TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הראל פיננסים המלצות השקעה שבועיות לשוק ההון


הראל פיננסים
"לאור התנודתיות על רקע הסכם הסחר, חשוב לוודא שהחשיפה למניות בארה"ב מתמקדת במניות של חברות רווחיות, שיודעים לנתח אותן ויש להן פוטנציאל צמיחה"
מה עושים השבוע?

מניות- שוק המניות בישראל הוא המעניין ביותר להשקעה

שבוע מעורב במדדי המניות בארה"ב על רקע דחיית מועד החתימה על השלב הראשון בהסכם הסחר שבין ארה"ב לסין וזאת לאחר שישה שבועות רצופים של עליות.S&P500 ירד בכ 0.3%- בשבוע החולף ומתחילת השנה עלה כ 24.1%+ . מדד ה Nasdaq ירד בשבוע החולף בכ 0.3%- ומתחילת השנה רשם עלייה של כ 28.4%+.

לאור התנודתיות על רקע הסכם הסחר, חשוב לוודא שהחשיפה למניות בארה"ב מתמקדת במניות של חברות רווחיות, שיודעים לנתח אותן ויש להן פוטנציאל צמיחה. ניתן לבחון חשיפה לתתי סקטורים מעניינים, כמו חברות הציוד הרפואי שתוצאותיהן גם בולטות לחיוב בעונת הדו"חות.

בישראל אנו לקראת סופה של עונת הדו"חות הכספיים לרבעון השלישי. ת"א 90 עלה כ 4.1%+ בעיקר בעקבות השבוע החזק בסקטור התקשורת והנדל"ן בזכות הדוחות החזקים של החברות בתחום. מנגד ת"א 35 סיים את השבוע ללא שינוי, בין היתר בשל החולשה במניות הבנקים שנבעה מהדו"ח החלש יחסית של בנק הפועלים. השבוע נוכל לקבל תמונה נרחבת יותר לגבי ההתפתחויות במגזר הבנקים המקומי, עם הפרסום הצפוי של לאומי, בינלאומי ודיסקונט. גם אלביט ושופרסל צפויות לפרסם השבוע דוחות.

אנו ממשיכים להקצות את החלק המרכזי מהחשיפה המנייתית לישראל, לאור העובדה שישראל נהנית מפוטנציאל התשואה מגבוה ביותר, הנתונים הכלכליים טובים מאוד, והריבית תישאר נמוכה עוד זמן רב עם סיכוי לירידה.

2. אג"ח בארץ- שוק האג"ח בישראל מעניין יותר מרוב שוקי האג"ח בעולם
אג"ח דולרי- תנודתיות גבוהה מאוד בחלק הארוך ממשיכה לתמוך במח"מ קצרצר, פקדונות וקרנות כספיות דולריות

שוק האג"ח בישראל ממשיך ליהנות מיציבות, דירוג אשראי גבוה, עקום אג"ח תלול וממגמה חיובית בזכות הצפי להרחבה מוניטארית מקומית אחרי ההרחבות בעולם וציפיות אינפלציה בתחום הנמוך של היעד. האינפלציה בישראל ב 12 החודשים האחרונים היא רק 0.4% והצפי שנה קדימה הוא אינפלציה של 1.1%, מה שממשיך לספק תמיכה בשוק האג"ח המקומי.

במבט קדימה אנו ממשיכים להעדיף אג"חים של חברות בדירוגים גבוהים, שנהנים מתזרים חזק ולכן גם מסיכון נמוך יותר. אנו ממשיכים לשמור על חשיפה לצמודים לאור הצפי להתמודדות הממשלה החדשה שתהיה עם נושא הגירעון, אך האפיק השקלי עדיין מקבל משקל גדול יותר בתיק. על רקע ירידת התשואות באג"ח הקונצרני, אנו ממשיכים לחפש הזדמנויות השקעה בדירוגים גבוהים, אחת החלופות המעניינות לבחינה בשוק המקומי בתקופה זו היא אג"ח בנקיםCOCO , המאפשר ליהנות מהשקעה באותם הבנקים המוכרים לרוב בדירוגים גבוהים של AA-, אך בתשואה גבוהה משמעותית ממדד תל בונד 60 או תל בונד צמודות בנקים.

באג"ח הדולרי, התנודתיות החדה בחלק הבינוני והארוך כפי שאנו רואים בשבועות האחרונים, ממחישים כי אחזקת אג"ח דולרי במח"מ בינוני ומעלה לא מתאימה לרוב הלקוחות הסולידיים. במצב הנוכחי, נכון עבור מרבית המשקיעים להמשיך להתמקד באג"ח קצרצר ושילוב פיקדונות וקרנות כספיות דולריות.

3 תיק השקעות– נערכים להורדת ריבית, מתמקדים במניות ואג"ח בישראל

בצל התנודתיות בשוק המקומי ובעולם על רקע אירועים עולמיים ונתונים כלכליים, נרצה לנהל היטב את הסיכונים בתיקים. לאור זאת, אנו ממליצים לבחון באופן תדיר ולענות על 3 שאלות מרכזיות:

האם צפוי מיתון בארה"ב/ישראל?
האם רואים העלאת ריבית באופק?
האם המשקיעים באופוריה?
כל עוד התשובה ל 3 השאלות נותרת שלילית לגבי כל אחת מהשאלות, אנחנו שומרים על חשיפה מלאה לכל אפיקי ההשקעה.
בשנים האחרונות התחדדה העובדה שהאויב המרכזי של מרבית המשקיעים היא התנודתיות. הדרך המרכזית למזעור התנודתיות בתיק ההשקעות היא באמצעות שילוב אפיקי השקעה תוך ניצול הקורלציה השונה בין האפיקים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il