעון
חלוקת דיבידנד של 25 מיליון ₪ בדצמבר 2019,
ובמצטבר 59 מיליון שקל מתחילת השנה

חברת פרשקובסקי מדווחת על התוצאות של הדוחות הכספיים לרבעון השלישי של השנה: הכנסות החברה ברבעון השלישי של 2019 הסתכמו בכ-301 מיליון שקל לעומת הכנסות הרבעון השלישי אשתקד שעמדו על 188 מיליון שקל - מדובר בעלייה של 60%. הרווח הגולמי לרבעון השלישי של השנה, הסתכם בכ-85 מיליון שקל, לעומת 32 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד – עלייה של 165%.


הרווח התפעולי ברבעון השלישי של 2019 זינק ב-232% ועמד על כ-73 מיליון שקל, לעומת כ-22 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.


הרווח הנקי ברבעון השלישי של 2019 הסתכם בכ-51 מיליון שקל, זינוק של 277% לעומת 14 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד.


חברת פרשקובסקי מסיימת את הרבעון השלישי של שנת 2019 עם הון עצמי בהיקף של 616 מיליון שקל וזאת לאחר חלוקת דיבידנדים של 34 מיליון שקל מתחילת השנה. בהקשר של חלוקת דיבידנדים ניתן לראות כי החברה מיישמת את מדיניות חלוקת הדיבידנד בדבר חלוקת 50% מהרווח הנקי ללא רווחי שערוך, ועם פרסום הדוחות לרבעון השלישי החברה הכריזה על חלוקת דיבידנד נוספת בסכום של 25 מיליון שקל בחודש דצמבר 2019, כך שבמצטבר מדובר בחלוקת דיבידנדים של 59 מיליון שקל השנה.


יו"ר דירקטוריון החברה, יוסי פרשקובסקי: "החברה ממשיכה להראות שיפור בביצועים בכל הפרמטרים ומחזקת את מעמדה כאחת מחברות הנדל"ן המובילות בענף המגורים לצד פיתוח זרוע המניבים בישראל באמצעות החברה-הבת נתיבי דור".


"לאור סביבת הריבית הנמוכה והעובדה שהממשלה לא מוציאה מכרזים לפרויקטים חדשים מזה חודשים ממושכים, הוא צופה עליית מחירי הדירות בתקופות הבאות".

סיכום 9 החודשים של השנה:

פרשקובסקי מסיימת עוד רבעון מוצלח ומגיעה בסיכום של תשעת החודשים הראשונים של שנת 2019 לרווח נקי של כ- 116 מיליון ₪, יותר מכל שנת 2018 אותה סיימה עם רווח נקי של כ- 100 מיליון ₪.


פרשקובסקי מדווחת על מכירות של 445 יחידות דיור בתשעת החודשים הראשונים של השנה בפרויקטים השונים במערב רמלה, בהרצליה גליל ים ובחיפה. בנוסף, ברבעון השלישי של השנה החלה במסירות של פרויקט מחיר למשתכן בשכונת רקפות בראשון לציון הכולל 216 יח"ד וצפויה למסור עוד שני פרויקטים גדולים (עם 684 יח"ד) של מחיר למשתכן במערב רמלה בחצי שנה הקרובה.


על אף שעיקר השיפור בתוצאות החברה מגיע ממגזר המגורים בישראל שמהווה את ליבת העסקים של החברה ניתן לראות כי גם תחום הנכסים המניבים בישראל ובארצות הברית הולך וגדל מרבעון לרבעון כאשר ברבעון השלישי של השנה רשמה החברה הכנסות של כ- 10 מיליון ₪ מתחום זה.


מדיווחים אחרונים של החברה ניתן ללמוד כי תחום הנדל"ן המניב הולך לגדול בצורה משמעותית בשנים הקרובות עם השלמת הייזום בפרויקטים שונים של החברה ביניהם פרויקט מסחר ומשרדים במתחם האלף בראשון לציון, פרויקט מסחר ומשרדים באזור התעשייה של הרצליה פיתוח, מרכז מסחרי שכונתי ובניין מגורים להשכרה בבאר יעקב וכן פרויקט של דירה להשכיר עם מאות יח"ד, שטחי מסחר ומשרדים במערב רמלה וזאת לצד הגדלת מצבת הנכסים בארה"ב ועלייה בתפוסות במרכזים המסחריים של החברה ברחובות ובחדרה.


החברה מצליחה להראות שיעורי רווחיות גולמית גבוהים במיוחד כ- 28% ברבעון וכ- 26% בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2019 וזאת בעיקר בזכות יכולת הביצוע העצמי של החברה-הבת א.ש.י. פרשקובסקי לצד בחירת פרויקטים באזורי הביקוש הכוללים תכנון מיטבי ונהנים ממוניטין גבוה.

על פי מצגת של החברה בשלוש שנים הקרובות, צופה החברה רווח גולמי נוסף של מאות מיליוני שקלים, מה שצפוי להגדיל את ההון העצמי בצורה משמעותית בשנים הקרובות. נכון 30 בספטמבר בקופת החברה מזומנים בסכום של 243 מיליון שקל, זאת לעומת מזומנים בהיקף של 106 מיליון שקל איתם החלה את 2019.

אודות פרשקובסקי
חברת פרשקובסקי הינה חברת נדל"ן מהוותיקות בענף בישראל, והיא בונה פרויקטי מגורים ומסחר רבים בפריסה ארצית בהיקף של עשרות אלפי מ"ר. פרשקובסקי נסחרת בבורסה בתל אביב, בשווי של כ-940 מיליון שקל.


החברה מתמקדת בתחום הנדל"ן למגורים באזורי הביקוש בישראל ובנדל״ן מניב. לחברה פרויקטים להקמת למעלה מ- 3,000 יח"ד, ובין הפרויקטים פינוי בינוי גדול בחיפה, פרויקטי מחיר למשתכן גדולים בראשון לציון, במערב רמלה ובגליל ים בהרצליה, ופרויקטים נוספים של מגורים בשוק חופשי ברמלה.


לאחרונה ביצעה החברה מספר עסקאות בתחום הנדל"ן המניב: רכישת קרקע במתחם האלף בראשל"צ, כאשר מחצית מהפרויקט נמכר לחברת הביטוח מגדל, רכישת קרקע בהרצליה פיתוח ובנוסף זכתה במכרז של דירה להשכיר להקמת פרויקט להשכרה ארוכת טווח ברמלה מערב.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il